September dan een vruchtbare maand?

SORRY SORRY SORRY!!!! Ik heb al een tijdje niet geschreven.....heb het ook zo druk gehad van de week!

Ik heb net alles zitten lezen............jeetje wat is er veel gebeurd en wat spannend allemaal!!!
Lilian: Meid, wat een zenuwen zal je hebben zeg! Ik leef met je mee hoor.
Ken: Het lijkt toch verdacht  veel op een innestelingsbloeding, maar ja je weet maar nooit. Ik blijf hoop voor je houden...
Aan de andere meiden: Ook heel veel succes/sterkte met de naderende NOD (of juist liever niet natuurlijk), of anders heel veel klusplezier........

Bij mij was het allemaal maar raar afgelopen week. Vorig weekend hebben we volop geklust, maar toch had ik niet het idee dat mn eisprong is geweest. Normaal heb ik verhoging daarna tot aan de dag van mn menstruatie. Deze week totaal geen verhoging, dus om de dag maar geklust. Vandaag heb ik verhoging.......maar ik ben ook ziek! . Kreeg vannacht een migraine aanval, kokhalsneigingen/verlamming etc. Erg fijn.....Dus ik kan er bijna vanuit gaan dat het deze maand niet gelukt is. De vorige keer dat ik zwanger was, heb ik de gehele zwangerschap geen migraine aanvallen gehad........Schijnt vaker voor te komen dat je lichaam dat dan tegenhoudt.
Maar als ik dan weer denk, dat  een eventuele innesteling nog niet eens is geweest, kan het natuurlijk nog wel zo zijn. Pffff....frustrerend hoor. Ik ga er maar gewoon niet vanuit dat ik zwanger zou kunnen zijn en dan kan het altijd nog een verrassing zijn .
Ik heb vannacht helaas wel mn medicijnen ervoor in moeten nemen (injectiespuit), en tja.....dat mag ook weer niet als je zwanger bent . Maar ik moest wel.....kon niet zonder.......

Nou dat was weer mijn up-date...

Meiden, een heel fijn weekend?

Gaan jullie trouwens nog wat leuks doen? Zondag gaan manlief en ik naar de film, en daarna romantisch uit eten! En tja....we blijven maar klussen denk ik. Baadt het niet, dan..........

Liefs, Kitty

hoi kitty....
he volgens mij sloeg dat "SOMMIGE SCHRIJVEN NIET ZOVEEL" niet op jou hoor!!!!
dus je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor..............
meer op mensen die ONZE NOD   lijst invullen   en daarna eigenlijk weer verder gaan op andere forumpjes   en niet meer hier kijken.........................
maar wat shit zeg dat je die migraine aanval had vannacht zeg     maar je weet t niet wat jij zegt de innesteling moet nog komen of is er pas net !!!!!! dus missschien was dit wel de allerlaatste van de komende 9 mnd.....?
zou leuk zijn !!!!!!
t is maar goed dat je t druk hebt dan gaat de tijd lekker snel   en na t knuffelen komt t wachten he.....!!!spannend!!!!!!
ik ben weer begonnen met therapeutisch werken...bevalt eigenlijk heel goed , de klanten leefde met mijn zw schap heel erg mee maar nu dus ook....wel heel lief iedereen..zelfs huilende klanten........
op een gegeven moment het je een vast verhaaltje dat je verteld over wat er gebeurt is en kan ik ook zo vertellen zonder "probleem", maar soms komt er iemand[zoals vriendin van mijn moeder die ik al ken vanaf mijn 4e] en die kwam half huilend al binnen en ja dan werkt dat verhaaltje niet...dan heb ik t ook wel ff weer moeilijk!! maar dat is niet erg..hoort er ook bij gewoon huilen... is alleen maar goed!!!!
ik werk trouwens in een bloemenwinkel als je dat nog niet wist....
en we zijn net verhuist naar nieuw pand dus alles nieuw en spannend dus ik heb wel wat afleiding......
heb deze week 18 uur gewerkt was best wel moe want niks meer gewend ..normaal werk ik 38 uur in de week en ik zou naar de geboorte van storm en daan    3 dagen   ipv
4 dagen gaan werken...maarnu ga ik toch weer 38 in 4 dagen werken .
als ik weer zwnger ben dan ga ik naar de geboorte wel 3 dagen werken...

maarja ondertussen ben ik NOG niet ongie!!!!maar volgens mijn mannetje komt t zondag hahahaha....datt is dus dag 30..maar zondag test ik nog een x!!
spannend he ....ik reken nergens op ,maar ik hoop t zo!!!
hahahhahhahahahahahhahahahhahahahahhahahaha
ik heb wel een raar gevoel in buik [net alsof er een bal aan een elastiekje hangt te bumgelen...]en steken links en rechts....dit heb ik al 4 a 5 dagen..?

nou ja afwachten dus.....
jij succes met wachten hou vol en ik hoop dat je niet meer ziek bent/wordt...

xxx lilian

he sjors..
ik neem aan als er mensen zwanger zijn dat ze toch ook wel hier gezellig blijven
schrijven.........is toch kei gezellie!!!!!! hoop dat iedereen er zo over denkt!!!
xxx
lilian

Hoi forumverslaafden! Haha!

Hier NOG niets te bekennen. Heb nu af en toe steken in mijn  linker en rechterlies!!!  Heb ik anders ook nooit.
Lilian: ik las dat jij daar ook last van had. Ohhhh, spannend zeg! Kun je het volhouden tot zondag om te testen?
Ik weet niet of ik het volhoud tot volgende week. Zal wel zien.

Anja: ik hoop zo dat je morgenochtend geweldig nieuws kan vertellen hier! Echt knap dat je zolang kan wachten. Ook veel succes  voor je mannetje!

Nathasja: Jij hebt ook bijna je NOD! Spannend! Ik duim hoor!
Al aan 't aftellen voor de vakantie? Wij gaan over een paar weken naar Kreta. Heerlijk!

Mamaroos: Hoe is 't met je zoontje? Is de koorts al wat gezakt? Hopelijk gaat het snel beter...
Succes met het afwachten!

Ik heb het ook hoor...
Zodra ik 's avonds thuis kom, kijk ik snel op dit forum! Vind het echt leuk om alle berichtjes te lezen. Ik werk 5 hele dagen, dus kan alleen 's avonds kijken. In het weekend kijk ik dan weer meer, dan duurt het wel langer voordat er iemand een berichtje achterlaat. Haha!

Zou het ook leuk vinden, dat wanneer er meiden zwanger zijn, ze gewoon mee blijven kletsen! Doe ik wel hoor, als dat goed is!

Ik ben benieuwd hoe het met gipsyd is. Die zit toch in Frankrijk? Als het goed is, zou ze daar testen. Ben benieuwd!

Enne, ben er ook voor; om de volgende topic FORUM JUNKIES te noemen. Echt leuk!

Laterz...

Liefs Ken

hoi ken
jij dus ook steken........ooooh stel je voor he...ik denk de hele dag aan niks anders, ik kan er echt niks aan doen!!!echt niet..........
ik hou mezelf ook voor: ben maar blij en hoopvol maar weet dat t ook gewoon niet zo kan zijn ..de kans is groter dat t niet zo is , als dat t wel zo zou zijn!!
en ik durf ook echt niet eerder te testen ,ik heb maandagavond en di ochtend al getest he ....en dat was negatief[dag24/25] mijn hoop is dat ik te vroeg heb getest!!!maar t kan ook zo zijn dat mn cyclus deze maand langer is ,alleen dacht ik toch echt mijn ei op dag 10 te hebben gehad.
anja : vertel ons goei nieuws morgenvroeg!!!wij duimen voor je!!!!!!!!]

nou groetjes van deze verslaafde junkie[hihjihih

xxx lilian

Hey lady's!!

Poeh, wat is er al weer veel geschreven vandaag! Super leuk. Ik heb er even een 2e pagina bij geopend om zo op iedereen te kunnen reageren.

Ten eerste ben ik helemaal voor het nieuwe forum!! We schrijven inderdaad maar met een paar meiden (erg gezellig) en de rest is denk ik druk met klussen, hahaha!! Maar met z'n allen over naar een nieuwe?!

Sjors: WELKOM TERUG!! Was het leuk?? Enne je werkdag goed begonnen? haha

Anja: HEEL VEEL succes morgen!! Knap hoor hoe je je kan inhouden! Ik hoop dat je morgen met 2x goed nieuws komt!!!

Lillian: Je blijft het spannend houden he!! Super hoor dat je tot zondag kan wachten, ik hoop dat je zondag goed nieuws hebt!! Gek he dat je nu vanalles voelt terwijl je dit eerder nooit voelde.

Nathasja: Jij ook succes voor zondag!! Wie weet!!??!! HOpelijk heb je goed nieuws!! Enne wat heerlijk dat je naar Tunesië gaat. Geweldig. ik hoop dat je daar een leuke tijd mag hebben!!

Mimi: hoe is het met jou?? t'is echt verslavend dit forum. Het is zo leuk dat je gewoon mag zeggen wat je voelt en denkt. Hier kun je alles gewoon neerzetten en alles delen. Overdag moet je je mond houden, en das welles moeilijk!! Dus ikke kijk ook erg vaak even tussen door....

Denise: Hey je man is weer thuis!! Ik zou snel de gordijnen dicht doen!! (handig hé dat het weer vroeger donker is, hahahah!!) Ben benieuwd hoe het verder met je is.

Kitty: He wat vervelend die Migraine aanval. Ikhoop dat het beter met je gaat. Heb nog iets hoop!! De maand is nog niet voorbij!! Blijf klussen. (want oefenen baart KUNST!!).
Veel plezier inde Bios en het uiteten gaan!!

Roos: Hoe is het met je zoontje?? Gaat het al wat beter?? Ik hoop het!

Ken: Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het bij jou gaat lopend e komende week!! Het lijkt zo op een innestelingsbloeding volgens mij...... hou ons op de hoogte en ik hoop het voor je!!!

Ik hoop dat ik geen meiden ben vergeten.....Ben wel erug nieuwgierig hoe het met gipsyd is!! Ze zit lekker te luieren met misschien wel erg goed nieuws.... We wachten af!!

Nou hier nog rustig he.... De RD zijn nu officieel verdwenen en we gaan vanavond maar es even oefenen, hahah! Want volgend weeken moet mijn ei-tje arriveren dus we gaan maar es even goed voorwerk doen en de vriendjes zaadcelletjes es even in conditie brengen....hahahah!!!

Hey, is het geen idee om met z'n allen in een forum verder te gaan en het zo overzichtelijker te maken?? ALs we dan zwanger zijn kunnen we zo met elkaar mee blijven kletsen. Uiteindelijk zal hij dan gaan heten: Alle forumjunkies ZWANGER!!
Tís maar een idee......

Meiden fijne avond en zaterdag. Ik zal morgen avond nog even langs komen. Morgen gaan we de hele dag weg. Leuke dingen doen met zoontje.

Groetjes Mama30

Hai lieve meiden,

@ Denise, aan de klus meid!! Spannend!!

@ Sjors, en je mannetje nog kunnen verleiden hahahaha Hopelijk hoefde de
tandarts niet al te extreme dingen te doen anders heeft ie misschien helemaal geen zin! Hoe was het op je werk?

@ Lilian. rustig meis, rustig. Zondag gewoon nog een keer testen en dan wel voor die dubbele streep gaan he!?! hihihi. Schrijf het maar lekker van je af hoor!

@ Nathasja, meis nog een paar daagjes en dan weet je meer. Hoe was het op je werk?

@ Kitty, meis wat vervelend joh zo'n zware migraine aanval! Heftig! Doe lekker rustig aan enne hopelijk was dit de laatste voor de aankomende 9 maand?

@ Ken, tuurlijk hou je het vol tot volgende week! Maak je niet te druk he? Is niet goed voor je -misschien-wel-in-de-maak-beebje!!!

@ Mamaroos, hopelijk is je zoonje alweer wat opgeknapt! Vind het altijd zo zielig als die kleintjes zo ziek zijn. Ik ben 10 keer liever zelf ziek! Beterschap voor je kleine man!

@ Mama30, ja goed oefenen is heel belangrijk!!! Laat ze maar even in topconditie komen die zaadjes!

Allereerst dank jullie wel allemaal voor jullie succes wensen voor zowel een zwangerschap als voor mijn mannetje zijn autoexamen!! Helemaal top! Hij vind het superlief dat jullie hem succes wensen!

Hopelijk kan ik morgen goed nieuws brengen, tot nu toe nog geen rd's maar heb sinds gister wel een heel zwaar gevoel in mijn baarmoederstreek. 'T zijn geen ongie krampen maar kweenie tis anders hahaha. Ik hoop dat ik vanacht kan slapen want ben nu echt wel om 2 dingen zenuwwelappig hoor.

Mijn oudste is vandaag naar het Dolfinarium geweest. Ze was helemaal door het dolle heen toen ze vanaaf thuis kwam. Ze heeft echt dingen letterlijk zitten herhalen hahaha. Ja mama, zei ze, er kwam een meneer om te vertellen over de platvissen. Die heb ik ook aangeraakt en die zijn zacht joh. hihihihi. De vrouwtjes hebben een kortere staart dan de mannetjes. (welk kind onthoud dit nu op schoolreis!!!!! WHAAAAAAAAAAA, die van mij dus. Ze is tamelijk erg intelligent) Helemaal leuk zoals ze zit te vertellen. Momenteel ligt ze EINDELIJK te slapen, toen ze net op bed lag moest haar slaapknuffel uiteraard ook even horen hoe het vandaag geweest is en begon ze dus weer van voren af aan te vertellen.

Nou ik ga niet al te laat mijn bedje opzoeken. Ondanks dat ik vanmiddag dus bijna 3 uur heb geslapen ben ik nu alweer moe. Daarbij moeten wij morgen erg vroeg op, blegh maar..... we doen het voor een goed doel!!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Ola mede-forumjunkies!

Wat is het hier spannend!!!! Anja, Lillian & Ken!  I wish you all the luck!!!!!

Heb over mezelf natuurlijk weinig te melden, maar jullie schrijven genoeg!!!!!!!! Heb nu ff weinig tijd om te reageren maar morgen kom ik sowieso ff gluren of er al goede berichten zijn geschreven!

Tot morgen en een fijne avond allemaal!

xx Tan

Terug
Bovenaan