September dan een vruchtbare maand?

hallo allemaal!

ben ook weer terug van week klussen . en zie dat ik een hoop heb bij te lezen.
@pieternella, welkom, hoop dat het snel raak is! we duimen.

het is hier nu ook afwachten of het allemaal geholpen heeft, kan nu lekker een week forummen, en dan als het echt spannend word, ga ik nog lekker een weekje naar de zon, kan ik me ook niet zo zenuwachtig maken. erg slim gepland!!

en Lillian, heb je al getest? je schuift het geloof ik steeds verder vooruit ?
ben benieuwd!!

groetjes aan iedereen, en laat je niet gek maken!

jpctje

quote: jpctje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2007 11:01:56'));

hallo allemaal!

ben ook weer terug van week klussen . en zie dat ik een hoop heb bij te lezen.
@pieternella, welkom, hoop dat het snel raak is! we duimen.

het is hier nu ook afwachten of het allemaal geholpen heeft, kan nu lekker een week forummen, en dan als het echt spannend word, ga ik nog lekker een weekje naar de zon, kan ik me ook niet zo zenuwachtig maken. erg slim gepland!!

en Lillian, heb je al getest? je schuift het geloof ik steeds verder vooruit ?
ben benieuwd!!

groetjes aan iedereen, en laat je niet gek maken!

jpctje

hoooiiii
he ik heb maandag avond en di ochtend [dag24/25] al getest was allebij negatief   dus nu wil ik zondag   dag 30 nog een x testten.....
ik durf eigenlijk niet....want hoe langer je wacht en t komt niet dan ben je eigenlijk al zooooo overtuigt dat je zwanger bent haha ja ik ben echt weer overtuigd .
net na die test ma /di   was ik volledig ervan overtuigd ok nu komen mijn rd's!! maar nu alweer dag 29 is zonder rd's ???
ik heb nog nooit z'n lange cyclus gehad [28/29 dagen max] vorige x bij zwangerschap testte ik op dag 31 zwanger van storm en daan.....
dus eigenlijk heb ik hoeie hoop/.......maarja t kan ook heel hard tegenvallen dat weet ik ,dat neem ik er gewoon bij....
we zullen zien ......morgen!!!
xxx
lilian

hoi pieternella.............
welkom bij ons verslaafde forumpie....
wij zijn allemaal redelijk verslaafd aan t lezen   en schrijven met ons favoriete onderwerp : zwanger worden hahhaha
hoop dat je t leuk vind ..............lees en schrijf lekker mee.....
ene........succes....
xxx
lilian

Hoi allemaal,

Ook ik heb mijn klusweek er weer op zitten. Maar dat was dus echt een fiasco.

Zondag en maandag heb ik mijn vriend eigenlijk niet gezien. Dinsdag had ik de hele dag lage buikpijn met steken een de rechterkant en hele lage rugpijn. Verder doorzichtig slijm. Die dag zijn we wel samen geweest.
Vanaf woensdag ben ik grieperig geweest en kon ik , maar ook mijn vriend, het niet op te brengen om gezellig samen te zijn. Dus het voelt een beetje alsof we er niet zoveel moeite voor hebben gedaan. Dus ben ik nu een beetje aan het balen.

Nu maar hopen dat dinsdag een goede dag is gweest. hihihi. Maar ja dit is de eerste ronde dus laten we het houden op een slechte start. In ronde 2 halen we het gewoon weer in.

Maar wat spannend allemaal. Er zijn nog een paar meiden die zich gaan testen deze aankomende dagen. Heel veel succes allemaal en ik hoop echt dat iedereen een positief resultaat ziet op haar test.

Groetjes Joyce

Hey meiden!

Welkom Pieternella! Gezellig dat je hier "meekletst".

Joyce: jammer dat je nu baalt. Maar wie weet; is het die dag net wel gelukt! Dat zou inderdaad snel zijn, maar je weet maar nooit. Ik zal ook voor je duimen.

Lilian: JAJA, nog maar 1 dagje! Ik vind het zo spannend voor je! Ik hoop dat je morgen geweldig nieuws hebt!

Wij zijn hier nog steeds voor de zekerheid aan het knuffelen. (Om de dag). Zolang ik geen rd's zie, doen we nog "vrolijk" verder. Haha!

Anja: Meid vertel!!! Ben niet nieuwschierig hoor! Ik hoop het zo!!!

Ik heb verder niks te melden. Ga ergens volgende week testen denk ik. Jullie horen het wel.

Liefs...

he

hoe meer je dichter bij je nod komt, hoe verslaafder je word aan dit forum, lekker kletsen hoe je voelt en hoe zenuwachtig, en hoe zeker je het al wel weet, want je voelt dit en dat en dat, enz.
dus moet je wel zwanger zijn , toch? haha, we kunnen ons zelf lekker voor de gek houden haha!
ben nu ziek thuis, dus nu kijk ik helemaal vaak op het forum !
dus.... ik ben in voor goed nieuws!
meiden kom op

greetz

Welkom Pieternella!

Jammer nog steeds geen positieve berichtjes hier, maar ook geen negatieve!
Kan het niet laten om toch steeds even te spieken. Hihi

Hallo allemaal,

Nog 7 dagen en mag ik testen. Ik kan niet zo goed tegen wachten dus ik heb bij www.matcare.nl testen aangeschaft die al 6 dagen voor de NOD een uitslag kunnen geven. IK krijg ze dinsdag binnen dus dan denk ik toch dat ik een tesje ga doen. Ik vind het allemaal erg spannend.

X Seits

Terug
Bovenaan