September dan een vruchtbare maand?

Hee Anjah,

SUPER!!!!!!!!!!!! Proficat! Dat wordt een eind mei kindje! Wanneer ben je precies uitgerekend? IK ben zelf op 29 mei jarig! Erg leuke maand om jarrig te zijn!
Geniet er lekker van...

En uuuh je man heeft dan nu nog niet zijn rij-examen! Maar voor zijn vrij-examen is hij geslaagd (flauwwwwwwwww.....)!

Sjors, een vraagje! In welk ziekenhuis werk je? heb je ook wel eens kindjes gehad met een Supra venticulaire tachycardi? Is even een nieuwsgierigheidje?!

Tja, en aan ander topic openen kan natuurlijk (vooral als september achter de rug is!). Maar het onoverzichtelijkheidsprobleem hou je denk ik! Ook daar kunnen er " vreemden" bij komen!

En Natasja, balen meis!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Roos

AAAAAHHHHHHHHH       anja     GEFELICITEERD!!!!!!!

WAT GOED ZEG ...SUPER !!!!!!GENIET ERVAN ......
SUPER SUPER SUPER!!!!!!
XXXXXX LILIAN

HOi allemaal,

Vandaag zijn de rd's gekomen. Volgende ronde misschien!!
Dus ik zal de lijst even weer updaten. Ik baal wel!

Succes iedereen!

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 15 september Pieternella 31 jaar 1e ronde 2e kindje (onregelmatige cyclus)
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje,cyclus 28 dagen

Hallo meiden!
Ben een btje vroeg maar vanavond hebben we gezellig een verjaardag en Rian slaapt bij z'n oma en opa.

ANJA GEFELICITEERD!!!!! Echt superdesupergaaf voor je!!! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en laat nog wat van je horen!!!

Lillian; ik hoop dat jij morgen ook goed nieuws kan brengen, duimduimduim!!!!!!!!

Nathasja; balen meid!!! Op naar de volgende ronde, heeeeel veel suc6!

Pieternella; welkom hier, balen dat de  zijn gearriveerd, we gaan gewoon weer verder met de volgende ronde vind je niet?!

Sjors; het lijkt me echt heel mooi werk wat jij doet. Ook leuk dat je lekker middenin de baby's zit zeg........al is het misschien niet altijd even vrolijk allemaal, las ik nou dat het op de IC is?! Sorry heb er geen ander schermpje bij geopend, doe het uit m'n blote bolletje

Verder heb ik vanochtend ook supernieuws te horen gekregen! M'n broer en schoonzusje zijn al een eeuwigheid bezig met een kindje krijgen, zitten in de medische molen en alles. Heel vervelend allemaal. Eind juli was de eerste ICSI poging.....begin aug. moest ze testen maar deze was negatief. Ze werd ongesteld.....dat DACHT ze dus! Nu was ze alweer 2 weken overtijd, en vanmorgen deed ze de test: ZWANGER! Echt, ben zooooo superblij voor ze, het voelt alsof ik zelf zwanger ben hihihi. Ben ook blij voor m'n ouders, eindelijk weer een kleinkind erbij, m'n zoontje is nog hun enige kleinkind terwijl ik nog 2 broers en 1 zusje heb. De ongesteldheid bleken dus gewoon bloedingen te zijn en dat komt vaker voor. Dit wilde ik ff met jullie delen omdat ik nog tegen niemand nog wat mag zeggen! Wat verschrikkelijk is dat want ik vind het zo super!!!

Nou meiden, fijne avond allemaal. Ik en m'n mannetje gaan vanavond gezellig genieten en morgen uitslapen, wat heeeeeeeeeeeerlijk!!!!  Hmmmm, ook wel een goed moment om te oefenen.....even de zwemmertjes in topconditie brengen whaha!

Heel veel liefs, Tan xxxx

Hoi Meiden!!

HIEP HOI HIEP HOI HIEP HOI HIEP HOI!!!!!       ANJA!!!! Super gefeliciteerd!! Wat ontzettend goed nieuws. Ik hoop dat je heerlijk van je zwangerschap mag genieten en het voorspoedig mag verlopen!! Helaas erg jammer dat je man is gezakt voor zijn rijexamen. Maar dit nieuws moet het toch enigsinds goed gemaakt hebben!!!

Lilian: NOg 1 nachtje slapen. Ik hoop dat je net zo goed nieuws kan brengen als Anja!!

Natasja: Erg jammer. Op naar de volgende ronde, en hopen op meer succes!!

Pieternella: Welkom meid!!! Gezellig dat je meekletst!!. Jammer dat je RD zijn gearriveerd, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

Tanja: Van harte gefeliciteerd met het Tante worden!! hah! Geweldig dat het gelukt is voor je broer en schoonzus!!   OOk succes met het in conditie brengen van je zwemmerjtes, hahaha. Wij zijn ook al begonnen!!

Sjors, nog ff vollhouden en je diensten zitten erop!! Ik weet hoe het voelt, ben Verpleegkundige van oorsprong (werk niet meer als vpk) maar kan me die hele lange rijen van diensten nog heeeel erg goed herinneren!!

Joyce: Blijf duimen meid!! Je weet maar nooit!! 1x is genoeg!!

jpctje: welkom weer!! Hopelijk heb je goed nieuws over een week of wat!!!

Hier is het rustig. Zijn heerlijk aan het knuffelen geslagen. En op naar volgend weekend!!

Groetjes en fijne avond!!

Mama30

Lilian? EN?????? Vertel, heb je goed nieuws? I hope so.....

HIer ois mijn kleine mannetje weer beter! Maar nu is mijn grote mannetje ziek! Heeft dezelfde klachten....kleine man zal grote man dus wel hebben aangestoken! Hoop dat ik buiten schoit blijf......kan ik nu niet gebruiken natuurlijk!

Wie overigens een goed boek wil lezen: Duizend schitterde zonnen! Echt heel mooi (vooral ook voor de afleiding)
Groetjes Roos

hoi meiden...

nou ik heb net getest .......ene   vet negatief   geen 2 e streep[sensitest]!!!!!!!!!!!!!!!!ik snap m niet helemaal meer ,ik zal wel "gewoon"laat ongi worden?????????????

gisteren lekker weesten eten met vriendinnen en mijn mannetje.. bij japanner   lekker gegeten en best veel gedronken[ice-thee en water] en toen nog ff naar onze stamkroeg
weer water gedronken!!!   maatoen waren we om 2 uur thuis moest ik plassen...... nou slapen en toen moest ik om 6 uur weer plassen!! maar toen niet getest want was maar heel lichtkleurige plas ivm al dat drinken...
moest ik om 9 uur weer plassen.....................getest NEGATIEF!!
ok t was maar plas van 3 uurtjes maar toch dit maakt toch niet uit? staat niks van op de gebruiksaanwijzing!!
ok niks meer drinken en wachtten wanneer ik weer moet plassen en dan doe ik m nog 1x, maarrrrreu t zal wel echt niet zo zijn he..................

ben nog nooit zolang niet ongi geweest met vreemd gevoel in buik......
ja kut he meiden ...maarja   laat die ongi maar komen want anders word ik wel echt lastig!!!
xxxx
lilian

Terug
Bovenaan