September dan een vruchtbare maand?

Lieve meiden,

Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties!!

@ Lilian, nou meis je houd het wel spannend hoor! Anders doe je morgenochtend toch nog een keer testen ipv straks, en dan niet zo ongelooflijk veel drinken vanaaf haha. Ik blijf voor je duimen hoor!!

@ Pieternella, balen dat je rd's zijn gekomen op naar de volgende ronde!!!

@ Tanja, van harte gefeliciteerd met het tante worden. Helemaal fantastisch!!! Enne zijn de zwemmertjes al in topconditie?

@ Mama30, geniet van het knuffelen!!

@ Mamaroos, fijn dat je kleine man weer is opgeknapt! En erg vervelend dat je grote man nu de klos is. Ik hoop ook dat jij buiten schot blijft. Bij jou mag er alleen maar met zwemmers raak geschoten worden hihi

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Misschien toch wat te vroeg getest Lillian?
Ik heb pas met 7 weken positief getest. Dus wie weet is dit bij jou ook zo.

Ik voel me vandaag een beetje belabberd. Heb hoofdpijn en het gevoel dat ik ongesteld moet worden inclusief chagerijnig zijn.
Zou wel heel raar zijn als ik nu ongi zou worden maar ja wat doe je er aan.

ANJA!!!!! GEFELICITEERD MEID! En jammer van je mannetje, maar hij zal dit vast een hele mooie troostprijs gevonden hebben !!!! Geniet ervan.........en inderdaad: Kom gewoon nog af en toe lekker buurten hier.

TANJA: GEFELICITEERD: Je wordt tante.....Leuk joh! Zou mooi zijn, als jij ook snel volgt.....2 dikke buiken bij elkaar, hihi.

LILIAN: Meid, wat jammer! Misschien dat het inderdaad mee te maken had dat je plas wat dun was door al het water drinken? Maar inderdaad staat daar niets over in de gebruiksaanwijzing. Nou, ik hoop dat die  snel komen, dan ben je van die onzekerheid af, en kun je weer door naar volgende maand.
Je had inderdaad al eens verteld dat je in een bloemenwinkel werkt. Leuk lijkt me dat. En het is zeker niet erg om af en toe die tranen om je kindjes te laten gaan hoor. Ik doe dat ook nog wel eens, en bij mij is het nu bijna 10 maanden geleden. Pfffff.....soms lijkt het nog als de dag van gisteren de bevalling. Maar ik denk dat we dat wel blijven houden hoor.....het is toch onderdeel van ons leven geworden!

Nou meiden: Inmiddels is mn migraine weg, maar wat is er voor in de plaats: Een hevige verkoudheid, dus eigenlijk heb ik nog steeds hoofdpijn . Om de een of andere reden heb ik het idee dat het deze maand niet raak is.....Terwijl ik nog  bijna 10 dagen moet wachten op mn NOD. Nou ja.........we zullen zien.

Aanstaande donderdag ga ik met mn werk een paar daagjes naar Lissabon. Kan ik mn gedachten even lekker ergens anders op zetten........

Nou meiden,  een fijne zondag!!!

Liefs, Kitty  

hoi .............

ik ffgelezen op   internet   ene als ik nog x wil testten dan beter morgenvroeg als dadelijk........ maar 3x negatief zal echt wel negatief zijn denk ik hoor!!!!!!
wel kut maar dat ze dan maar snel komen dan kunnen we verder zonder te twijfelen waarom ik nog niet ongi ben....................................

morgenvroeg dus nog 1x...vanavond heeel weinig drinken   en dan ...
maar ik reken nu echt nergens meer op!!!! en dit terwijl ik er echt van overtuigt was dat ik zwanger was ....alles lijkt er nog steeds op..
als je ongesteldheid buikpijn hebt hoelang duurt dat dan normaal???want ik heb dit nog nooit gehad......en misschien is dat t wat ik al een week in mijn buik voel??
kan iemand dit mij vertellen???..............................

hoor t wel xxx\lilian

Hee Lilian,

Vorige maand zat ik er net zo bij....Normaal cyclus van 28 dagen...Toen werd ik op mijn NOD niet ongi en ook de dagen erna niet...Ook een paar testen gedaan...ook allemaal negatief! Toen werd ik op dag 33 toch nog ongesteld!

Misschien hou je je ongi onbewus ttegen omdat je er zo mee beizg bent?
Maar dat wil je misschien niet horen!

Meid, ik hoop voor je dat je snel duidelijk hebt!

Roos

quote: pieternella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2007 17:47:15'));

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]3x test neg. nog niet ongi op dag 30!!!!!word vervolgd!!!!!16 sept-07
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 15 september Pieternella 31 jaar 1e ronde 2e kindje (onregelmatige cyclus)
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje,cyclus 28 dagen

Balen Lillian, negatieve test!!

Ik snap hoe je je voelt, vooral als je ervan overtuigd bent dat je zwanger bent!! Maar ik had dat afgelopen maand ook hoor, m'n buik borrelde en borrelde maar, rare steken en geen echte ongipijn....en toch...  Ik denk soms ook, misschien heb ik het wel onbewust tegengehouden op één of andere manier. Misschien niet leuk voor je om te horen maar dit is hoe het bij mij was. En het heeft me meteen met beide benen op de grond gezet hoor. Maar meis, ik hoop dat dit voor jou niet geldt en dat je morgen alsnog positief test!!!!!!

Fijne zondag allemaal, xxx Tanja

Dag Meiden,

Even stand van zaken, zit nu op het laatst in de knuffelweek. Ga dadelijk mijn mannetje wakker maken!!!    Hij moest even bij tanken na een zware werkweek. Wil de knuffelweek nog ff afsluiten.

Ook ik heb ff bij moeten tanken, had deze week veel late diensten en er weer een vroege dienst achter aan. Erg slopend en dan tussen door nog proberen te knuffelen. Ik werk ook in de zorg, in een verpleeghuis met dementerende ouderen. Ik zit dus ook in de luiers, al zijn deze iets groter van formaat. hahahaha. Nee, alle gekheid op een stokje, het is zwaar werk, maar ik vind het toch leuk om te doen. Je probeert vanalles om een glimlach te krijgen bij die mensen en dat doet je goed.

Even weer terug naar het centrale onderwerp hier...
Deze week knuffelweek, weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad, vorige maand had ik 2 dagen extra slijm waar ik draadjes van kon maken(sorry voor de onsmakelijke tekst). Nu niet, ik denk dat ik tegen een schimmelinfectie aan zit, ik heb al de hele week af en toe jeuk en andere afscheiding. Maar het is niet dat ik er zo'n last van heb, wacht nog maar ff af.

Anja: Gefeliciteerd!! Hartstikke leuk. Geniet ervan! Gezellig dat je blijft kletsen, dan kun je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Lilian: ohh sh*t, ben benieuwd morgen, bij een negatieve test maar  hopen dat de  snel komen.

Zou Gipsyd al getest hebben op vakantie? Wanneer kwam ze terug?

Kitty: Kl**e, migraine.

Ken: spannend volgende week, ik duim met je mee, heb volgende week mijn wachtweek, heb dus alle tijd.

Nieuwe meiden, welkom hier, klets gezellig mee.

De rest: toitoi!

Liefs mimi

Terug
Bovenaan