September dan een vruchtbare maand?

Hallo allemaal!!

Gipsyd GEFELICITEERD!! Wat een supernieuws zeg!!!! Geniet ervan en ik wens ook jou een voorspoedige zwangerschap!!

Nou meiden, dit zijn wel hoopvolle berichten toch?! En heb meteen maar wat glitters opgevangen; moet van pas komen aankomend weekend!  M'n mannetje vroeg me er na het eten nog naar....wanneer zit je in je vruchtbare periode dan?  Geeft mij toch ook weer het gevoel dat ook hij er echt mee bezig is. Wist ik wel, maar hij praat er toch minder over als ik. Ennnn, ik heb me voorgenomen om hem niet de oren van het hoofd te praten over zwangerschappen, knuffelen enz. enz. hihi!!

Vanmiddag heb ik een wat minder leuk bericht te horen gekregen; een nicht van mijn man heeft sinds 3 weekjes een zoontje. Nu blijkt dat hij een gaatje in zijn hart heeft. Heel apart, hij heeft precies hetzelfde als ik. Heb namelijk zelf ook een gaatje tussen mijn hartkamers. Ben daaraan geopereerd toen ik 1 jaar was, het gaat nu verder prima, heb er geen echte last van verder. Maar het is zo zielig, zo'n klein mannetje in het ziekenhuis. Dus niet echt fijn nieuws na het goede nieuws van gister (mijn grote broer wordt eindelijk papa ). Dit doet me steeds meer en meer realiseren dat ik blij mag zijn met mijn gezonde ventje van 2,5 jaar. Tijdens mijn zwangerschap hebben ze het hartje van mijn zoontje met een extra echo helemaal nagekeken en de laatste 4 weken had ik in plaats van bij de verloskunige mijn controles in het ziekenhuis. Moest ook in het ziekenhuis bevallen.

Nou meiden, wie is de volgende met het goede nieuws?!?!?!?!? We zijn goed op dreef he!

xx Tan

Wauw! Proficiat Gipsy! Echt super!
Onwerkelijk he, als je dan echt die positieve test in handen hebt!

Ik hoop dat je een super zwangerschap zult hebben!

Ga je ook mee doen aan moeders voor moeders?

Had je eigenlijk klachten?
Hoe wist je zo zeker dat je zwanger was!

Wat een vragen he!

Hier gaat alles goed! Na mijn zoon ligt dus nu mijn vriend al de hele dag ziek in bed!

Nog 10 dagen dan heb ik mijn NOD! het begint nu toch wel spannend te worden!

Groetjes Roos

quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 20:06:54'));

Heey mama30,

Thanks!

Vakantie was super...heerlijk weer, lekker kunnen zonnen en zwemmen in de zee! Het was echt heerlijk. Wel moeilijk ivm wijntjes drinken omdat er fam. bij was en die weten natuurlijk niks! Ineens niet meer drinken vonden ze een beetje raar...ik zei maar dat ik er genoeg van had en dat me die avond ervoor niet goed gevallen was! hahaha.

Ik las idd dat je onge was geworden en dat je nu weer aan de klus gaat! Hoop ook zo dat het bij jullie snel gaat. Zou leuk zijn om met elkaar erover te kunnen kletsen etc...

Maar ik blijf nog wel ffies op dit forum iedereen volgen hoor!!!

XXXXXXXXXXXX

Hey!!

Fijn dat je vakantie zo heerlijk was!! SOms is een mens daar gewoon aan toe!! Enne vanaf nu de komende 8 weken op geplande tijden bij de fam langs, hahaha!! zorgen dat je niet op de borrel tijden komt....!! Tja erg he! Ik herken het van mijn eerste zwangerschap.

En ja helaas ongi geworden. Achteraf denk ik dat t-eitje wel bevrucht was maar het baarmoederslijmvlies niet goed was. Ik heb op dag 13 van mijn cyclus het spiraaltje laten verwijderen (koperspiraal) en ik denk dat het baarmoederslijmvlies nog te geirriteerd is geweest. Nu zitten we in de echte 1e ronde. a.s. zondag moet t-eitje weer komen dus wie weet deze ronde. We gaan in iedergeval erg ons best doen.

De dag voor mijn NOD is onze kleine jarig en mijn vriendin heeft het bij onze 1e ook 2 dgn na de NOD aan mijn ogen kunnen zien dat ik zwanger was...dus wie weet ziet ze dan ook iets..?!?

Zou leuk zijn als je als je zin hebt laat weten hoe het met je gaat. KUnnen we hopelijks straks met z'n allen naar het zwanger forum. En daar doorkletsen hoe het met de baby's in wording gaat!!!

Ga maar lekker doorvaren op die roze wolk!!!

Knuf mama30

quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 19:52:23'));

******** ********** ************ ************ ********** ******* ********* Voor iedereen!!!!!

KUsssssssssssssssss

hoi gipsyd

SUPER GEFELICTEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GENIET ER ZO VEEL MOGELIJK VAN T GAAT ZO SNEL DIE 9 MAANDEN ...SUPER!!!!!
WAAROM HAD JIJ T GEVOEL DAT JE ZWANGER WAS??? WAT VOOR KLACHTJES.................??
ik vang gauw wat glitters   en hoop er ook heel veel geluk mee te hebben ,dat ik ook snel weer zwanger ben!!!..................
wow, wat super leuk voor je!!!genieten he.......

heeel veel xxx lilian.

Hoi Gipsyd,

Van harte gefeliciteerd. Geniet er van de aankomende 9 maanden.

Groetjes Joyce

Gipsy!!
Wat een geweldige goede binnenkomer zo na je vakantie!! We hadden het al zo gehoopt!! Joepie!!
Van harte gefeliciteerd meid, met je zwangerschap!! Ik wens je alle geluk toe!! Geniet er van!! En bedankt voor de glittertjes!! Ik heb ze hard nodig, hhihihiihihih!! Hopen dat ze werken!!
ps: leuk dat je af en toe nog eventjes meekletst, altijd leukom te weten hoe je zwangerschap verloopt en hoe het met je gaat!!
Nogmaals gefeliciteerd!!
Dikke kus..........

Lieve meiden!!
Ik heb het er eindelijk op zitten!! 7 dagen achtereen werken vind ik toch net even te veel van het goede!! Ben echt super moe!! Komt slecht uit want ik had net een romantisch nachtje met mijn ventje gepland, hihihihi...

Ik heb een hele intensieve week achter de rug!! Er is deze week een kindje bij ons overleden die ik de hele week al verzorgd heb!! Ik heb voor het eerst stervensbegeleiding gegeven!! Ik kon op het moment toen het kindje van alles losgekoppeld werd rustig blijven en er zijn voor de ouders! Maar toen mijn dienst er op zat en alles gebeurd was, moest ik mij toch een partij huilen!! Deze ervaring echt heeft enorm indruk op mij gemaakt!! Je staat ineens weer eventjes met je beide voeten op de grond! Een gezond kindje krijgen is echt een gods-wonder!! Sorry dat ik jullie hiermee lastig val hoor, maar was er gewoon eventjes verdrietig van!! Ik hoop zo dat wij met zijn allen allemaal gezonde kindjes mogen krijgen!!

Maar hoe is het met jullie meiden??

Lillian!!
Wat balen zeg die negatieve test gisteren!! Ik hoop voor je dat hij vandaag een dikke vette zwanger aangeeft!! Succes meid!! En laat je snel weten wat de uitslag is??

Mama Roos!!
Ik heb 1 keer een kindje verzorgd met een supra ventriculaire tachycardie!! Er liggen niet vaak kindjes met een hartritmestoornis!! Soms zie je het na een operatie...Het komt vaker voor bij wat oudere kindjes en volwassenen (hartritmestoornissen)!!
Ik zou je wel willen vertellen welk ziekenhuis ik werk, maar ik ben bang dat iemand mij perongelijk herkend!! Ik zit nog midden in de IC-opleiding, en zwanger worden is in de ogen van de afdeling op dit moment niet het aller slimste wat je kunt doen!! Sorry!!
Fijn te horen dat je zoontje weer beter is, jammer alleen dat man lief ziek is!! Hopelijk slaat de griep jou over!!

Tanja!!
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je tante gaat worden!! Nu maar hopen dat je snel mag volgen!! Gezellig man, samen zwanger!!
Na jou verhaal over je neefje besef je alweer dat een gezond kindje krijgen een wonder is!!

He Niesje!!
Voel je je al weer wat beter meid?? Hopelijk  is de hoofdpijn weer weg!!

Kitty!!
He wat balen dat je nu ook nog eens een verkoudheid erachter aan krijgt!! Ik hoop dat je snel weer opknapt!! Ik hoop dat je gevoel niet gelijk krijgt en dat je lekker wel zwanger bent!!

Mimi!!
Wat leuk te lezen dat jij met dementerende bejaarden werkt!! Ik heb ook altijd (naast de HBO-V) in zo'n verpleeghuis gewerkt!! Ik vond het fantastisch, te werken met die mensjes!! En ik heb gemerkt dat het vaste personeel echt geweldig is, ondanks dat je veelal moet rennen en vliegen, waren ze altijd even lief voor de bewoners!! Ik heb daar echt grote bewondering voor!!
Ps: ik hoop voor je dat je geen schimmelinfectie hebt!!
Ps 2: Heb je je knuffelweek goed af kunnen sluiten??

Ken!!
Het wordt al weer spannend voor jou zie ik!!
Als je je langste cycles aanhoud wanneer zou dan je nod zijn?? Moet je dan nog lang wachten??
Anders zou ik gewoon van de 20e uitgaan!! (ik vind die niet-wel ongie bloeding ook al verdacht) wie weet ben je zwanger!! Ik hoop het zo!!

Knutseljuffie!!
He wat jammer dat de duivels verschenen zijn!! Een nieuwe maand biedt weer nieuwe kansen!! Voor je het weet mag je al weer knuffelen (vind ik persoonlijk het leukste van het hele zwanger worden gebeuren!!) hihihihi!!

Nou meiden!! Welterusten!! Ik heb morgen lekker vrij!! Hoop dan weer belaagd te worden met goed nieuws op het forum!!

Liefs Sjors (die heel moe is,hihii).........

Thanks lieve meiden!!!

Sjors: jeetje wat een zware week heb jij gehad zeg! Wel heel knap van je dat je stervensbegeleiding hebt gegeven.....en heel logisch dat ook jij je hart moet storten! Neem er even de tijd voor om het een plekkie te geven. Toch bijzonder........

Lilian: weet jij nou al iets? Schimpie helemaal voorbij? Hoe lang ben je nou  overtijd?

Nou waarom ik er zo zeker van was zwanger te zijn is dat ik de innestteling had gevoeld! Ik kreeg die bewuste dag enorm krampen en steken zo nu en dan in mijn liezen. Opeens een vreemde smaak en een glimlach op mijn gezicht. Ik had toen een heel sterk geluksgevoel. Ik heb toen meteen mijn mannetje een sms gestuurd en gezegd dat ik het gevoel heb zwanger te zijn! Ik kreeg terug: lets hope so.....   Grappig he dat ik dat toe echt zeker wist.

Mijn symptomen de week voor mijn NOD:
hoge temperatuur van 37.3 tot en met 37.7
steken in stuitje
steken in borsten en tepels (echt van binnen uit)
zenuwe gevoel onder in buik
wat dikkere witte afscheiding
hoofdpijn(heel duidelijk een paar ochtenden achter elkaar)
paar ochtenden keelpijn
puistjes in nek
8 dgn voor NOD erg moe
jeuk aan doos
borrelen in buik(je denkt word ik onge..nee...zijn het darmkrampen...neee)
grieperig gevoel

En na NOD
buikkramjes
steken in liezen ne straalt uit naar benen
snel vol zitten
veel plassen
DORST!!!!

Wat een lijst he...hahaha....ik voelde het gewoon allemaal.....en tja ik had gelijk...ben ZWANGER!!!!

Mijn schatje en ik gaan vanmiddag ffies naar Prenatal!!! Gewoon ff kijken. We houden het ook nog even voor onszelf, alleen mijn beste vriendin weet het. Ben nu 4,5 week...dus er kan natuurlijk een hoop mis gaan en wij hebben ook echt even de tijd nodig om er zelf aan te wennen en het te realiseren.

Kussssssssssssss

Terug
Bovenaan