September dan een vruchtbare maand?

Hoi hoi allemaal!

Iedereen een leuk weekend gehad? Wij hebben het wel erg leuk gehad. Ons logeerkind kwam weer. Dus we hebben een boel gezellige dingen gedaan.

Gipsy: van harte gefeliciteerd meid! Wat onwijs leuk dat je zwanger bent! Geniet er lekker van. Het zou inderdaad wel leuk zijn als je af en toe nog eens langs kwam.

Lillian: en, en, en? ik hoop zo dat het vandaag een positieve test is! Laat je het snel weten?

Mamaroos: balen dat nu je vriendje ziek is. Hoop dat hij snel weer opgeknapt is.

Mimi: leuk dat je in de bejaardenzorg zit! Ik heb vanaf mijn 15e tot 17e ook in een verpleeghuis op een pg- afdeling gewerkt als bijbaantje. Dat was erg leuk! Nu werk ik met verstandelijk (en meervoudig) gehandicapte kinderen. Daar geniet ik ook ontzettend van.

Sjors: lekker dat de diensten erop zitten. ik moet nog tot zondag werken (behalve morgen dan) en dan heb ik vakantie!!!!

Knutseljuffie: ballen hoor dat je ongi bent geworden.Ik ben ook ongi geworden helaas, maar ik merk wel dat ik er nu wat meer afstand van kan nemen. En dat vind ik ook wel prettig. Ik werd af en toe echt gestoord van mezelf!

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

hoi allemaal...
NOU IK BEN ECHT NIET ZWANGER HOOR...!!!!TEST NA 9 UUR NIET PLASSEN GEDAAN EN GEEN STREEP   XTRA TE VINDEN........
valt vies tegen eigenlijk.... maar mijn lichaam houd me echt voor de gek!!!ik heb nog steeds buikkrampen [al1,5 week]en die heb ik echt nooit gehad......
en ok na die neg. test vorige week maandag   dcht ik ok misschien te vroeg? en gisteren had ik maar plas die   maar 3 uur in mijn buik had gezten[hihi] en vandaag ben ik echt wel overtuigd!!!!!!!!en toch   blijft mijn lichaam tegen werken : veel licht/witte afscheiding en buikkrampen!!!!!!
ik hoop dat ik vandaag snel ongi word [dag 31] ik heb nog nooit z'n lange cyclus gehad, zou misschien met mijn zw.schap van storm en daan te maken kunnen hebben???
weet iemand dat :eek:f je cyclus dan na zw.schap niet gelijk weer "normaal"is?????
nou ik ga echt proberen om er volgende maand minder mee bezig te zijn...?
maar of dat kan ...want ik wil ook blijven hier [gezellie] en toch denk ik dat dat niet zoveel uitmaakt...die zaadjes lezen echt niet mee hoor....hihihihihi
dat ze dan minder hard zwemmen want : oh wacht   eerst ff meelezen...wacht ff....!!!!!
hahahhha
nou we moeten gewoon met frisse moed verder dit was ronde 1 !!!!!!!! kijk naar gipsy dat was ronde 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!     positief zijn hee.......
gipsy nog een x van harte gefeliciteerd he ...zoo super!!!!!!

nou als de rd's komen horen jullie t!!!

xxxx lilian

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 10:03:18'));

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

HEB FF LIJST BIJGEWERKT........

sjors:     wat heb jij mooi werk!!!!!!ok soms net als afgelopen week heeeel zwaar maar denk eraan die ouders van dat kindje zijn jou voor altijd dankbaar dat jij hun kindje een
 waardig en mooie laatste momenten hebt gegeven......de verpleging/verloskundige die ons hebben bijgestaan toen storm en daan overleden daar ben ik ook heel "dankbaar"voor geweest want ik voelde me echt heel erg begrepen en gesteund door hun!!!!!
en dat blijft die mensen [en ons] het hele verdere leven bij!!!....................

xxxx lilian
dus

Hé Lilian, balen meis, negatieve test!!!  Vreemd hoe je eigen lichaam je voor de gek houdt he.....had ik ook last van en werd op dag 31 ongesteld. Dus misschien dat ze bij jou vandaag ook nog komen, ik hoop het wel voor je want dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!!!!

We gaan gewoon met z'n allen naar de volgende ronde....weet in ieder geval dat je niet alleen bent he!

Ik ga maar weer snel aan het werk hahaha, kon het niet laten om ff stiekem te gluren!

Tan

Hey Lillian!

Wat jammer dat ook deze test negatief was!! Echt balen.  
Misschien is je cyclus, zoals je zelf  al schreef, wat van slag. Na mijn bevalling had ik de eerste 3x een cyclus van 6 weken!!! Na deze 3  x werd het 5 en toen weer  4 weken. Wellicht moet je lichaam nog even  "wennen"?  
Hoe dan ook het blijft jammer!!!  Ik hoop dat je snel ongi mag worden zodat je verder kan!!!

Dikke knuf!

Mama30  

He Lillian!!
Wat balen meid!! Ik snap er nu echt helemaal niets van, je lijf geeft je toch alle signalen van een zwangerschap!! Waarschijnlijk moet je lijf inderdaad nog zijn regelmaat terug vinden!! Ik hoop dat je snel je oude cycles weer hebt!! Het is misschien een hele domme vraag hoor en waarschijnlijk heb je het al lang eens verteld maar: wanneer zijn Storm en Daan geboren?? Als dat nog niet zo lang geleden is, kan dat inderdaad de reden zijn waarom je cycles nog niet regelmatig is!! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt hoor meid!!
(en nog bedankt voor je lieve woorden!!)
Liefs...

Hallo,

Zo grote en kleine man liggen beiden te slapen! Dus ff tijd om te kijken hier!
Gelukkig gaat het met de grote man weer wat beter!

Sjors, wat een heftige week! Vooral als je zoiets voor de eerste keer mee maakt! Het zal nooit wennen denk ik! Het is ook zo onnatuurlijk! De ouders waar jij mee  te maken hebt horen op een roze wolk te zweven! Maar die zijnn daar keihard vanaf gedonderd! Vooral als er dan een kidnje komt te overlijden! Hopelijk wordt je goed begeleid op je werk!
Fran had dus vier dagen na zijn geboorde een SVT! En daarna nog twee keer! Nu krijgt hij medicatie welke over een paar weken afgebouwd gaat worden!
Hij heeft op het AZM in Maastricht gelegen. (NICU)

LIlian, balen meis! Ik had het je graag gegund! Hopelijk komt je ongi nu snel, zodat je verder kunt! Ik denk dat je niet eerder zwanger bent als je er minder mee bezig hent! De zaadjes klunnen idd niet lezen...Maar ik denk wel dat je het voor jezelf wat makkelijker maakt! Ik merk dat in ieder geval aan mezelf! Vorige maand was ik zo gefocusd op mijn lijf.....alles dat ik voelde zag ik als signaal! En natuurlijk voel je meer als normaal, want normaal let je er niet zo op! Ik was vorige maand in eens een kleine week overtijd....Normaal ook regelmatig!! Veel testen gedaan...Maar wat leverde het op? Enkel terleurstellingen en spanning! Nu heb ik meer zoiets van ik zie wel!
Ik lees en schrijf hier wel mee hoor! Maar ben niet zo bezig met hetgeen ik allemaal wel of niet voel!
Maar iedereen is anders. Ik hoop in ieder geval dat je snel zwanger bent meis!
Hopelijk vind je het niet erg dat ik het zo opscrijf.

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan