September dan een vruchtbare maand?

hoi allemaal

zoooo wat zijn jullie allemaal lief voor mij!!!!!!!!!!!!![tanja-mama30-sjors-mamaroos]
ja ik voel me echt raar want ik zit hier met mijn krampen in mijn buik[nu ook weer!!] enal m'n neg.testen   en wanneer komt die^!$%^& ONGI NOU!!!!!
iksnap m echt ff niet.....................

sjors:   Storm en Daan zijn op 20-07-2007 geboren ,,maar ze waren met 24 weken geboren dus helaas veel te vroeg.....................................
en ze hebben maar heel even geleefd.....mijn schatjes..!

voor Storm en Daan had ik een cyclus van 24-26-28-25 zoiets, maar   na hun geboorteg
was ik netjes naar 28 dagen ongi......en dan nu dus al 31e dag   ..
duurt te lang naar mijn mening, ik ga bijna denken dat ik z'n "WONDER"geval [hahahhahahahahah] ben   en dat ik dadelijk niet ongi word en dan pas over een tijdje merk dat ik zwanger ben!!![nee dit is grapje hoor hahahaha maar ik wil daarom wel ongi worden     ik wil 100% zekerheid....]
ok naar 3 x neg test moet je onderhand wel 100% ZEKERHEID HEBBEN HE        !!!

mamaroos :

jij had dit ook he vorige maand...hoe kan t dan he??
vreemd....maar nu alles weer "normaal"?
ik kan t gewoon niet helemaal plaatsen he....
dank je wel dat jullie allemaal zo sweet zijn en toch ook nog meeleven ook he!!!
super...........
ik zal t niet snel zeggen : maar duim maar dat ik snel ongi word!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahh
voor 1x dan he!!!!!!!!!!!

xxx lilian

Hey lieve meiden!

Allereerst Gipsyd: Meid wat supergaaf zeg!!! GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!
Ik dacht van 't weekend; zou ze nu zwanger zijn?? Ja dus!!!
Genieten jullie er maar van!
En?? Al wat gekocht bij prenatal? Vertel, vertel...

Lilian: Dat is dan weer balen he! Zo gemeen dat je lichaam zo doet. Hopelijk word je dan maar snel ongie.

Sjors: Inderdaad; wat een week! Echt superknap van je meid! want dat is niet niks, zo'n ervaring. Je kan trots op jezelf zijn! En je valt mij er in ieder geval niet mee lastig.
En ik denk ook vaak hoor; een gezond kindje krijgen is echt een wonder!

Nou bij mij is het nog steeds rustig. Nog geen aankomende ongie te voelen. Weet nog steeds niet wanneer ik ga testen.    
Weet niet wat ik ervan moet denken. Had vorige week  anderhalve dag wat roze/rode afscheiding.  Had ook af en toe steken in de liezen. Maar verder voel ik niks vreemds.
Ik zie wel...
Ik ben er al iets rustiger in geworden.

Alle  meiden; veel knuffelplezier en veel succes!

Liefs...  

Hallo Meiden,

Gefeliciteerd Gipsyd!! Jullie vakantie kon niet meer stuk. Ik wens je heel veel geluk toe samen en geniet van  jullie  wondertje in je buik.

Sjors: Als ik je verhaal lees van deze week, leef ik echt met je mee, het valt niet mee om iemand (zeker zo'n klein hummeltje) te zien sterven. Het doet zeker iets met je, en dat moet je zelf ook goed kunnen verwerken, het is logisch dat je zelf daar ook emotioneel van wordt. Het is dan ook belangrijk om dat kwijt te kunnen bij je collega's.
 ps. we hebben de knuffelweek goed afgesloten! hihihi.

Alleen denk ik dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb gehad, lijkt te zien aan mijn "slijm". Ik snap er niets meer van. We knuffelen vanavond voor de zekerheid nog maar een keer en dan wachten we maar af.

Lilian: ik hoop dat je snel ongi wordt, dan kun je beginnen aan een nieuwe ronde en zit je niet meer zo in de onzekerheid.

Ken: hoe is het? Hou je het een beetje vol? Nog 3 dagen voor je NOD. Spannend!

Ik voel me niet zo fit vandaag, mijn hoofd geeft een vol gevoel, neus zit dicht, lijkt op een mega verkoudheid die eraan zit te komen. Ga zo lekker bij de kachel zitten en vroeg naar bed. Ben nu 2 dagen vrij, Balen  hoop dat het snel over is.

Nou meiden, ik hoop dat deze week nog meer goed nieuws oplevert.
Succes

mimi

Heee Lilian,

Yup, ik had voirge maand dus precies hetzelfde. Ik kon de klok echt altijd op mijn ongi zetten....28 dagen! Vorige maand dus in eens 33 dagen! Of het nu weer de oude 28 dagen zijn dat weet ik pas als ik ongi ben (maar dat hoop ik dan weer niet te worden natuurlijk)., Maar mijn eisprong denk ik gehad te hebben 14 dagen na mijn ongi. Dat zou er dan weer op kunnen duiden dat mijn cyclus weer 28 dagen is!
Tja, en hoe het komt? Geen idee! Het schijt wel vaker voor te komen dat je cyuclus even iets anders is...

Hoop in ieder geval dat het nu snel komt bij jou!

En uuuh ik heb wel gezegd dat ik probeer om niet van alles te voelen...maar....ik kan er niet onderuit dat ik een hele rare smaak in mijn mond heb vandaag! Het gaat niet weg met tandenpoetsen etc! Niets raars gegeten..op een zak chips na!

ROOS

Yeah Gipsy wat een goed nieuws   Gefeliciteerd!!

Tanja, wel leuk dat je man zo meedenkt! Mijn man wil het liever niet weten, dan krijgt   hij last van prestatie angst hihi
Niet zo leuk voor het zoontje van die nicht, weet helaas alles van kind in het ziekenhuis, gelukkig lijken die kleintjes er zelf minder moeite mee te hebben.

mamaroos, we kunnen nu samen gaan af tellen, heb je al een voorgevoel???

Lillian, whaaahh wat een thriller maak je er van deze maand, hopelijk eentje met een goede afloop.

Ken, klinkt als een innesteling, ik hoop het voor je.

Mimi, en ziek geworden? Of viel het mee. Hopelijk hebben jullie effectief geklust hihi

Ik voel me gelukkig weer wat beter, geen ongi gevoel meer en hoofdpijn is ook weg.
Nu begint het lange afwachten tot mijn NOD. Probeer me er niet te druk over te maken, maar stiekem zit ik toch steeds te checken of ik al iets bemerk. Whhhaaaa kan soms echt gek worden van mijzelf.

Hoi Meiden!!

Sjors!! Petje af! Wat ontzettend knap en goed van je!! Iedere keer blijft het moeilijk. Met je collega's erover praten is altijd goed, dusse die huilbui hoort erbij!! het is niet niks!!!

Roos: Ik ben het helemaal met je eens. Je kan je wel druk gaan maken maar dat helpt niets. Ik en mijn man vinden het natuurlijk erug spannend maar je moet die 28 dgn door. Wij zitten nu voor onze klus week en het voelt gewoon goed. We zijn rustig, hebben erug veel zin !!!

Lilian: Hoe is het nu??

Rest van de meiden...succes met knuffelen en/of afwachten tot de NOD!!!

Knuf!

Mama30

He

Vind het lastig om iets te zeggen wat voorgevoel betreft! Maar ik vind het deze maand wel extra spannend omdat mijn vriend heeft gezegd dat het deze ronde raak zal zijn! Bij mijn zoontje was het ook in ronde twee raak! Bovendien ben ik een tijdje terug gependeld dat ik in september zwanger zou raken.......Maar ja, ik geloof het pas als ik een positieve test heb!

Heb jij een voorgevoel?
Wanneer ga je testen?
Ik denk dat ik volgende week maandag een testje waag! Een dag voor mijn NOD!
Zou het dan al positief kunnen zijn? Bij mijn zoontje had ik op mijn NOD een hele dikke streep! Ik ga er dan ook vanuit dat mijn lcihaam snel hormonen aanmaakt wat dan in test te zien zou moeten zijn!

Groetjes Roos

hoi allemaal

nou lil weer hier........
nog steeds geen rd's!!!!!!!!!!!! ik word er echt heel lastig van!!!als ik aan t eind van de week nog niks is ,of bij 40 dagen!!! dan bel ik de dokter!!!![nu dag 31]
ik heb gewoon? de hele dag al krampjes en steken......
 morgenvroeg wil ik wakker worden in een bed vol bloed!!hahahhahha
maar ik ben t beu!!!
nou jullie horen t..................
xxx lilian

Terug
Bovenaan