A
Anoniem
Guest
hoi allemaal
zoooo wat zijn jullie allemaal lief voor mij!!!!!!!!!!!!![tanja-mama30-sjors-mamaroos]
ja ik voel me echt raar want ik zit hier met mijn krampen in mijn buik[nu ook weer!!] enal m'n neg.testen en wanneer komt die^!$%^& ONGI NOU!!!!!
iksnap m echt ff niet.....................
sjors: Storm en Daan zijn op 20-07-2007 geboren ,,maar ze waren met 24 weken geboren dus helaas veel te vroeg.....................................
en ze hebben maar heel even geleefd.....mijn schatjes..!
voor Storm en Daan had ik een cyclus van 24-26-28-25 zoiets, maar na hun geboorteg
was ik netjes naar 28 dagen ongi......en dan nu dus al 31e dag ..
duurt te lang naar mijn mening, ik ga bijna denken dat ik z'n "WONDER"geval [hahahhahahahahah] ben en dat ik dadelijk niet ongi word en dan pas over een tijdje merk dat ik zwanger ben!!![nee dit is grapje hoor hahahaha maar ik wil daarom wel ongi worden ik wil 100% zekerheid....]
ok naar 3 x neg test moet je onderhand wel 100% ZEKERHEID HEBBEN HE !!!
mamaroos :
jij had dit ook he vorige maand...hoe kan t dan he??
vreemd....maar nu alles weer "normaal"?
ik kan t gewoon niet helemaal plaatsen he....
dank je wel dat jullie allemaal zo sweet zijn en toch ook nog meeleven ook he!!!
super...........
ik zal t niet snel zeggen : maar duim maar dat ik snel ongi word!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahh
voor 1x dan he!!!!!!!!!!!
xxx lilian
zoooo wat zijn jullie allemaal lief voor mij!!!!!!!!!!!!![tanja-mama30-sjors-mamaroos]
ja ik voel me echt raar want ik zit hier met mijn krampen in mijn buik[nu ook weer!!] enal m'n neg.testen en wanneer komt die^!$%^& ONGI NOU!!!!!
iksnap m echt ff niet.....................
sjors: Storm en Daan zijn op 20-07-2007 geboren ,,maar ze waren met 24 weken geboren dus helaas veel te vroeg.....................................
en ze hebben maar heel even geleefd.....mijn schatjes..!
voor Storm en Daan had ik een cyclus van 24-26-28-25 zoiets, maar na hun geboorteg
was ik netjes naar 28 dagen ongi......en dan nu dus al 31e dag ..
duurt te lang naar mijn mening, ik ga bijna denken dat ik z'n "WONDER"geval [hahahhahahahahah] ben en dat ik dadelijk niet ongi word en dan pas over een tijdje merk dat ik zwanger ben!!![nee dit is grapje hoor hahahaha maar ik wil daarom wel ongi worden ik wil 100% zekerheid....]
ok naar 3 x neg test moet je onderhand wel 100% ZEKERHEID HEBBEN HE !!!
mamaroos :
jij had dit ook he vorige maand...hoe kan t dan he??
vreemd....maar nu alles weer "normaal"?
ik kan t gewoon niet helemaal plaatsen he....
dank je wel dat jullie allemaal zo sweet zijn en toch ook nog meeleven ook he!!!
super...........
ik zal t niet snel zeggen : maar duim maar dat ik snel ongi word!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahh
voor 1x dan he!!!!!!!!!!!
xxx lilian