September dan een vruchtbare maand?

Lilian: Natuurlijk blijf ik ook voor jou duimen! Hoop zo dat je dan toch positief gaat testen!
Wil je niet teveel hoop geven... afwachten!

Mimi: Voor jou wordt het ook al aardig spannend! Wachten tot je NOD duurt nu lang he? Toch effe volhouden!

Hoi Miep! Welkom! Leuk dat je meekletst. En nu dus afwachten... Spannend.

Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs

hallo ken
bedankt
heb even een vraagje
heb afgelopen weekend mijn ei gehad maar heb nu last van menstruatie pijn wat kan dat zijn?
groetjes miep

Dag meiden,

Ook ik ben weer van de partij!

Ken en mamaroos: erg spannend deze week voor jullie. Ik hoop het zo voor jullie!
Ken, je hoeft niet perse iets te voelen, je kunt toch zwanger zijn! Hopen voor jullie dat het weekend snel naderd!

Lilian: Ik zou echt gek worden van de spanning. Maar je kunt ook nog niet naar de huisarts, die zal toch zeggen dat je het nog moet afwachten. Heb je vaker al een onregelmatige cyclus gehad, of is het alleen nu?

Ik snap echt niets van mijn cyclus, ik dacht eergisteren mijn ei te hebben, vorige week een dreigende schimmelinfectie. En nu lijk ik niet fit.
Mijn mannetje zei tijdens het eten: ben je niet zwanger!!
Je bent al vanaf het weekend erg moe, slaapt veel, niet geheel fit, maar wat er is weet je niet, en een beetje humeurig.
Tja, dat laatste komt omdat ik me niet voel zoals anders, maar waar het aan ligt??
Ik ben wel een beetje verkouden en af en toe een beetje dol in mijn hoofd, maar na vandaag lijkt alles een stuk beter. Heb veel geslapen en lekker liggen lezen.
Relexxx

Mijn cyclus afgelopen keer was 24 dagen, daar ben ik nu ook vanuit gegaan. Dat betekend dat ik 24ste mijn NOD heb. Dat is  maandag al!!
Ik wacht maar af, ga er vanuit dat de cyclus deze keer ook langer kan duren. Met mijn mannetje over gesproken, dat  als ik volgende week vrijdag niet ongi ben dan ga testen. We vertrekken dan  voor een weekendje weg  met onze vriendengroep.  

Nou meiden, we wachten af op jullie NOD van deze week en weekend en op naar volgende week!!
Wie nog meer volgende week(mamaroos en??)?
Voor iedereen die in de knuffelweek zit: fijne week, hihi!!

Groetjes een  mimi

quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2007 19:18:10'));

ff een overpeinzing..dinsdag heb ik mijn NOD! Maar dan moet ik werken,...zit er over te denken om maandag te testen...bij Frank teste ik op mijn NOD een hele dikke streepo!
Dat zou dan betekenen dat iok veel hormonen aanmaakk!

Denk dus dat ik er maandag een kuidvattestje tegenaan gooi....

Wat zouden jullie doen?

Hey Roos!!

Doe wat je gevoel je ingeeft!!! Ik zelf zou een paar dagen na de NOD pas testen, maar dat zou IK doen. Iedere vrouw is anders, en daarnaast geeft je gevoel wel aan wat juist is. Bekijk het maandags, zorg dat je een testje thuis hebt. Ik hoop dat ik het niet verkeerd heb neergeschreven.

Succes!! En ik hoop natuurlijk, als je test...dat er 2 HELE DIKKE strepen tevoorschijn komen!!!

Knuf mama 30

@ Anja, wat een lieve reactie zeg van je grote kleine meid!

@mamaroos, ik ga niet meer testen voor mijn NOD. Veels te bang voor een   teleurstelling. Nog iets meer dan een week en dan weten we meer!

@Sjors, ik was niet ongi hoor, had alleen het gevoel ongi te worden, heel raar.

@Lillian, het is echt vaag allemaal hoor. T is echt niet leuk om in die onzekerheid te zitten.

@Ken, spannend meid! Dat je zolang kunt wachten met testen zeg.

@mamaroos, ik zou gewoon dinsdag na je werk testen voor de zekerheid. Dat de vorige dik positief was zegt volgens mij niks over een volgende zwangerschap.

@Pien, welkom bij de club! Ik kan niet zeggen wat het is, want ik had precies hetzelfde. Stiekem hoop ik dat het een gunstig teken is hihi. Ik heb nu wel last van witte afscheiding, heb jij dit ook? (sorry beetje minder onderwerp haha)

@de andere naderende NOD's, waar zijn jullie nou??

hoi mimi
veel sucses volgende week  
ik heb mijn nod 29e  dus nog meer dan 1 weekje wachten  
groetjes pien

quote: pien75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2007 19:39:23'));

hallo meiden
ik ben nieuw hier en lees jullie verhalen
ik ben in juli gestopt met de pil en had mijn eerste ongi op 1sept
daarna afgelopen weekend mijn ei en heb op 29 mijn nod dus afwachten maar
ben bezig met ronde 1 en derde kindje
groeten miep

Welkom Miep!!

Schrijf gezellig mee! Ik hoop voor je dat het raak is. Je vroeg nog naar die menstruatie pijn.... Helaas weet ik het niet.

Hoe oud zijn je andere kindjes??

Ik ben een trotse moeder van een zoon van  2!! En nu in de eerste (echte) ronde voor de 2e wonder!! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor ons alleN!!

Groetjes Mama30

Hoi Meiden!!

Ik heb niet zo heel veel tijd vandaag om uitgebreid te schrijven. Heb jullie berichtjes wel allemaal even gelezen.
Hier gaat het z'n gangetje. Het slijm is aan aan het veranderen... (YES) dus ik zit toch goed met mijn 28 dgn!!. Dusse hier word volop geknuffeld!!  

Word vervolgt...

Fijne Avond!!

Terug
Bovenaan