September dan een vruchtbare maand?

hoi

mijn andere kindjes zijn bijna 7 en bijna 5 jaar oud nu gaan we voor de derde
dus wel spannend hoor na zoveel jaar om het weer te proberen

groetjes pien

Laatste berichtje van deze avond...

Miep: Ik durf ook niet te zeggen wat die menstruatiepijn inhoudt. Afwachten denk ik...

Effe vraagje: Ik hoor dat de zwangerschapstest van het kruidvat goed is. klopt dat? Of waar kan ik er het beste om?

thanx alvast!

Liefs ken

Fijne (knuffel) avond allemaal!

hoi mimi

ja normaal heb ik een redelijk regelmatige cyclus nooit meer dan 30 dagen.....ok misschien is t anders na mijn zwangerschap maar afgelopen maand waren t netjes 28 dagen................................
ik wacht wel af
xxx
lilian

hoi pien welkom by de junkies haha[allemaal verslaafd aan t forum,daar kom je zelf ook wel achter hahaha]

gezellig dat je meedoet...
ik ben lilian en ik was zwanger van mijn lieve tweeling jongens Storm en Daan...
maar ik heb een vroeggeboorte gehad ,ze zijn gekomen met 24 weken   en helaas was dat te vroeg ................................ze zijn geboren op 20-07-2007.... en daarna ben ik 1x ongi geworden en ik wacht nu al 32 dagen op de volgende ongi...maar heb al 3x getest maar negatief ,,,dus wachtten maar af...
he welkom en klets lekker mee................
xxx lilian

Nog even voor de duidelijkheid de lijst der lijsten!!

NOD Lijst September:
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

he pien75

leuk dat je ook mee doet hier op het verslaafde forum hahah!
wij hebben op de zelfde datum NOD! dus nog 1,5 week wachten voor we meer weten!   ik ga ondertussen eerst nog week met vakantie! wel handig zit je niet zo in de stress
succes met afwachten!
groetjes jpctje

Hallo allemaal,

Ben terug van vakantie en ben ook nog paar dagen goed ziek geweest van de griep, dus al behoorlijke tijd niet meer geweest. Leuk alle zwangeren!!!! Gefeliciteerd!!! Wat minder leuk voor degene waarbij de RD's gearriveerd zijn. Na mijn miskraam in mei was ik weer snel op de been hoor!!! Ik heb echo gehad, alles was weg en na een goede week ongi geweest te zijn, kwam mijn volgende RD weer een maand later. Nu is het een zooitje. Iedere maand verspringt het een paar dagen en ik denk nu zelfs dat mijn nod een paar dagen later is, op 28 sep. (misschien door mijn zware griep). Ah fijn, tijdens mijn ei was ik op vakantie en daar hebben we goed geklust volgens mij, dus maar afwachten tot eind sep. dan. Mijn kansen worden steeds kleiner, want we gaan tot eind van het jaar en als het dan niet gelukt is, stoppen we ermee. Heb er tenslotte al 2 die kort op elkaar zitten en dan schelen nr 2 en 3 ruim 4 jaar en dat willen we niet.

Over dat je het om de dag moet doen, dat zou beter zijn: ONZIN!!!

Onze 1e duurde ruim een jaar en toen heeft mijn man dinsdagochtend zijn potje in het ziekenhuis moeten vullen (2 dagen ervoor mochten we het daarom niet doen) en van die dinsdagavond klussen ben ik zwanger geraakt. (en zijn zaad was traag, ha ha).
Dus misschien is het juist wel goed als je het vaak doet. Er hoeft er maar 1 bij te zitten die het redt en dan zijn je rode dagen voor een maand of 9 weg.

Succes allemaal. Ik hou jullie eind sep op de hoogte

Ikke 35

Terug
Bovenaan