September dan een vruchtbare maand?

halllooooooooooo

nou ..............................NOG GEEN RD"S IN DE VERSTE VERTE TE BEKENNEN HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga nu zelfs twijfelen aan mezelf.....ookkkeee t is "pas"dag 32 maar nog nooit zo lang moeten wachten.......????
hoe is t met iedereen .. ......???nog spannende dingen ..jaaa voor ken he...nog niks geen rd's ?
he ik kom straks nog een x .

xxx
lilian

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2007 17:43:08'));

halllooooooooooo

nou ..............................NOG GEEN RD"S IN DE VERSTE VERTE TE BEKENNEN HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga nu zelfs twijfelen aan mezelf.....ookkkeee t is "pas"dag 32 maar nog nooit zo lang moeten wachten.......????
hoe is t met iedereen .. ......???nog spannende dingen ..jaaa voor ken he...nog niks geen rd's ?
he ik kom straks nog een x .

xxx
lilian

heb wel wat last van witte afscheiding [best veel] en blijf krampen houden..

Hey meiden!

Ben ik weer hoor...

Bij mij ook nog geen ongie.
Heb sinds vandaag af en toe steekjes in mijn linker en rechterborst! Heb ik nog nooit gehad!
Verder voelen ze niet pijnlijk aan.
Ook wat vage pijn in mijn onderbuik.
Nog even afwachten, want ik ben van plan om aankomend weekend pas te testen!
Dit, omdat mijn vorige cyclus 43 dagen was! Als ik 20 September zou testen, zit ik op dag 35 van deze cyclus.
Ben er nog steeds redelijk rustig onder. Ik heb zoiets van ; de kans dat ik ongie word, is groter. Dus...

Lilian: Meid! Vervelend zeg! Nu maar hopen dat die rd's snel komen, dan kun je aan een nieuwe ronde beginnen.

Andere meiden: succes!

liefs...

ff een overpeinzing..dinsdag heb ik mijn NOD! Maar dan moet ik werken,...zit er over te denken om maandag te testen...bij Frank teste ik op mijn NOD een hele dikke streepo!
Dat zou dan betekenen dat iok veel hormonen aanmaakk!

Denk dus dat ik er maandag een kuidvattestje tegenaan gooi....

Wat zouden jullie doen?

Hey lilian: of zou je stiekem toch niet zwanger zijn??? geen rd's...
het kan toch nog steeds?

liefs...

Mamaroos: In jouw geval zou ik misschien ook wel al maandag testen. Omdat je bij je vorige zwangerschap dus op je NOD een vette streep had op je test.
Ben benieuwd!

liefs...

hoi ken

nou ik denk eigenlijk niet meer dat ik zwanger ben...okee 1% van mij denkt dat wel!!! maar dat is omdat ik nooit ongesteld heidspijn heb gehad........ en bij     mijn zwangerschap had ik dus ook van deze buikpijn en krampen. .....[en nu heb ik schimmelinfectie gehad,.bloedend tandvlees,krampen en  veel scheten hihi  ,] dus vandaar nog dat wazige vermoeden!!!!! maar naar 3 negatieve testen heb ik de moed eigenlijk wel opgegeven!!!!!!!!!! maar als ik zondag nog niet ongi   ben dan ga ik met een kruidvat test testen voor de allerlaatste x...[nu heb ik3x getest met sensi-test..heel goedkoop haaha en nu ga ik daaraan twijfelen hahahah]
maar ik weet t allemaal niet meer hoor....ik wacht ook maar gewoon af!!!
duim voor me ...maar reken nergens op..

xxx lilian

hallo meiden
ik ben nieuw hier en lees jullie verhalen
ik ben in juli gestopt met de pil en had mijn eerste ongi op 1sept
daarna afgelopen weekend mijn ei en heb op 29 mijn nod dus afwachten maar
ben bezig met ronde 1 en derde kindje
groeten miep

Terug
Bovenaan