September dan een vruchtbare maand?

Even de lijst weer omhoog gehaald.

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje

Welcome to the junkies!!! Dong123

He balen Yvonne, hopelijk de volgende ronde wel raak.

Het word een spannend weekje voor veel dames hier. Hopelijk veel verbaasde smilies op de lijst volgende week.

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 10:39:52'));

hoi allemaal.......

nou ik ben geweest hoor...
en ze zei wat ik natuurlijk zelf ook al wist....... dat t bij iedere vrouw anders is na de geboorte van je kinderen..bij de ene gaat de cyclus gelijk weer op volgorde   en t kan ook langer duren.............................
niks ernstigs!!!![poehpoeh]
maar wat ze ook zei waar ik eigenlijk nog niet zo over had nagedacht.........ik kan ook weer zwanger zijn zonder dat ik nog ongi word...............
t kan zo zijn dat ik bv morgen een eisprong heb....en dat ie bevrucht word en dan word ik ook niet ongi...
dus conclusie:     goed op slijm   letten /ovulatietest doen   en   regelmatig knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
das al een stuk positiever als :wachten op je ongie ......!!!!!!!!!!!!
ik dacht echt al mijn ei gezien te hebben op dag 10 was mijn streepje redelijk rose maar zal dan toch wel niet ?????
dus ik ga op mijn slijm letten.....en als ik ongi word alleen maar makkelijker want dan hen ik wel weer een houvast ....
snappen we t nog allemaal?
hahahahha
ik ben in ieder geval gerust gesteld...ze zij ook   je was de vorige x snel zwanger dus dat is een teken dat t allemaal wel goedzit daarbinnen.....
nou meer wilde ik ook niet horen al wist ik dat zelf al wel.....
he ken......is er al iets bekend   spannend...
en super dat iedereen zo meeleefd   super lief....

ikben morgen jarig..en ik heb van mijn schatje al mijn kadootjes gehad...dat komt omdat ik gisteren een dip had [niet ongie ,31worden terwijl ik eigenlijk hoogzwanger had moeten zijn van storm en daantje,alles bij elkaar!!!]en toen was ie naar de stad geweest voor mijn kadootjes.......
ik een beetje huilerig op de bank toen ie terug kwam en toen kon ie zich ook niet meer inhouden he.....dus ik heb een hele mooie armband en oorbelllen vanDolce en Gabanna gehad zilver met d&g erop in het wit.... en toen kreeg ik nóg een kadootje en daar zei die bij: t gaat om wat erop staat he !!!!!!!  
kreeg ik een D&G horloge met rose band en daar staat I LOVE YOU!! op !!!!!!!!!!
is ie lief of niet............mijn schatje....hij is zogenaamd een stoere bikkel he maar hij leeft wel helemaal mee he..van hem moest [   ] ik naar dokter om hem een beetje gerust te stellen denk ik he     ...superlieve schat!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je zoiets meemaakt zoals wij met storm en daan dan groei je zoooo veeel naar elkaar ,want je bent samen met z'n 2 en ,,en wij verliezen onze kinderen !! alle anderen voelen t ook mar toch iets anders he !!!en ik had t nooit zonder hem aangekunnen!!!echt van te voren weet je ook dat je van elkaar houd ,maar nu is er een xtra sterke band tussen ons..samen zijn we ook sterker geworden !!!!

ok t word wel erg lang zo he.....hihi
nou ik ga met frisse moed verder....
thanks nog een x voor jullie lieve berichtjes!!!!
xxxlilian

Hey Meid!!

Toch goed dat je geweest bent dus naar de huisarts!!! Kun je met een gerust hart verder...!!! Het is ook niet niks hoor, lilian, 2 kindjes verliezen!!! Ik vind jullie 2 kanjers hoe jullie er mee omgaan!!! Super!!

Hey enne die man van jou... Wat een Lieverd! Fijn dat je dan echt een koppel bent/word en blijft!!! Geniet maar van elkaar en wie weet wat de toekomst jullie brengt!!!

Een hele fijne verjaardag morgen en maak er samen iets leuks van, ondanks dat een een trieste periode is voor jullie allebei!!!

Dikke Knuf!!!

Hey!!!

dong 123: Welkom, schrijf gezellig mee!! Het is hier erg gezellig en verslavend!!!

Yvonne: Jammer!!! Volgende ronde weer nieuwe kansen. Ik hoop dat volgende ronde meer geluk brengt voor jou!!!

Enne hoe is het met Roos???

En de andere meiden natuurlijk!!!!

Hier vanavond erg veel pijn/kramp/rare kramp onder in mijn buik/rug/liezen.....?????
Kan dit ons ei-tje zijn?? (we verwachten d'r pas zondag....)Mijn slijm vind ik wel waterig, maar niet draderig...?? Iemand een idee??

Fijne avond!!

Met Roos is alles goed....Behalve dan dat het nu echt begint te kriebelen!
Maandagochtend testen...

Heb er eigenlijk wel een goed gevoel over....maar je! Je weet het niet he!
We zien het wel!

Ik heb overigens niet zelf gependeld hoor! Maar dat zei iemand anders....dat ik in september 2007 zwanger zou worden van een meisje!
Dat maakt het wel extra spannend! Niet dat ik nu zo heel bijgelovig ben! Maar toch...

Wat dat slijm betreft...ik heb echt geen idee! Is er op internet niets over te vinden?

Jannek

Wat leuk dat jullie al zoveel gereageerd hebben! Ik las eigelijk al een tijdje met jullie mee hoor, alleen ik wist zelf eigelijk niets te vertellen haha. Nu nog niet eigelijk, maar ik blijf jullie volgen hihi
Ik denk zelf dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor (en dat is ook wel logisch, t is pas de eerste ronde) ik voel me ook gewoon heel gewoon. Had ook geen idee wanneer mijn ei was, dus ik ben blij als ik niet ongesteld word natuurlijk, maar als ik het wel word (en dan het liefst op tijd) dan ben ik ook blij!
Wel spannend hier joh al die meiden, er is er bijna elke dag wel 1 die het spannend maakt!
Nou ik spring even onder de douche, en dan ga ik straks Gillend naar huis kijken haha
Groetjes!
(oja, dit werkt nu al verslavend, dus kom straks vast nog wel even kijken!)

quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 20:50:08'));

Met Roos is alles goed....Behalve dan dat het nu echt begint te kriebelen!
Maandagochtend testen...

Heb er eigenlijk wel een goed gevoel over....maar je! Je weet het niet he!
We zien het wel!

Ik heb overigens niet zelf gependeld hoor! Maar dat zei iemand anders....dat ik in september 2007 zwanger zou worden van een meisje!
Dat maakt het wel extra spannend! Niet dat ik nu zo heel bijgelovig ben! Maar toch...

Wat dat slijm betreft...ik heb echt geen idee! Is er op internet niets over te vinden?

Jannek

Ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt maandag!!! Tja en wie zegt dat het niet waar is, pendelen. Ik heb geen idee, ben niet zo gelovig... maar.... ik weet het soms niet...
In iedergeval hoop ik dat je zwanger mag zijn en een gezond kindje mag krijgen!!!
!!

Wij zijn ijverig aan het knuffelen, wel of geen kramp, wel of geen slijm.... joh!! het is leuk en gezellig en helemaal geen we moeten nu!! Vind ik veel belangrijker. hahah!! Enne we zien wel 7 oktober. (had ik al verteld dat mij vriendin en haar man  het vorige keer aan mij ogen hadden gezien dat ik zwanger was?? Terwijl wij het zelf niet eens wisten?? Nou ze komen op 6 okt bij ons...dusse... ze kijken maar ff goed, hahahah!!!) Ze weten het ook dat we vollop knuffelen, en ze leven al helemaal mee!!!

Jij eerst maar es maandag roos!!

Fijne avond!!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar lees stiekum al een tijdje mee!
Wat een leuke  junkies zijn jullie, Zo gezellig!!!!
Ik zal mee even netjes voorstellen: Evelien 26 jaar en ben in aug gestopt met de pil.
16 aug was mijn laatste nod, uitgaand van 28dgn was mijn volgende nod 13 sept.
Helaas geen RD, ik had wel allemaal vage klachten, dus ik dacht het zal toch niet....
Gestest, NEGATIEF.  Dus ik ben lekker aan het ontpillen.....
Afgelopen  zondag ben ik begonnen met temperaturen, om erachter te komen of de
al onderweg zijn. Zondag en maandag temp. normaal (36,7), dinsdag ging ie omlaag en nu al 3 dagen hoog (37,0) Hopelijk was dit m'n eitje! Gelukkig goed geknuffeld!!!
Dus als ik het allemaal goed gedaan hebt, is mijn nod op 2 okt. We wachten maar af.
Maar wat duurt dat wachten toch lang!!! Gelukkig hebben jullie veel steun  aan elkaar!

De meiden die op hun nod wachten heel veel sterkte! Ik zal voor jullie allemaal duimen.
En de meiden die gaan knuffelen, geniet ervan!

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan