September dan een vruchtbare maand?

Roos!!!!
Wat spannend!! Mijn duimen draaien hier weer op volle toeren!! Hoop zo dat het raak is!!! Want we zijn gek op goed nieuws!!!
Liefs!!

hoi allemaal  lilian hier......................
mimi     heel veel genieten  op je vakantie en laat je mannetjes verwennen[ik bedoel met drinken /uitslapen enzo he hihi]
sjors: de knuffeltijd komt erweer aan !!!!!!!!!!!!! duim voor jullie
ken:   en weet je al iets????????????
kitty wat shit zeg al die migraine aanvallen!!nou hoop dat ze nu wegblijven en dat je ook nog geniet van je ? werkvakantie?....have fun...
gipsyd: heee meid...ja toen ik zwanger was keek ik ook de hele tijd of er maar geen bloed te zien was ..maar dat gaat over hoor ...op een gegeven moment is het gewoon heeeel normaal dat je zwanger bent hihi...ben echt blij voor je ..en eigenlijk kennen we elkaar niet eens hahaha maar ben echt blij voor je!!!
walrusin dop:     hahah ja we doen cool.....maar ondertussen he ..alle slijmpjes in de gaten houdenen alle pijntjes hihi...doen we allemaal hoor....
mamaroos   spannend!!!!!!!!!!!!!!!laat snel iets weten he....

he ik ga echt PROBEREN er volgende maand iets minder mee bezig te zijn...al geloof ik niet dat t daarom zolang duurt!!!! en ik wil toch ovulatie testen doen en ik hier blijven schrijven en lezen...dus wat kan ik eigenlijk minder doen..????????????????
iedereen is er zo mee bezig he....ik ben toch geen uitzondering..
ik denk dat de dokter morgen gewoon gaat zeggen : dat   mijn cyclus nog niet helemaal in orde is of dat t komt door er teveel mee bezig te zijn{!!!?????} maar ik heb liever dat ie t weet waar t aan ligt   want die andere 2 antwoorden kan ik zelf wel verzinnen he...maarja t zal wel komen ,maar ik blijf t vreemd vinden ik heb dit nog nooit gehad,maarja nu was ik ook nooit eerder bevallen ............
ik hoop gewoon snel ongi te worden ....als er ECHT IETS HEEL ERG MIS   was was ik toch ook nooit zo snel zwanger geweest van storm en daan? en daarvoor werd ik elke maand gewoon ongi zelfs gelijk na t stoppen met de pil..!!!
ok ok ik wacht wel af............

allemaal heel veel plezier met knuffelen en degene die moeten wachten:DE TIJD VLIEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx lilian

Hey lieve meiden!

Sorry dat ik nu pas reageer, meestal ben ik wat eerder, maar ik had nu pas tijd...

Hier nog steeds geen ongie te bekennen! Had ook vandaag wat steken in de onderbuik.
Gisteren nog lekker geknuffelt, zodra ik nog geen rd's zie, doen we vrolijk verder! Kan toch geen kwaad?
Nu denk ik steeds: misschien heb ik in plaats van een waarschijnlijke innesteling wel een mini ongie gehad?! Maar ja; anderhalve dag en daarna niks meer, kun je toch geen ongie noemen?
Ik ga morgen om een zwangerschapstest!! (bij het kruitvat   )  Ben benieuwd of ik het tot zondag kan volhouden om te testen.
Ik denk ook steeds: straks test ik te vroeg...

Mamaroos: Spannend zeg! Die steekjes! Dat heb ik dus ook (gehad) Zal voor je duimen hoor!

Walrusindedop: Ook welkom hier! Coole naam zeg! Leuk dat je meekletst!

Lilian: Heel veel succes bij de dokter morgen! Hopelijk heb je nu dan snel duidelijkheid en kan hij/zij  je gerust stellen.  Ik lees wel hoe het is geweest.

Rest van de meiden: Veel knuffelplezier of wachten maar weer...

Liefs...

mimi: ik zag dat jouw NOD ook nadert!
Wat een spanning hierzo, kunnen we het allemaal nog wel aan? (haha )
Natuurlijk duim ik ook voor jou!
Ik duim gewoon voor iedereen die z'n NOD bijna heeft!
Hopelijk hebben we snel geweldig goed nieuws!

Liefs...

Ik lees nu alle berichtjes terug en zie dat ik de helft vergeten ben!

Mama30: Ik hoop ook voor jou dat je zondag 2 streepjes hebt (op de ovulatietest dan toch?)Nou, dan weten wij dus dat we jou die dag niet horen! Hihi!
Ook veel knuffelplezier!

Liefs...

Héééé allemaal!!

Ik zit weer in de race, vanavond is het startschot gegeven!!
Ben misschien wat te vroeg, maar liever te vroeg dan te laat toch?!?
Even een vraag; blijven jullie ook echt lang liggen met de beentjes in de lucht als het knuffelen voorbij is?? Pffff, dat kwam er weer lekker uit, sorry hoor haha!!! En elke dag knuffelen is toch nix mis mee, of is om de dag beter?! Ga nu ineens twijfelen!!!!

Hoe gaat het met iedereen hier, heb alle berichtjes gelezen (veeeeel!).
Sjors; de gordijntjes zijn hier dicht, ik denk tot dinsdagavond hahaha!!! Ga het niet gokken om maar een paar keer te knuffelen, manlief moet aan de bak!!  Maandag en dinsdag heeft hij alleen avonddiensten tot half 12.....nou, dan wacht ik maar op 'm hoor haha!! Staat verder helemaaaaaal geen druk achter!! haha!

Lilian; suc6 bij de huisarts morgen, ik hoop dat hij je kan vertellen waar het aan ligt. En dat je niet de antwoorden krijgt die je idd zelf ook wel kan verzinnen. Good luck, we horen het wel van je!!! Enne, maak je maar geen zorgen dat je er teveel mee bezig bent, dat zijn we allemaal. En ik geloof niet dat je de  dan zó lang kan uitstellen!!

Kitty; da's nog is een leuk uitje van de zaak.....ga ook maar een balletje opgooien bij ons haha, zal m'n baas blij mee zijn!

Walrusindedop; goed gevonden, die naam!!!  Voelde me idd toen ik zwanger was van mn zoontje een enorme walrus!! Welkom op het forum, het is hier supergezellig!!!!!

Jeetje,,, wie hebben we nog meer! Het is erg druk hoor, wel heel gezellig!!!!

Helaas hier ook wat minder goed nieuws. Ik had al verteld dat mijn schoonzusje zwanger is. Nu heeft ze de afgelopen 2 dagen bloed verloren, in het begin niet veel maar daarna was het bloed wat dikker en slijmeriger. Nu heb ik (gelukkig) geen ervaring met een miskraam, maar ik vind het zo erg voor ze! Ze zaten al in de medische molen maar deze zwangerschap is spontaan gekomen, en het stomme is; na het bloedverlies belde ze het ziekenhuis,,,, tsja; dat kan erbij horen, kom maandag maar voor een echo. MAANDAG?!? Haar huisarts heeft toen voor elkaar gekregen dat ze dan toch morgen om 10 uur een afspraak heeft in een ander ziekenhuis. Dus duim voor haar meiden, ik hoop echt dat het allemaal nog goed is met het kleine boontje....

Liefs, Tan xx

Goedenmorgen!!!

Hier ben ik ook nog snel even...
Lilian: Heel veel succes bij de huisarts, Zet 'm op!

Ken: Succes met het niet doen van de zwangerschapstest! hahaha! Het is moeilijk, ik heb bij onze eerste de 4e dag gestest s'ochtends en dikke streep!

Tanja: Ik blijf ook altijd even liggen op mijn rug, met benen opgetrokken. Je bent dus niet de enige....haha!! Je weet maar nooit of het help, in iedergeval maakt het niet uit!!!
Veel plezier a.s. dagen!!!

Wij zijn ook al volop aan het knuffelen!!! We gaan goed ons best doen, enne nog geen 1x met tegenzin gedaan!!! (goed he?!?) hahah!!

Meiden, fijne dag!!!

@Sjors Je mag gewoon alles vragen hoor. Zou toch raar zijn als we hier elkaar niets konden vragen. hahaha
Ik ben bezig sinds januari 2006.
IK weet nog goed dat vlak daarna een vriendin vertelde dat ze zwanger was. Ik had toen nog de stille hoop misschien samen met haar zwanger te zijn, leek me leuk.
Ondertussen heeft ze dus een zoontje van ruim een jaar en vertelde ze me pas dat ze zwnager is van de tweede. Dat was wel ff slikken hoor.
Natuurlijk ben ik harstikke blij voor haar. Maar ik begin de moed wel te verliezen.

@lilian Wat vervelend dat je mestruatie wegblijft en dat je toch niet zwanger bent. Het kan altijd een keertje gebeuren dat je wat later bent. Het kan natuurlijk ook dat je een keer een maand overslaat. Dat gebeurt wel eens. Maar wel vervelend want je raakt er natuulijk harstikke onzeker van. Heel veel succes bij de huisarts vandaag.

@Tanja Ik hoop dat alles goed is bij je schoonzus.

Terug
Bovenaan