Héééé allemaal!!
Ik zit weer in de race, vanavond is het startschot gegeven!!
Ben misschien wat te vroeg, maar liever te vroeg dan te laat toch?!?
Even een vraag; blijven jullie ook echt lang liggen met de beentjes in de lucht als het knuffelen voorbij is?? Pffff, dat kwam er weer lekker uit, sorry hoor haha!!! En elke dag knuffelen is toch nix mis mee, of is om de dag beter?! Ga nu ineens twijfelen!!!!
Hoe gaat het met iedereen hier, heb alle berichtjes gelezen (veeeeel!).
Sjors; de gordijntjes zijn hier dicht, ik denk tot dinsdagavond hahaha!!! Ga het niet gokken om maar een paar keer te knuffelen, manlief moet aan de bak!! Maandag en dinsdag heeft hij alleen avonddiensten tot half 12.....nou, dan wacht ik maar op 'm hoor haha!! Staat verder helemaaaaaal geen druk achter!! haha!
Lilian; suc6 bij de huisarts morgen, ik hoop dat hij je kan vertellen waar het aan ligt. En dat je niet de antwoorden krijgt die je idd zelf ook wel kan verzinnen. Good luck, we horen het wel van je!!! Enne, maak je maar geen zorgen dat je er teveel mee bezig bent, dat zijn we allemaal. En ik geloof niet dat je de dan zó lang kan uitstellen!!
Kitty; da's nog is een leuk uitje van de zaak.....ga ook maar een balletje opgooien bij ons haha, zal m'n baas blij mee zijn!
Walrusindedop; goed gevonden, die naam!!! Voelde me idd toen ik zwanger was van mn zoontje een enorme walrus!! Welkom op het forum, het is hier supergezellig!!!!!
Jeetje,,, wie hebben we nog meer! Het is erg druk hoor, wel heel gezellig!!!!
Helaas hier ook wat minder goed nieuws. Ik had al verteld dat mijn schoonzusje zwanger is. Nu heeft ze de afgelopen 2 dagen bloed verloren, in het begin niet veel maar daarna was het bloed wat dikker en slijmeriger. Nu heb ik (gelukkig) geen ervaring met een miskraam, maar ik vind het zo erg voor ze! Ze zaten al in de medische molen maar deze zwangerschap is spontaan gekomen, en het stomme is; na het bloedverlies belde ze het ziekenhuis,,,, tsja; dat kan erbij horen, kom maandag maar voor een echo. MAANDAG?!? Haar huisarts heeft toen voor elkaar gekregen dat ze dan toch morgen om 10 uur een afspraak heeft in een ander ziekenhuis. Dus duim voor haar meiden, ik hoop echt dat het allemaal nog goed is met het kleine boontje....
Liefs, Tan xx