hoi allemaal lilian hier......................
mimi heel veel genieten op je vakantie en laat je mannetjes verwennen[ik bedoel met drinken /uitslapen enzo he hihi]
sjors: de knuffeltijd komt erweer aan !!!!!!!!!!!!! duim voor jullie
ken: en weet je al iets????????????
kitty wat shit zeg al die migraine aanvallen!!nou hoop dat ze nu wegblijven en dat je ook nog geniet van je ? werkvakantie?....have fun...
gipsyd: heee meid...ja toen ik zwanger was keek ik ook de hele tijd of er maar geen bloed te zien was ..maar dat gaat over hoor ...op een gegeven moment is het gewoon heeeel normaal dat je zwanger bent hihi...ben echt blij voor je ..en eigenlijk kennen we elkaar niet eens hahaha maar ben echt blij voor je!!!
walrusin dop: hahah ja we doen cool.....maar ondertussen he ..alle slijmpjes in de gaten houdenen alle pijntjes hihi...doen we allemaal hoor....
mamaroos spannend!!!!!!!!!!!!!!!laat snel iets weten he....
he ik ga echt PROBEREN er volgende maand iets minder mee bezig te zijn...al geloof ik niet dat t daarom zolang duurt!!!! en ik wil toch ovulatie testen doen en ik hier blijven schrijven en lezen...dus wat kan ik eigenlijk minder doen..????????????????
iedereen is er zo mee bezig he....ik ben toch geen uitzondering..
ik denk dat de dokter morgen gewoon gaat zeggen : dat mijn cyclus nog niet helemaal in orde is of dat t komt door er teveel mee bezig te zijn{!!!?????} maar ik heb liever dat ie t weet waar t aan ligt want die andere 2 antwoorden kan ik zelf wel verzinnen he...maarja t zal wel komen ,maar ik blijf t vreemd vinden ik heb dit nog nooit gehad,maarja nu was ik ook nooit eerder bevallen ............
ik hoop gewoon snel ongi te worden ....als er ECHT IETS HEEL ERG MIS was was ik toch ook nooit zo snel zwanger geweest van storm en daan? en daarvoor werd ik elke maand gewoon ongi zelfs gelijk na t stoppen met de pil..!!!
ok ok ik wacht wel af............
allemaal heel veel plezier met knuffelen en degene die moeten wachten

E TIJD VLIEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxx lilian