September dan een vruchtbare maand?

Lilian:
Thanks meid! gek he dat je elkaar niet kent...maar dat het wel fijn voelt! En dat je ook werkelijk meevoelt met de ander!

Ben ook zo benieuwd of jouw rd's wegblijven of wat het anders is. Laat het meteen weten he!!!

Ken:
HOU ONS EN JEZELF NIET LANGER IN SPANNING!!!!hahahah....Spannend man...krijg gewoon de kriebels voor jou....

Roos:
Nou meid..klinkt bekend he!!!! En het klinkt goed!!!

Liefs................

hoi allemaal.......

nou ik ben geweest hoor...
en ze zei wat ik natuurlijk zelf ook al wist....... dat t bij iedere vrouw anders is na de geboorte van je kinderen..bij de ene gaat de cyclus gelijk weer op volgorde   en t kan ook langer duren.............................
niks ernstigs!!!![poehpoeh]
maar wat ze ook zei waar ik eigenlijk nog niet zo over had nagedacht.........ik kan ook weer zwanger zijn zonder dat ik nog ongi word...............
t kan zo zijn dat ik bv morgen een eisprong heb....en dat ie bevrucht word en dan word ik ook niet ongi...
dus conclusie:     goed op slijm   letten /ovulatietest doen   en   regelmatig knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
das al een stuk positiever als :wachten op je ongie ......!!!!!!!!!!!!
ik dacht echt al mijn ei gezien te hebben op dag 10 was mijn streepje redelijk rose maar zal dan toch wel niet ?????
dus ik ga op mijn slijm letten.....en als ik ongi word alleen maar makkelijker want dan hen ik wel weer een houvast ....
snappen we t nog allemaal?
hahahahha
ik ben in ieder geval gerust gesteld...ze zij ook   je was de vorige x snel zwanger dus dat is een teken dat t allemaal wel goedzit daarbinnen.....
nou meer wilde ik ook niet horen al wist ik dat zelf al wel.....
he ken......is er al iets bekend   spannend...
en super dat iedereen zo meeleefd   super lief....

ikben morgen jarig..en ik heb van mijn schatje al mijn kadootjes gehad...dat komt omdat ik gisteren een dip had [niet ongie ,31worden terwijl ik eigenlijk hoogzwanger had moeten zijn van storm en daantje,alles bij elkaar!!!]en toen was ie naar de stad geweest voor mijn kadootjes.......
ik een beetje huilerig op de bank toen ie terug kwam en toen kon ie zich ook niet meer inhouden he.....dus ik heb een hele mooie armband en oorbelllen vanDolce en Gabanna gehad zilver met d&g erop in het wit.... en toen kreeg ik nóg een kadootje en daar zei die bij: t gaat om wat erop staat he !!!!!!!  
kreeg ik een D&G horloge met rose band en daar staat I LOVE YOU!! op !!!!!!!!!!
is ie lief of niet............mijn schatje....hij is zogenaamd een stoere bikkel he maar hij leeft wel helemaal mee he..van hem moest [   ] ik naar dokter om hem een beetje gerust te stellen denk ik he     ...superlieve schat!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je zoiets meemaakt zoals wij met storm en daan dan groei je zoooo veeel naar elkaar ,want je bent samen met z'n 2 en ,,en wij verliezen onze kinderen !! alle anderen voelen t ook mar toch iets anders he !!!en ik had t nooit zonder hem aangekunnen!!!echt van te voren weet je ook dat je van elkaar houd ,maar nu is er een xtra sterke band tussen ons..samen zijn we ook sterker geworden !!!!

ok t word wel erg lang zo he.....hihi
nou ik ga met frisse moed verder....
thanks nog een x voor jullie lieve berichtjes!!!!
xxxlilian

Oh Lilian, wat lief van je man!!!!
Jeeh het lijkt mij echt verschrikkelijk om je kind(eren) te moeten verliezen. Ik heb echt bewondering voor je positieve houding, wat niet wegneemt dat je af en toe een dip hebt. Fijn dat je dit met je mannetje kan delen en dat hij je probeert te troosten.

Enne dus gewoon lekker doorgaan met klussen en wie weet!!!

Groetjes Denise

Hallo meiden,
Ik ben een beetje nieuw hier, en het lijkt mij leuk om met jullie mee te kletsen!
Wij zitten in onze eerste ronde voor eerste kindje. Ik ben vorige maand met de pil gestopt, en weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik was voordat ik de pil slikte altijd heel regelmatig, dus ik verwacht ong. dinsdag 24 sept. mijn ongi. Spannend hoor!!Groetjes, dong 123

hoi dong123

gezellig dat je mee gaat kletsen,reken er wel op dat dit heel verslavend werkt!!!!!!!en dat je dus een junkie word!!hihi..
maar super gezellig kom erbij!!!!!!!!!!!
wedden dat je zeker 2 a3 x per dag gaat kijken of er al weer iets geschreven is??doen we allemaal bijna...
he je kan je naam in de nod lijst zetten...[nod=nietongesteld dag dus hopend dat je niet ongie word die dag...]
ff aanklikken-kopieren en dan in je nieuwe bericht plakken en dan kan je je naam op de 24e zetten + eerste ronde ,leeftijd etc.

he groetjes lilian

hee Lilian,

Tja, dat zou idd ook goed kunnen wat de HA zegt! Hopelijk vind je snel je ei of ben je snel onigi, zodat je verder kunt!!
En wat lief van je man! Ik kan me voorstellen dat je er samen sterker uit bent gekomen na hetgene jullie meegemaakt hebben! Je hoort het ook zo vaak anders!

Ik hoop iig dat je morgen een hele fijna verkaardag hebt! Ondanks alles ! En hopelijk bengt komend jaar niets dan goeds! Dat hebben jullie wel verdiend!

En uuh Dong! Welkom bij de club! Maar dat je NOD op dinsdag 24 september is lijtk me sterk! Mijn NOD is namelijk op dinsdag 25 september....
Wie wete hebben we onze NOD samen!

Roos

Dag Meiden,

Ken: Erg spannend zondag!!   Ik  voor je!!

Sjors: Geniet lekker van het geknuffel, is ook een erg leuk onderdeel van zwanger worden!!! HiHi

Pien/walrusindedop/dong: welkom hier!!

Lilian: Ohhhh, wat een lieverd heb jij. Lekker verwend!!
Toch goed nieuws bij de HA, op naar het geknuffel!!

Roos: We lopen bijna gelijk met onze NOD, jij ook succes!!

We gaan pas volgend weekend weg. Ik heb mijn NOD maandag (24 dagen, net als mijn vorige cyclus. Houdt eventueel 28 dagen aan dan is het vrijdag) Dus het is volgende week heel de week spannend. We hebben besloten als er vrijdag nog geen ongi is dan te testen, ivm dat weekendje, het valt wel erg op als ik niet een wijntje drink, ff bekijken hoe het dan is. Misschien wordt ik nog wel gewoon ongi. (Hoop het niet!)

Groetjes mimi

Even de lijst weer omhoog gehaald.

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

Terug
Bovenaan