September dan een vruchtbare maand?

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje
NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag

hoi allemaal
HOERA IK BEN ONGIE GEWORDEN!!!!!!nou zo blij zal ik niet snel meer zijn he!!hihi
dag 37 ...nou wie weet is t komende maand weer iets normaler..ik ga gewoon testen met de ovulatie test...[temperaturen komt misschien later nog wel heb ik nog geen zin in!!!]
walrus in dop : hoe lang is jou cyclus dan gemiddeld na de bevalling en hoe lang is dat geleden?
angie,dong,seits,joyce:kop op naar oktober met z'n allen!!!
niesje : ik duim voor je!!
mama30   moet genoeg zijn geweest!! en de rest is voor de lol,moet t ook doen omdat je er gewoon zin in hebt hahahaha.....
mimi,kitty,ikke,eefje,mamaroos,starsxxx,niesje, nicole,jpctje: spannend snel iets laten weten he.......we moeten nog wel een smile ietje erbij kunnen krijgen op de sept.lijst he!!!
pien: maakt niet uit dat je niet altijd schrijft als je de spannende momenten maar met ons deelt he......
MAMAROOS IK LEES NU PAS DAT JIJ MORGENVROEG TEST!!! SPANNEND!! IK BEN ER MORGEN VROEG HOOR ,,SNEL MELDEN HE HIHI
ikke: zou echt fijn voor je zijn als  ze wegblijven he...maar als t nou niet gebeurt voor dec. ga je dan aan pil ofzo?of je man......? moeilijke beslissing vind ik...
duim xtra voor je omdat je in tijdnood bent!!ook al willen we allemaal zo snel mogenlijk he!!!

nou ik weet niet of ik iedereen heb gehad maar t zijn er ook zoveel he...hahah
we hebben een leuk forum denk ik !!!!
maar iedereen die snel gaat testen heel veel succes en de rest met wachten :hou nog ff vol!!
en ik: ik ben gewoon heeel blij dat mijn rd's er eindelijk zijn, ik heb nog nooit zooooooooooooo   oooooo lang moeten wachten.....ik hoop wel dat t de laatste x zal zijn de komende maanden ,ik ga testen met ovulatietesten vanaf dag 9 [ik gooi er een heel boeltje tegenaan hihi}ik ben ook nog nooit zo blij geweest met de rode duivels als nu ,ik stond op de wc   en ik kijk en ikke :YES EN LACHEN!!!psygo!!!!
over 10 dagen laat ik een tatoo zetten op mijn rug...precies in het midden van mijn schouderbladen bovenaan....voor storm en daan ,t word een hartje met daarin de namen en de geboorte datum van mijn schatjes....
zo zijn ze altijd bij me.....en worden ze nooit vergeten!!

nou er is vandaag echt heel veel geschreven....en trouwens mijn feestje was heel gezellie ik heb van mijn vriendinnen SINGSTAR gekregen dus jullie begrijpen dat ik de tuindeuren dicht houd als we aan t zingen zijn...eerrruuug gezellig we kunnen niet echt zuiver zingen maar we worden 10 jaar ouder zoveel lachen we..dus vooral doorgaan hihihihi
nou dag 1 is vandaag weer begonnen bij mij HOERA   EEN NIEUW MAAND!!!!        
xxx lilian

ken: weet je al iets meer???? wanneer ga je opnieuw testen als er nog geen rd's zijn?of heb je al gedaan? kut zeg ik weet wat je nu voelt...je bent er eigenlijk allang van overtuigd dat je zwanger bent   en dan zegt z'n kut staafje van niet!!!!
is niet funny!!!
hou nog ff vol en anders gaan we smen naar oktober!!!
liefs lilian

he mamaroos
ik lees net op een anderönderwerp"dat jij met de carnaval!! niet gedronken hebt!!!   DUS JE KOMT UIT BRABANT???? Ikke ook......
ik vind trouwens   dat als je begint met :"ik wil graag kinderen proberen te krijgen!!"dat je  A} foliumzuur moet nemen...
B] ook je drink gewoontes moet veranderen.!!! daar ging dat andere onderwerp over
zeggen heel veel mensen "oooh dat valt wel mee ....maar je wil er toch allles aan doen om een gezond kindje te krijgen!!! ik zelf [mijn mening!!} vind t erg dom om dan toch maar te drinken omdat t bij andere anders opvalt????!!!! of omdat je kindje de eerste weken nog geen bloedband met je heeft!!!????
waarom waarschuwen ze dan om niks meer te drinken!!! ze zeggen zolang er nog niemand heeft bewezen dat t GEEN kwaad kan...kun je beter niet drinken!!!
ik heb deze discussie al vaak gevoerd ok ieder zijn eigen mening maar ik vind t dom als je zgnd helemaal voor gaat............................maar dan nog wel drinken en roken!!! je weet niet wat je je kindje aandoet !!bij de meeste gaat t zgnd goed maar bij hoeveel niet ????
nou ja blijven mensen over praten denk ik .... he groetjes lilian
succes met testen

Bwaahhh!! Wat een berichtjes! Ben al een kwartier bezig met lezen!!  Balen voor de meiden die ongi zijn geworden!!!!!!!!! En Ken; shit joh een neg. test! Maar wie weet test je te vroeg, er kan nog van alles gebeuren. Ik hoop het voor je!

Lilian; ik schaam me! Heb je nog niet eens gefeliciteerd met je verjaardag!! Bij deze meid, !!!!

Ennn, volgens mij heb ik m'n eitje gevoeld!!!! Dat hoop ik dan, maar ben er niet veel wijzer van geworden. Misschien kunnen jullie mij helpen. Vanaf donderdag zijn mijn mannetje en ik aan het knuffelen (iedere avond) en vandaag in de loop van de dag kreeg ik ineens behoorlijke buikpijn, op een gegeven moment liep ik gewoon krom van de pijn.  Moest m'n zoontje badderen en aankleden.....ging gewoon zweten en werd misselijk van de pijn....dus toen 'ie op bed lag ben ik zelf ook even gaan liggen. En nu gaat het beter, voel nog wel pijn maar lang niet zo erg als vanmiddag. Dusssss, zou het dan mijn eitje zijn?!?!? Ennnn, dat betekend dan dus dat ik nog ff door moet gaan met knuffelen? Vanavond sowieso nog  als ik manlief ervoor kan porren.....verwarrend hoor! Als het deze ronde niet lukt dan ga ik ook aan de ovulatietesten hoor....deze onzekerheid is nix! Ik wil geen kans onbenut laten! Dus m'n mannetje moet elke avond aan de bak haha!!! Moe of niet, jammer dan!! Straks mag 'ie bijkomen hahaha!!!

Nou meiden, ga maar snel afsluiten!!! Tot morgen!!

xx Tan

Hoi Lillian, Eindelijk de  op bezoek. Van mij een dubbele felicitatie. (ook voor je verjaardag) Beter laat dan nooit.

Ik begin 's-ochtends al te kijken of er wat gechreven is. Het is toch best verslavend zo'n forum. Ik schrijf dan wel niet veel maar het is ook leuk om te lezen.

Iedreeen met de naderende NOD; Succes!

Groetjes Joyce

Hoi,

Nou vanochtend getest..negatief! Ik ga er dus maar vanuit dat ik gewoon ongi ga worden! Maar goed morgen is pas mijn NOD! We zien het wel!

He lilian....tja ik snap die discussies ook niet! Als je het nu al niet kan laten...hoe moet dat dan tijdens die 9 maanden? het zijn toch geen verslaafden?

En uuh ikke uit Brabant? Vieren ze daar carnaval dan?
En dat kan natuurlijk enkel een Limbo zeggen! Ik kom uit Maastricht...

Overigens nog proficiat met je verjaardag Lilian! Als ik ongi word dan zal ik daar een borrel op drinken!

Groetjes Roos

Hoi Lilian,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met het eindelijk !!! Ik heb ook eens gehad dat t erg lang duurde, wat een opluchting dan! Ik ben het heeeeeelemaal met je eens wat drinken betreft. Er is trouwens al lang wetenschappelijk bewezen dat t wel kwaad kan, ook vanaf t begin! En roken is helemaal stom. Ik ken iemand wiens ongeboren kindje is overleden omdat de placenta niet meer goed werkte door t roken. Dan durf je toch nooit meer in de spiegel te kijken!!!
t is ook een belediging voor iedereen die zo graag een gezond kindje wil en er alles voor doet.
Succes met de nieuw ronde!!!
Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan