September dan een vruchtbare maand?

Wow, wat een grote duimen Lilian! Hihi, ik zal ze nodig hebben........ En anderen: Ook bedankt voor het duimen.

Hier sinds gisterenavond geen bloed of iets anders gezien.....dus je zou haast denken .

Ik word echt met de minuut zenuwachtiger, ik was er zo van overtuigd dat het deze maand niet gelukt was, maar nu begin ik toch echt te twijfelen!

En trouwens: Goeie tip: 2 vensters naast elkaar openen! Ik vroeg me al af hou jullie toch die namen allemaal konden onthouden . Hihi...

Sjors: Wat een leuke verrassing voor je mannetje zeg! En inderdaad, wie weet met zn 3-tjes wel weg....zou toch heel leuk zijn. En beterschap ook trouwens.

DAMES: Nog meer duimen hoor!!!!!

Liefs, Kitty

Heeeee wat is het gezellig druk!!

Mimi!!
Ik duim kei-hard voor je meid!! Hoop dat je snel een positeive test in je handen hebt!!

Lillian!!
Blij te horen dat de ongie al bijna weer voorbij is!! En je knuffelschema, klinkt helemaal goed!!! Benut je al je kansen!! Fijn vooruitzicht he?? lekker weer knuffelen!! Ik vind dat wachten persoonlijk maar helemaal niets!! Gek wordt je er van!! hihihi

Liefs...........

He Kitty!!
Klinkt toch goed he meid?? Spannend hoor!! Ik duim nog op volle kracht!! Ik gun het je zo!! Dan hoef je je in iedergeval niet druk te maken dat de tijd gaat dringen!! Dus!! Zet m op meid!!
liefs.......

he meiden ik denk dat we vandaag de 700 gaan halen!!!!!!!!!! en dan is de topic vol!!! dan moet iemand een nieuwe openen!! en met de naam      DE    FORUMJUNKIES!!!!
OOOH SPANNNEND WIE GAAT ER T DOEN!! maar pas als we 699 berichtjes hebben he,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
doei...
kitty   ik dnek echt dat jij deze maand nr 5 bent die zwanger is !!!!hoop t zo voor je,,
xxx lilian

Jaaaaahh!!
We gaan op naar de 700!!
Ik ben echt helemaal voor de naam Forum junkies!! (zo ontzettend toepasselijk!!, hihi)
Ik hoop dat de meiden die met vakantie zijn wel weten dat dit de nieuwe topic naam wordt!!
(nou jaaa, het is eigenlijk ook wle duidelijk!! hihihi!!!)
liefs......

Nog een paar berichtjes tot een nieuw forum. Hierbij mijn bijdrage voor het einde van dit forum.

Hier zijn nog steeds de rode duivels aanwezig maar het wordt gelukkig al wat minder. Ik denk dat morgen de laatst dag zal zijn. Gelukkig maar want mijn ongi is is nu ik niet meer aan de pil ben veeeel pijnlijker. Hoofdpijn, Rugpijn, buikpijn, misselijk etc. De hele mikmak dus.

Voor de mensen met hun NOD; Succes!!!! Hopelijk blijven de  weg.

Groetjes Joyce

nog 16 berichtjes..............dan 700. spannend [slaat nergens op..hihi]
je kan maar ergens blij mee zijn he [mijn ongie.....berichtje nr,700.hihi]

AAAAAAAAAAAAAAAA HA!

Dus zo doen jullie dat! Nou, dan komt op heel korte termijn ook mijn professioneel ogende bericht, maar eerst nog even dit kleine berichtje als extra post!

PS1 Ik wil ook naar Tenerife
PS2 Kunnen ze niet iets verzinnen dat je in de pleepot kunt plakken en dat verkleurt bij plas van een zwangere? Dan hoef ik ook niet steeds testen te kopen hihi!

xxx WIDD

Terug
Bovenaan