September dan een vruchtbare maand?

he,,WIDD

als jeop iedereen wil reageren en je vergeet t steeds wat we schrijven dan komt hier ons GROTE GEHEIM         !!!!hoe doen wij dat...............................?
nog een venster erbij openen en ook www.jongegezinnen/forumblablabla.....
en dan kan je kijken , lezen   en op t andere venster kan je schrijven!!!
jaaaa slim he hahahahha .....deze vraag heeft iedereen in t begin...hihi

nou duim voor je ... en voor alle anderen...
ikzelf ben 4e dag ongie [deze maand ben ik er  GELUKKIG mee!! was pas na 37 dagen ggrrr, volgende maand ben ik er minder blij mee haha}

xxx lilian

Hallo meiden!!
Ik had zo net een hele impulsieve daad!! hahahah!! Ik werd vanochtend nog half ziek wakker en had de smoor in, dat ik net tijdens mijn vrije dagen zo nodig ziek moet zijn!! Ik heb het steen koud en wordt al helemaal sjaggie als ik naar buiten kijk!! Wat een rot weer!! Ooooohhh dacht ik bij mijzelf, was het maar weer zomer!!
Ik ben met mijn zieke hoofd uit bed gestapt en naar het reisbureau gefietst!! En kwam een half uur later weer buiten met een envelop, waarin staat: op 9-11-2007 vertrekt u voor 8 dagen naar Tenerife!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Joepie!!!!!!!!!
ik ben dus (hopelijk heel begrijpelijk) helemaal gelukkig!! Voel mij direct lang zo ziek niet meer!! hahahaha!! Vriendlief, was helemaal blij verrast!! En wie weet gaan we wel met z'n drietjes op vakantie!! Ik hoop het zo!!!

Maar hoe is het met jullie meiden??

Ps: WIDD!!
Hoe is het meid?? Ga je nog goed gevuld door het leven?? hihihi!! Ik hoop echt voor je dat het raak is!! Mijn duimen draaien weer op volle toeren!!! Laat je weten wat het wordt?? als je weer getest hebt??? SPANNEND!!!
Oja: ik open altijd 2x dezelfde pagina zodat ik op de ene kan reageren en op de andere terug kan lezen wat er allemaal geschreven is!! (ik kan het anders onmogelijk allemaal onthouden!!, succes!!)

Ps 2: Voor de nieuwe meiden!!
Welkom bij de junkies!! hihihi!! Ik hoop voor jullie dat september/ oktober zeer vruchtbaar wordt!!

Tot snel!!

hheee meiden

mijnongie word nu iets minder ......jaaaa gaan we lekker knuffelen !!! om de dag   dan kan er toch niks misgaan [jaaah hahahaha]
we zijn van plan om vanaf dag 10   om de dag te knuffelen en dan ruim tot in de 20 dagen...en met ovulatietesten.....ik neem aan dat mijn cyclus deze maand toch wel wat korter zal zijn!!!   wie weet??
kitty:   spannend !!! oooh laat snel iets horen als je iets weet he....duim duimduim!!!ik duim heel erg voor jou !!![en ook voor de anderen he!!!!

mimi:

voor jou ook he !!

en ook voor ken en  niesje en iedereen die ik nu nog vergeet!!!!!!!!!!!!!!!!!

sjors:     leuk!!!!!!!!!!!!!lekker vakantietje!!! geniet en ik hoop dat je met z'n 3 en gaat hihihi
xxx lilian

ps beterschap maar dat heb je nu niet echt meer nodig he!!!

Hey   Lilian,

Ik kon die codes er oo kniet opplakken, dus wat je moet doen is dat ding koppieren en plakken. Wordt er een beetje gek van ...hahahah...

Sjors: Super lief van je om je man zo te verassen!!!!! Lekker weg naar de zon!!!

XXXXXXXXXXXX

Terug
Bovenaan