September dan een vruchtbare maand?

Vandaag mijn NOD,of beter WOD helaas... Potdomme ben weer ongesteld. Even een flinke teleurstelling gisteren toen ik het alweer aan zag komen. Op naar ronde 7...!!!!
Vorig jaar (2006) zijn er in onze straat véél kindjes geboren, op 200 meter 7 kindjes. Gisteren hoorde ik dat de buurvrouw die toen als eerste bevallen is nu 3mnd zwanger is, geweldig!!!   Hopelijk volgen er meer. Ben stiekum een beetje jaloers...
Groetjes, Esther. Nu het volgende topic voor oktober.

Mamaroos, balen dat de duveltjes je toch nog gevonden hebben.

Gerdien23, STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik iets een afschuwelijk gezicht vind is het zo'n hoogzwangere vrouw met een peuk in d'r bek.
Dat jij er voor kiest om te roken is jouw keuze, maar je kindje heeft die keuze niet.

Kitty, hopelijk is het een innestelingsbloeding daar lees ik toch geregeld over, spannend hoor!

Gipsyd, jij geeft me hoop! Ik hoop dat ik toch nog positief kan testen over 2 daagjes.

Sjors, gelukkig is het vandaag van dat chagerijnige weer buiten, dat helpt vast om lekker in bed te blijven liggen.

Kayleehope, jeeh de dertigste ronde, dan word het hoog tijd voor jouw beurt. Ik hoop het voor je! Weet je al wanneer je gaat testen als je nog niet ongi bent?

Estherbelgie, ook balen voor jou, hopelijk is oktober beter nieuws.

Ken, hoe is het met jou???

Hier nog steeds pijnlijke borsten en geen ongi.

niesje25: Ben eigenlijk al meer dan 30 rondes  (zat net te rekenen, maar als je zo lang bezig bent raak je gewoon de tel kwijt)

Ben alleen bang dat ik nu de RD ga krijgen net naar de wc gegaan en toen ik me af wilde wegen heel klein beetje rozeachtige bloed (was maar een veegje meer niet) dus denk dat ook dit keer weer niks is geworden

Als het goed doorgaat zetten ga ik afspraak met de gyn. maken voor een radiologie onderzoek (HSG geloof ik) Nou we wachten maar af he.

Hey Niesje,

Ik hoop het voor je meid!

Moet jij trouwnes ook steeds die banner erbij kopieeren en plakken? Of is er een makkelijker manier?

Liefs.........

quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 15:59:55'));

Hey Niesje,

Ik hoop het voor je meid!

Moet jij trouwnes ook steeds die banner erbij kopieeren en plakken? Of is er een makkelijker manier?

Liefs.........

he gipsyd
die banners van lillypie.com he die willen bij mij niet...
welke van de regels die je krijgt te zien kopieer jij?? ik heb ze allemaal al geprobeert maar lukt niet!!!
er komt de hele tijd te staan dat er niet meer als 50 tekens aan elkaar mogen...!!
help me..................

GERDIEN23
STOPPEN!!! met roken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is echt t eerste wat je moet doen als je een baby wil proberen te krijgen!!!!
als ik een zwangere vrouw zie en die rookt! dan ben ik in staat om te vragen of ze wel helemaal lekker is, en of ze weet dat ze d'r eigen kind in gevaar brengt!!
kijk iedereen moet t zelf weten ....maar er zijn vrouwen die zelf geen kinderen kunnnen krijgen of vrouwen waar t mis gaat en   die mensen zouden er alles voor over hebben om een gezond kindje in hun handen te hebben!!!!!
en dan zou jij gewoon doorroken?????

groetjes lilian

ps t is voor jezelf ook   beter en je stinkt niet meer!!!![niet lullig bedoelt maar alle rokers stinken naar rook en dat ruiken ze zelf niet ,alleen mensen die niet roken wel...]
psps   dit alles is niet lullig bedoelt maar misschien als je onze reacties ziet dat je dan ook zelf denkt dat je zeker wilt stoppen ....ene welkom op ons forum bij de forumjunkies hahaha

Hallo junkies!

Twee dagen gewerkt en pfffffff wat een leesvoer!

Heeft iemand een tip over hoe ik een bericht kan maken met nog steeds zicht op de website? Ik vergeet nu steeds wat ik ook alweer allemaal aan iedereen wilde schrijven...

Jammer jammer jammer van de RD"s, aan de andere kant; je weet waar je aan toe bent, en je lichaam maakt zichzelf schoon om misschien wel tijdens de volgende ronde een huisje te worden voor je kindje!

Buikpijn rond de ovulatie kan idd innesteling zijn, sommige vrouwen voelen dat... Dat zou toch geweldig zijn!

Ik vind dat je moet stoppen met roken als je weet dat je zwanger bent, en dat kun je echt: het enige dat je moet doen is niet roken. (En daar heel trots op zijn!) Zet 'm op hoor!

En voor het meisje van de dertigste ronde: ik duim op sneltreinvaart dat deze maand, en op zijn laatst volgende maand je eitje op zijn/haar plek valt, en dat je niet de medische molen in hoeft. I'll keep my fingers doublecrossed!

Voor de zieken: Vette kussen van walrusindedop; die helpen altijd heel erg bij hoofdpijn!

Hier gaat alles goed, ik voel me he-le-maal niet zwanger, maar goed, mijn lichaam is nooit heel duidelijk wat signalen betreft, dus wie weet heb ik inmiddels al 24 minicelletjes rondzweven in de buik! Oh ik hoop het zo! Ik denk dat ik maar weer eens om testen uit moet ;-)

Veel kusjes en vruchtbaarheid en een trui (voor de koude dagen) gewenst van WIDD

Hallo meiden!

Hier nog steeds geen RD's, heb net 2 zwangerschapstesten gekocht! Weet nog niet of ik voor of na het weekend ga testen. Ik zie wel vrijdag...

Ik ben benieuwd deze week, al die nodjes, of er positief getest gaat worden.

Kitty: Rare cyclus heb je. Hopen dat het doorzet, of juist niet.
Mamaroos en tessa: RD, balen! Op naar de nieuwe ronde, Oktober een vruchtbare maand voor de forum junkies?
Niesje: spannend, wanneer ga je weer testen? Ik duim voor je!
Ken: succes met de test! Ook duim ik voor jou!
Sjors: Beterschap!
Lilian: nog zwaar ongi? of neemt het af?
En de rest: succes!

Groetjes  mimi

Terug
Bovenaan