September mama's

Hoi allemaal,

Ik ben hier  niet helemaal op mijn plaats hier want weet nog niets zeker..... Ben vanaf de 14e van december niet meer ongi en heb ook een 'ongelukje' gehad. Een kindje is niet gepland maar zeker wel gewenst bij mijn vriend en mij dus het is geen probleem als het eventueel wel zo is. Ik heb nu 2 testen gedaan allebei negatief maar heb al hier en daar gelezen dat dat niet per se zo hoeft te zijn dat je dan niet zwanger bent.... Heb wel de menstruatiepijntjes, ben erg moe  en heb de moodswings. Mijn gevoel zegt dus iets anders dan de tests. Ga van het weekend nog maar een test doen met  ochtendurine  en anders even bij de dokter langs voor een bloedtest. Volgens deze site zou ik 20 september uitgerekend zijn. Jullie hebben allemaal een afspraak voor een echo, ik dacht dat je dat altijd pas rond 12 weken deed.... Hoop snel meer te weten want deze onzekerheid is echt niets!

Tot snel!

Hallo allemaal,

doe nooit aan forums. Maar nu ik zwanger ben vind ik het ineens heerlijk om al die verhaaltjes van anderen te lezen.
Ik ben 28 jaar en 8 weken zwanger van mijn eerste. Het is zo spannend! Ben ontzettend moe. Slaap overdag minstens 1,5 uur op de bank. Verder gaat het goed met me.
Over 2 weken echo. Probeer zo weinig mogelijk zorgen te maken. Wil graag een zorgeloze zwangerschap. Het komt zoals het komt. Heb helaas geen vaste baan. Een oproepcontract. Geen idee nog of ik recht heb op een zwangerschapsuitkering. Iemand hier ervaring mee? Verder studeer ik nog.

liefs D.

Hello ladies!

Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik heb vorige week een test gedaan en ben nu 5,5 week zwanger en uitgerekend op 30 september! Ik vind het zo leuk, maar eigenlijk nauwelijks te bevatten. 'Gelukkig' heb ik super gevoelige borsten momenteel, dus het is echt wel echt! Weet niet wie het overzicht bij houdt, maar misschien is een 'nieuwe' wel leuk. Hoe is het met jullie?

Hallo allemaal,

Ook ik ben zwanger van de 1e en ben 30-09 uitgerekend.
Ben erg zoekende aan informatie en alles eromheen!
Erg blij dus dat ik een forum heb gevonden met veel ervaren moeders!
Ik weet sinds vorige week zondag dat ik zwanger ben ik ben nu 5.5 week. Zondags een test gedaan waarbij het streepje erg vaag was. Dinsdags naar huisarts zijn test was negatief waarschijnlijk omdat ik te vroeg heb getest. Woensdag zelf 2 digitale testen gedaan beide positief! Dokter gebeld en hij geeft zelf ook aan dat het bijna niet anders meer kan.
Kwaaltjes eigenlijk weinig last, wel puistjes op mijn gezicht ineens en af en toe in de middag wat misselijk maar verder gaat het eigenlijk hartstikke goed. Ben ook erg blij en gelukkig en stiekem ook een beetje onzeker of ik wel een goede moeder zal zijn.

Groetjes Egeltje

Gister onze eerste echo gehad! En er zit inderdaad iets. Een heeeel klein wit  stipje...
De denk dat ik ongeveer 5 en halve week ben en moet over 2 weken terug komen dan wordt er weer een echo gemaakt. Verder gaat alles goed alleen super gevoelig zware  borsten die volgens mij nu al gegroeid zijn... En trek in alles...

hoi!

ook ik mag me aansluiten bij de sept. mama's
na een miskraam met curettage een jaar geleden ben nu 9 weken zwanger & volgens de 1e echo op 2 febr. waar we een mooi hartje hebben zien kloppen, een hele opluchting om dat te zien!   25 febr. de 12 weken echo, ben zoooo benieuwd! Hoop dat alles goed gaat

groetjes uut zeeland

quote: uutzeeland reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 19:59:48'));

hoi!

ook ik mag me aansluiten bij de sept. mama's
na een miskraam met curettage een jaar geleden ben nu 9 weken zwanger volgens de 1e echo op 2 febr. waar we een mooi hartje hebben zien kloppen, een hele opluchting om dat te zien!   25 febr. de 12 weken echo, ben zoooo benieuwd! Hoop dat alles goed gaat,

moedersvoormoeders werkt helaas (nog) niet in zeeland! balen

groetjes uut zeeland

Terug
Bovenaan