quote: JeroenKarlijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2009 16:18:22&apos

);
quote: LT1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2009 15:53:17&apos

);
quote: JeroenKarlijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 11:50:55&apos

);
Hallo,
Ik ben nu 5 weken zwanger, voel idd wat steekjes in de baarmoeder, pijnlijke borsten en af en toe misselijk. Ik ben 22 sept uitgerekend.
Dit alles is helemaal nieuw voor me, maar hoe zit het allemaal met de VK, moet je zelf een afspraak maken, wanneer doeje dat?
We zijn helemaal gelukkig met ons aanstaande kindje.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd
Hey Karlijn,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is gebruikelijk om in de 8e week van je zwangerschap een verloskundige praktijk te benaderen, Meestal is de eerste afspraak in de 10e week van je zwangerschap. Je krijgt dan een uitgebreide intake en een lab formulier om bloed te laten prikken. En vervolgens word je meegenomen in de molen van de zwangerschap. Geniet ervan en als je vragen hebt, let me know!
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje en ik herken je vragen!
Wat fijn dat er iemand mijn vragen beantwoord. Je voelt je echt een leek in zoiets. Ik heb woensdag een afspraak bij de dokter en heb het op mijn werk al moeten zeggen omdat ik een risicovolle baan heb. Iedereen was dolenthousiast. Komt spierpijn in je billen ook voor bij de zwangerschap? Heb ook last van steken in de baarmoeder, maar begrijp dat dat het uitrekken van de baarmoeder is.
Hallo,
IK ben even niet online geweest, ff druk geweest met werk enzo. Maar nu heb ik de verloskundige gebeld want ik dacht dat je daarvoor eerst naar de dokter moest maar dat hoeft dus niet. Ik kan pas 23 feb naar de verloskundige toe en ik wil zo graag weten of het allemaal goed gaat... Wat baal ik daarvan zeg..
Ik ben de afgelopen dagen erg moe, gewoon van niks doen kan ik zo in slaap vallen.
En hoe staat het erdaar voor?