September!!

Hier 37+1 onwijs blij de veilige haven van 37 weken te hebben bereikt. Te vroeg bevallen is vaak een angst geweest!
21-9 uitgerekend en mag niet klagen. De normale kwaaltjes zoals dikke voeten vingers enso herken ik allemaal! Lekker slecht slapen haha

Herkenbaar allemaal! Vandaag de 37 weken bereikt en van mij mag het ook wel binnenkort gebeuren. Zwanger van onze eerste.
Hier wordt ook heel slecht geslapen. 4 a 5 keer per nacht naar de wc en om het uur draaien omdat mn heupen en bil zeer doen om er vervolgens vroeg uit te gaan, omdat ik niet meer kan liggen. 1 voordeel voor de slechte slapers, we zijn alvast wat voorbereid op de slechte nachten die straks komen ;)

Oh en de buurman is hier al 2 dagen lang een soort verbouwing aan het doen, tenminste het klinkt alsof hij met een klein hamertje de hele dag ergens tegen aan het tikken is, ben zeer benieuwd wat hij aan het bouwen is want ik word er helemaal gek van ? heb je eindelijk verlof, besluit de buurman te gaan verbouwen. 

39+2 vandaag en onze kleine meid is nog niet ingedaald (ook niet een beetje, hangt nog lekker boven mijn bekken) en moet daarom morgen naar de gynaecoloog. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen/wat ze gaan doen 

39+2 vandaag en onze kleine meid is nog niet ingedaald (ook niet een beetje, hangt nog lekker boven mijn bekken) en moet daarom morgen naar de gynaecoloog. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen/wat ze gaan doen 

Spannende weken voor iedereen & hopelijk binnenkort voorspoedige bevallingen en gezonde baby's!
Ik ben 28-9 uitgerekend.. zoon ligt al vanaf 28 weken in stuit en dinsdag gaan ze een versie proberen.. Spannend! Als dat niet lukt wordt het een gentle sectio.
Hier sinds vannacht buikpijn (zeurderig/krampen).. dacht misschien aan voorweeen of indaling, hij lag bij laatste controles nog helemaal niet ingedaald.. iemand hier ook last van (gehad)?

Spannende weken voor iedereen & hopelijk binnenkort voorspoedige bevallingen en gezonde baby's!
Ik ben 28-9 uitgerekend.. zoon ligt al vanaf 28 weken in stuit en dinsdag gaan ze een versie proberen.. Spannend! Als dat niet lukt wordt het een gentle sectio.
Hier sinds vannacht buikpijn (zeurderig/krampen).. dacht misschien aan voorweeen of indaling, hij lag bij laatste controles nog helemaal niet ingedaald.. iemand hier ook last van (gehad)?

Terug
Bovenaan