September!!

Haha Anemoontje ik had precies hetzelfde.. altijd bang geweest voor vroeggeboorte (totaal geen aanleiding voor maar meer door allemaal verhalen die je hoort) en nu ben ik 38w2d en denk ik vanaf vorige week: nou kom maar kleintje, kan ik niet meer wachten maar heb ik het gevoel dat ze nog wel een tijdje blijft zitten ? Maarja we kunnen niks anders dan afwachten! Het geeft me iig wel heel veel rust dat ik zo ver ben en ze volgroeid is. 
Nog geen bevallingsverhalen inmiddels hier?!?

Ik ben 1 oktober uitgerekend dus nu 36 + 1 van mij mag mevrouw zich wel in september melden we gaan het meemaken ben echt aant aftellen de zwangerschap was erg pittig met weinig kunnen en mogen heb nu wel echt nesteldrang dus alles moet opgeruimd en schoon gemaakt worden 

Hey iedereen hoe gaat het?
hier toch wel een beetje bergafwaarts, nu met 36+3 er echt wel klaar mee. Niet dat ik wil dat hij te vroeg komt maar ben blij als de magische 37 welen is bereikt. Ben bij de huisarts voor de hartoverslagen geweest maar die wijd het aan de zwangerschap maar toch blijven ze aanvalsgewijs komen. Ook de pijn in vingers en handen worden elke dag heftiger, vingers vallen ook niet te buigen als ik wakker word! Moet zo weer mijn controlere dus ga dit maar weer even aangeven ☺️

Ik vond het al zo rustig in de andere septembergroep haha. Ik ben nu 38+1 en ben er helemaal klaar voor! Niet klaar mee want het gaat op zich allemaal prima. Ik hoop dat hij in ieder geval uit zichzelf komt, want ik wil graag thuis bevallen. Geen idee vanaf wanneer mijn verloskundige begint met strippen maar voorlopig zit hij nog wel lekker denk ik.
Manlief heeft vanavond een bedrijfsuitje, op een boot. Tsja, dan ineens is het allemaal toch wel spannend omdat hij niet snel thuis zal zijn als er iets is. Ik ga er van uit dat de baby nog niet komt vanavond. 
Door mijn werk in het onderwijs is dit week 8 al thuis. Ik mocht met 30+2 met 'verlof'. Resultaat: ik verveel me inmiddels kapot maar heb nog geen last van nesteldrang dus iets in huis ondernemen wil ook niet echt. Alles is op zich klaar en opgeruimd... 

Terug
Bovenaan