September!!

Spannende weken voor iedereen & hopelijk binnenkort voorspoedige bevallingen en gezonde baby's!
Ik ben 28-9 uitgerekend.. zoon ligt al vanaf 28 weken in stuit en dinsdag gaan ze een versie proberen.. Spannend! Als dat niet lukt wordt het een gentle sectio.
Hier sinds vannacht buikpijn (zeurderig/krampen).. dacht misschien aan voorweeen of indaling, hij lag bij laatste controles nog helemaal niet ingedaald.. iemand hier ook last van (gehad)?

Spannende weken voor iedereen & hopelijk binnenkort voorspoedige bevallingen en gezonde baby's!
Ik ben 28-9 uitgerekend.. zoon ligt al vanaf 28 weken in stuit en dinsdag gaan ze een versie proberen.. Spannend! Als dat niet lukt wordt het een gentle sectio.
Hier sinds vannacht buikpijn (zeurderig/krampen).. dacht misschien aan voorweeen of indaling, hij lag bij laatste controles nog helemaal niet ingedaald.. iemand hier ook last van (gehad)?

12 sept uitgerekend en elke dag roep ik weer “zo, weer een dag stuk!” Ik zelf wordt 7 sept 30 jr dus zou leuk zijn als de kleine spruit zich dan meldt haha leuk verjaardagcadeautje

Leuk verdeeld zo te zien met de jongens en meisjes.?  
Ik ga voor de thuisbevalling. 2keer ook gelukt dus hoop nu weer. Zou een bad huren maar volgens de vk onhandig aangezien ik snelle bevalling heb gehad en nu waarschijnlijk ook, dus heb dat eergisteren weer geannuleerd hihi. 
Ik tel af tot vrijdag want dan eindelijk 37 weken en mag ik dus ook thuis bevallen maar ga er vaniit dat de kleine pas later komt hihi... bij de 2de 2x gestript. Hoop nu op tijd en zonder gestript te worden. 
Hoop dat we allen op tijd bevallen van gezonde kindjes en dat onze nachten beter worden voor de laatste loodjes hihi. 

Leuk om jullie belevenissen nu te lezen. Vorige jaar was ik zelf de septembermama to be. 
Komende donderdag (5-9) is onze man alweer 1 jaar. 
Wens jullie goede laatste loodjes en voorspoedige bevallingen. 

Herkend een van jullie trouwens hartoverslagen? Ik lees overal dat het normaal is maar word er wel een beetje gek van, ik kan zo een paar keer per dag dik een half uur ineens hebben dat mijn hart om de zoveel keer overslaat, word natuurlijk door het er op letten alleen maar erger, maar voelt erg vervelend ?

Nog eventjes becca  succes met de laatste  loodjes. 
Ik wilde je even laten weten dat ik vanochtend  een positieve test in handen  had?.
Dat van je hartslag  herken ik nog wel en ook was ik steeds benauwder had ik het idee ook dat schijnt normaal  te zijn.
?

Terug
Bovenaan