September!!

[quote quote=10240621]Nog eventjes becca succes met de laatste loodjes. Ik wilde je even laten weten dat ik vanochtend een positieve test in handen had. Dat van je hartslag herken ik nog wel en ook was ik steeds benauwder had ik het idee ook dat schijnt normaal te zijn. [/quote]
@nicolle Wauw gefeliciteeerd!! Wat een geweldig nieuws ??? wat super leuk voor je! Heel veel geluk!! 
Heb vandaag de verloskundige op visite gehad ivm de hartoverslagen en die wilt toch wel dat ik naar de dokter ga omdat het zo heftig is, dus we zullen deze week even zien! ?

@becca
Dankjewel??.
Oei dan maar goed dat je het even laat checken   ik weet wel dat het vaker voor komt indd maar als zij al zegt dat je even naar de  dokter moet voor een check. Alleen maar goed?

Grappig, een nieuw septembertopic. Ik vind de andere ook nog steeds erg leuk maar er is tijd genoeg om te kletsen zo in je verlof ;)
Ik ben nu 37+4. Heb steeds gedacht dat de kleine eerder zou komen maar denk nu dat hij nog zeker 3 weken blijft zitten. Heb best een pittige zwangerschap gehad maar voel me in het derde trimester het best dus ik ben het eigenlijk nog niet zo zat als sommigen van jullie. Merk wel dat ik steeds mijn verwachtingen moet bijstellen van wat ik kan. Liep vanmorgen echt als een pinguïn door het winkelcentrum, geen gezicht! 
Wij wilden sowieso al poliklinisch bevallen maar dat is nu medisch geworden. Vanmorgen een gesprek gehad met de gyneacoloog en morgen nog eentje bij de verpleegkundige. Heb er wel een goed gevoel over nu. 

Hoi!
Ik ben nu 39+2! Verveel me nog niet! Heb ook het gevoel dat het nog weken gaat duren voor de baby komt, maar dit is natuurlijk niet zo! Zijn jullie ook zenuwachtig voor alles?  #eerstekeermoeder

Ik ben ook zenuwachtig ☺️  Misschien dat ik daardoor ook denk dat hij nog even blijft zitten, omdat ik er mentaal nog niet helemaal klaar voor ben ?. Maar ja, ben je dat ooit wel???

[quote quote=10240791]Ik ben ook zenuwachtig Misschien dat ik daardoor ook denk dat hij nog even blijft zitten, omdat ik er mentaal nog niet helemaal klaar voor ben . Maar ja, ben je dat ooit wel???[/quote]
Echt he! Ik heb dat ook enorm!!! Ik denk niet dat je er ooit klaar voor bent, we moeten het maar gewoon doen!

Ik herken het wel! Weken bang geweest voor vroeg geboorte. Echt heel veel stress door nog steeds veel gevallen in mn omgeving en nu ik de 37 weken heb bereikt en zie wat ik nog allemaal doe denk ik echt die kleine meid blijft tot 42 weken zitten. Grappig hoe dat kan omslaan. 

Terug
Bovenaan