hoi hoi,
Tja, erg lastig!! Ik heb nu 8 jaar een relatie en dit is mijn eerste vriendje. Ik ben 25 jaar en 5 weken zwanger.
Jullie relatie is nog erg pril, je bent nog smoor verliefd, alles is leuk aan hem, als jullie elkaar zien is het altijd koek en ei. enz, enz.
Je moet nu streng zijn voor jezelf!! Alles zwart-wit zien zeg maar. Hoe zal hij zij als vader, wat voor een type is hij (impulsief al veel ralaties gehad enzo), is jullie relatie zo dat het kind in een prettige en stabiele omgeving kan opgroeien, heb je een vast inkomen, en vooral passen jullie echt goed bij elkaar. Jij zal zeggen tuurlijk!! maar je leeft in een grote roze wolk! Je moet dat andere mensen vragen die jullie goed kennen. En weetje, moeders hebben altijd gelijk!!! daar ben je moeder voor, tenminste de mijne dan.
De beste vriend van mijn broer heeft dit nl ook meegemaakt. Zij waren allebij achter in de 20. Ze hadden nog maar net een relatie (als je het een ralatie kan noemen) Toen raakte zij onverwacht zwanger. Zij hebben er samen voor gekozen om het kindje te laten komen. Snel gaan samen wonen enz, enz. Het leek een leuk stel in het begin. Het kindje werd geboren, leuk, leuk, leuk. Kindje wordt 1 jaar, ook nog leuk. Maar dan... je leeft samen om een kind, om je eigen kind een plezier te doen blijf je bij elkaar. Want het kindje heeft een papa en mama nodig, toch? Ze bleken totaal niet bij elkaar te passen. zijn uit elkaar gegaan en hebben het nog wel een lange tijd geprobeerd maar toch, een ralatie kun je niet dwingen! En het erge van dit vind ik dat het kindje er niks aan kan doen maar toch de dupe wordt van iets wat voorkomen had kunnen worden!
Een kind krijgen en moederschap is het mooiste wat er is! Maar sta er wel even bij stil, je leven staat op de kop en brengt zeer veel verantwoording met zich mee.
Trouwens een relatie kan naar 25 jaar ook nog stuk lopen hoor!! Dus ik wil niet zeggen dat het bij jullie niet goed gaat ofzo. Het kan bij ons ook wel mis gaan. Als het gras bij een ander groener is..... daar gaan we niet van uit!
Maargoed je wou een eerlijke mening en die heb je nu van mij.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! En echt waar, denk er heel, heel, goed over na.
Laat nog eens horen wat je besluit is.
XXX leonie