shanaz / elisabeth

ha,

zo ik heb even een nieuw onderwerp gemaakt, zodat we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden.

je vroeg over de vakantie.
wij gaan nog. volgende week.

ik zit al sinds di te wachten op een menstruatie, maar die is nog niet gekomen. zondag neg getest, dus test as zondag weer. ben erg benieuwd, en zo niet hoop ik gewoon snel weer ongi te worden, nieuwe kans...
maar ik heb altijd een onregelmatige cycles

nou, ik houd je op de hoogte en ... hopen dat we samen snel over kunnen naar het zwanger forum

groetjes

Hoi,

Ik hoop voor je dat het raak is!
En anders kijken wij meiden die er al langer mee bezig zijn en waarbij het mis is gegaan er vaak toch nuchterder tegen aan als het niet raak is.

Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus, is echt klote! Maar ik doe er nu niet echt wat aan om m'n eisprong te ontdekken ofzo. Aan de ene kant hoop ik dat het snel raak is, aan de andere kant is een paar maanden "rust" ook lekker.

We klussen gewoon wat vaker dan alleen als het uitkomt, dus wel een beetje verplicht af en toe :(.

Groetjes en een fijne vakantie, ik heb nog twee weken hierna, maar het manneke is al weer werken dan.

Shanaz

ha,

nog lekker van je vak aant genieten?
nou, ik nog 3 daagjes werken... heerlijk.
t blijft spannend... kheb nog niets en er lijkt ook nog niets aan te komen. hoop maar dat t dan nog maar even een weekje duurt, en niet komt als ik op vak ben. maar... kneem wel een test mee op vak voor... je weet maar nooit. tis alweer goed 6 weken geleden.
zou leuk zijn, dan ben je lekker samen en kun je er misschien van gaan genieten, en als t niet zo is, nou ja dan is t ook niet erg hoor, dan hoop ik gewoon op een nieuwe ronde.
je wordt er inderdaad wel makkelijker in.

groetjes

Hoi,
Nog 1,5 week en dan weer aan de bak, wel lekker hoor. Ik heb er altijd zo’n hekel aan die 7 weken vakantie, verklaar me maar voor gek :). M’n manneke is maar 2 of 3 weken vrij in mijn vakantie.
Nadat we het weekje weg zijn geweest in Berlijn hebben we vorige week een andere grote stap gezet. We hebben besloten om het jaar wat voor ons tot nu toe rot is geweest feestelijk af te gaan sluiten. We hebben samen besloten om op 24 december te gaan trouwen. We hebben dus zeg maar een 4e kerstdag voor onszelf ingebouwd. (27 dec,. Wordt toch ook wel 3e kerstdag genoemd???). Wat leuk is dat een koppel van onze beste vrienden een week later gaan trouwen!!! Gelukkig zullen wij met onze simpele bruiloft niet vreemd af steken bij hun, ze houden het ook eenvoudig.
Ik heb de afgelopen dagen echt het gevoel gehad dat het mijn vruchtbare dagen waren, geen ei gevoeld volgens mij, maar wel helder slijm. Zou ook kunnen kloppen met de gemiddelde cyclus die ik voor de zwangerschappen en miskramen had.

Maar ik heb gelukkig nu een aantal dingen om mijn gedachten te verzetten. Dat heb ik ook echt nodig. Ik ben ook wel blij dat als ik terug op school kom ik ook leuk nieuws kan brengen. Een collega van me is in de vakantie vader geworden en een andere collega van me is na de vakantie 16 weken zwanger (zou ik ook zijn, zelfde week uitgerekend). Wat dat betreft dus blij dat ik ook blij nieuws kan brengen.
Ik hoop natuurlijk dat het gelijk na een maandje wachten deze ronde raak is, maar ik ga er maar niet van uit. Ook al denk ik bij ieder buikborreltje en pijntje in buik of borsten, het zou wel eens kunnen…maar ik ga er niet van uit.

Heb je nergens een “kwaaltje” of zo dat je denkt, het zou zomaar kunnen?
Ik duim voor je dat het raak is, en zo vast een fijne vakantie.
Hoe lang ben je op vakantie?

Groetjes Shanaz

ha

wat leuk zeg trouwen... en ja 27 dec is ook wel 3e kerstdag.
dan heb je in ieder geval iets wat je lekker bezig houd en op een leuke mannier!
je hebt dan inderdaad ook leuk nieuws om te delen op je werk. want dat zie ik bij mij wel, iedereen zit over de kinderen te kletsen. dus dan is het ook wel heel leuk om een ander onderwerp te hebben waar je lekker over kunt babbelen. ben zelf alweer haast 3 jaar getrouwd.
een erg leuke dag. en het was heerlijk om een mooie jurk te dragen. had ik van te voren niet verwacht, maar kvoelde me echt helemaal top, echt een prinsessen gevoel.
ik ben 1 1/2 week op vak.
en nee, k kan niet zeggen dat ik klachten heb. soms wat lage rugklachten en iets pijn in mn buik, maar niet echt heftig ofzo. dus ik verwacht niets. kneem wel een test mee op vak.

groetjes

Loop de hele dag al te snotteren en te niezen,
ben zo allergisch als de pest voor huisstofmijt. Maar ik moet nu eenmaal ook wel eens op zolder zijn om dingen te pakken/ weg te zetten.

Vandaag m'n collegaatje gebeld die zwanger is, ze komt volgende week op de thee. Precies op de dag dat ik eigenlijk met verlof zou gaan. Maar ja anders kon ze niet, andere afspraken en zo. Gelukkig kan ik gezellig met haar kletsen.

Ben nu wel nieuwsgierig voor als je terug bent van vakantie hoor?
Duim voor je!!!

Groetjes Shanaz

Hoi Elisabeth,

Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt, duurt nog even voor je terug bent, maar denk toch even aan je.
Ben maandag tante geworden, vind het helemaal niet leuk, maar ga toch maar op kraamvisite om me van mijn goede kant te laten zien.

Groetjes Shanaz

ha meid,
nou een lekkere vak gehad hoor.
mooi zomer weer onderin frankrijk.

ik las je verhaal over dat je tante bent geworden.
wat een nare situatie zeg.
ik denk ook dat het beter is wel op kraamvisite te gaan, ook al is het erg moeilijk voor jullie, dan is er voor jullie niets te verwijten.
nou, ik hoop voor je dat het een beetje meevalt, en anders... ja dan weet ik het ook niet.
maar misschien is het ook goed om eens met ze te praten over de situatie. (weet natuurlijk niet of er met hun makkelijk te praten is) en dat je dan verteld dat je er wat moeite mee hebt. maar ja... ik heb makkelijk praten ik hoef het niet te doen.
nou, sterkte

nou, ik ging op heenweg bij een tankstation naar toilet en had wat oud bloedverlies. dat heb ik gedurende de eerste 4 dagen daar gehad, dus deed wel een test, omdat t t och wat vreemd was, en ik dacht aan n innesteling ofzo. maar die was neg. nou toen 2 a 3 dagen echt rood bloedverlies. gewoon. niet extreem. en en toen 3 dagen weer af en toe beetje bruin en nu ineens 2 dagen rose. ef ent oe, soms ook helemaal niets .
echt vreemd hoor. dus ik tel maar dat ik op woensdag ongi ben geworden. maar gek ist wel.

ik maak nu maar eens een  banner, met de max aantal dagen die je er daarvoor kunt nemen. cycles van 5 en halve week. kun je een beetje zien waar je aantoe bent. heb ik wat om naar te kijken en ga dan ook pas voor t eerst testen als ik nog weer niet ongi ben.

ben trouwens gisteren alweer begonnen met werken.

hoe zit jij opt moment? ben dat even kwijt.
ben benieuwd.

groetjes

Terug
Bovenaan