shanaz / elisabeth

ha shanaz

hoe istie?
met mij goed, ik zit nog helemaal te bibberen. heb net een test gedaan, en daar verscheen een licht positief streepje.

ik wist wanneer ik mn eisprong had ongeveer 4 oktober. en heb nu dus net getest
(had toen veel draderig slijmverlies, dus gokte erop door goed te klussen)
nou is dat dus voor mij heel vlot, een sycles van nog geen 5 weken. maar dat was bij mn vorige zwangerschap ook terwijl de sycles normaal langer is.

o meid, maar nu vind ik het echt rot dat ik zo'n positief bericht heb voor jou. maar... het kan ook opwekkend zijn, en dat hoop ik dan maar. dat je er weer hoop van krijgt omdat we alletwee tegelijk in de narigheid zaten.

een kus een heel veel sterkte, en ik hoop echt dat je me spoedig zelf ook pos nieuws kunt melden

GEVEELICITAART!!!

Hoi Elisabeth, heel erg gefeliciteerd! GENIET er van!
Ik vind het altijd fijn om te lezen dat alle narigheid die er is geweest bij iemand ook op een gegeven moment opgelost is. En dat jij nu weer zwanger bent zorgt er voor dat ik ook een stukje vertrouwen terug krijg (dus jouw kindje heeft ook al voor andere mensen iets goeds gedaan, ondanks dat het nog niet geboren is :)     )

De situatie met de (schoon)familie is nog altijd niet top. Maar ik heb om de piece en vree te bewaren maar besloten dat mijn schoonzusje toch op de bruiloft mag komen. Het is dan immers dé dag van mijn vriend en mij. Maar ik blijf er bij dat er op zijn minst wel eens een vraag gesteld had kunnen worden hoe het nu met mij en mijn vriend ging/ gaat. En dat niemand mij kan dwingen om aandacht aan mijn neefje te geven als ik daar niet aan toe ben.

Ik heb 2 gesprekken met de psycholoog gehad, oriënterend, over twee weken een evaluatie er van. Maar ik weet nu al wat dingen die ik anders moet gaan doen. Ik moet rust zien te vinden en minder stress, niet alleen om kinderen krijgen, maar ook met andere dingen. Meer hobbies krijgen enz.

Fijn weekend, nogmaals: geniet er van :)

Shanaz

ha

wat fijn dat de gesprekken je al wat opgeleverd hebben.
hoop dat je erg van je trouwdag en de voorbereidingen gaat genieten.
en natuurlijk dat je een mooie zonnige dag hebt die alle narigheid even doet verbleken.
ik ben vandaag 6 weken. voel me nog top. en daardoor denk ik zal het wel echt zo zijn?
maar 2 pos testen, dan moet het toch wel. maar houden zo zonder klachten!
en volgens mij begon de missselijkheid de vorige keer ook pas bij 6 a 7 weken.

nou meis, groetjes en sterkte

He Elisabeth,

Hoe gaat het er nu mee?
Voel je je al misselijk en al last van meer kwaaltjes?
Het is echt fijn om te weten dat het ook vrij snel allemaal goed kan gaan hoor.
Precies wat ik dacht dat de psychologe zei. Stress komt doordat ik al van kindsafaan de druk heb dat ik alles goed kan en moet doen. Dus ook zwanger worden!

Heb nu voor het eerst in anderhalf jaar geen last van mijn menstruatie (maar heb deze keer weer wel lang moeten wachten (vast door die stunt van mijn schoonpa en de stress er door))!!!
Dus waarschijnlijk helpt het nu al meer dan ik denk. Verder gaar alles goed met de voorbereidingen van de bruiloft, het komt nu wel dichtbij. M'n jurk wordt zo mooi!!!

Veel succes en geniet van je zwangerschap.

Shanaz

Terug
Bovenaan