shanaz / elisabeth

Hoi!

Je hebt vast een goede vakantie gehad?
Ik ben inderdaad al op kraam visite geweest. Natuurlijk veel over de bevalling en de baby gepraat (want ja m'n schoonzusje is immers bevallen). Maar weet je wat me ook zo'n pijn doet, ze wil niet alleen met d'r twee nieuwe auto's laten zien wat zij wel heeft en wij niet hebben, maar ook nog eens met d'r kind .
Nou ja ze zakt maar ergens weg waar het donker is.

Ben eergisteren weer gaan werken, echt beter! We hebben op school een boek waar we mededelingen in kunnen zetten aan de rest van het personeel. Ik heb er NIET in gezet dat we gaan trouwen. Om te voorkomen dat de ene helft denkt dat ik weer zwanger ben en de andere helft weet dat we gaan trouwen.
Ik heb het aan het einde van de beginvergadering maar tegen iedereen gezegd (door de microfoon).

Ben maar aan het wachten op de RD, maar na 33 dagen en een   neg. test gisteren wacht ik nog steeds.  .

Iedereen zegt dat ik er niet zo veel mee bezig moet zijn, maar dat is makkelijk als je al kinderen hebt. Ga als de RD langs komen maar eens temperaturen, om een beetje zekerheid te krijgen over mijn ei.   Ik snap er nu helemaal niets van.

Leuk trouwens je banner!!!

Groetjes Shanaz

ha,

dapper van je dat je wel bent geweest.
het is wel weer goed misschien om aan t werk te zijn. heb je wat om handen.
mijn man zegt ook dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar dat is inderdaad niet makkelijk. je zit er gewoon echt op te wachten. maar na een ongesteldheid ben ik weer blij, dan ist maar weer geweest en heb je een nieuwe kans. maar dan na 3 weken begint t weer dan denk k o nu kan het zo zijn, voel ik al wat en komt er al wat enzo.
maar goed het is inderdaad gewoon zo dat je jezelf dan eigenlijk alleen maar in de weg zit. beter maar gewoon ff afwachten en dan ist misschien wel ineens zover. maar ja... dat ist m nou juist.

succes met alle voorbereidingen voor je huwelijk, want dat is ook weer zo zover.
werkse maar weer

groetjes

Hoi!

Ik heb deze week een rustig weekje gehad op school, dat was wel lekker.
Ben nog steeds aan het wachten op de . Heb al wel een paar dagen last van m'n buik en m'n rug. Dus vrijdag had ik echt een rotdag. Ik ben om 9.00 's avonds m'n bed in gegaan (bewust) en er gisteren om 9.00 pas weer uitgekomen. Toen voelde ik me weer wat vrolijker.

Gisteren hebben we weer wat afspraken gemaakt voor de bruiloft, fotograaf vastgelegd en restaurant voor de lunch die we willen geven.
Dus dat gaat allemaal goed. M'n vriend (of heet dat nu verloofde?) heeft er toch ook wel zin in hoor, zelfs in dingen regelen.

M'n oma ligt in het ziekenhuis, d'r hart, dus daar ga ik morgen denk ik maar even langs.

Werkse,

groetjes Shanaz

ha,

k lees net elders dat je rd er zijn. wat naar joh dat je er nu ineens zo'n last van hebt.
ik had er altijd veel last van, maar sinds mn miskraam, die 2 X ongi weinig last.
mijn ma zei altijd al dat ze sinds dr zwangerschap minder pijn heeft , en dat ervaar ik dus ook heel duidelijk zo.   heb echt haast geen buikpijn gehad.
zou er inderdaad toch eens naar vragen. en wat je dan evt kunt gebruiken ertegen.

leuk joh al die dingen voor je bruiloft.
ik hoop echt voor je dat je de bruiloft stiekum met zn 3 en bent. dat zou wel echt een kadootje zijn.

nou, sterkte ermee, en op naar de volgende ronde!

liefs

Hoi Elisabeth,

Het is wel beter dat je er nu niet zo veel/ geen last meer van hebt van je ongi.
Maar goed, vandaag iets minder pijnlijk, maar nog steeds niet geweldig.
Vandaag voor het eerst getemperatuurd, gisteren had ik er na het slechte slapen geen puf meer voor.

Weet je wat zo stom is, daar kom ik nu ineens weer op. Als je zo iets als wij hebt meegemaakt dan kom je er achter wie je echte vrienden zijn. Ik realiseer me nu we zo bezig zijn met het regelen voor de bruiloft dat we sommige mensen alleen nog een keer na de eerste miskraam hebben gezien bij ons thuis en dat we daarna niets meer van ze gehoord hebben. En dat wij wel bellen en zo.

Is dat bij jullie ook gebeurd?

Gr. Shanaz

ha shanaz,

je vroeg of we ook bepaalde mensen niet meer zien,
nou dat valt bij ons wel mee.
wel zijn er mensen die nergens naar vragen, of niets erover zeggen.
maar gelukkig ook mensen met wie ik er nu na 6 maanden nog wel eens over praat.
ik zou nu over 2 weken uitgerekend zijn. echt raar.
kzou nu eigenlijk hoogzwanger moeten rondhobbelen.
en jij natuurlijk ook.
kmerk wel dat ik toch steeds meer met zwanger worden bezig ben.
kmoet eigenlijk echt wat minder hoor, want k kan echt niet wachten op een eisprong en de weken erna. ik ga ook denken voel ik misschien al wat. maar dat kan eigenlijk helemaal niet met mn onregelmatige cycles en pas 3 weken na mn ongi.
en kheb ook nog steeds zoiets van wat een rare laatste menstruatie.
heb erna wel getest voor de zekerheid nog een keer met een sensi test, maar was neg. kvoel ook eigenlijk niets. alleen sinds 2 weken wat duizelingen af en toe in mn hoofd,   en heb sinds vorige week af en toe last van wat misselijkheid na t eten, dus dacht ja wie weet, maar ja test was neg.
en daarbij, de vorige zwangerschap voelde ik t al aan mn borsten voordat k t getest had, en dat voel knu helemaal niet. dus ik denk echt dat ik t wat meer moet loslaten. maar dat vind k echt steeds moeilijker.
jij gaat tempen? misschien ga k dat na mn volgende menstruatie toch ook maar eens doen. weet je wat meer waar je aantoe bent.

nou groetjes en werkse

Hoi,

Ik ben inderdaad aan het temperaturen, heb een kaart
gedownload op 9maanden.com. Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel meevalt,
netjes iedere dag om 6.35u temperaturen. Ik slik ook teunisbloemolie nu, om te
kijken of ik een iets regelmatiger en minder pijnlijke cyclus/ menstruatie
krijg. Ik weet alleen niet of ik het durf na m’n ei, het schijnt niet goed te
zijn bij zwangerschap en je weet het maar nooit. Ga ook ovu testen gebruiken,
zaterdag de eerste. Normaal zou ik later in de cyclus moeten beginnen als ik
uitga van een dag of 40, maar kheb geen idee hoe het gaat met de
teunisbloemolie, dus het zekere voor het onzekere.

Van de week maar eens kijken of ik niet een afspraak kan
maken op m’n opleiding welke vakken ik allemaal nog moet doen, want het lijkt
me handig als ik het toch maar eens ga afronden.

Van de week bij een collega geweest die aan d’r schouder is geopereerd, lief ze
vroeg ook hoe het met mij ging. Best raar, zij heeft zelf 3 miskramen achter
elkaar gehad en alle twee d’r zoons waren er ook toen ik op visite was, dus het
komt goed. Fijn idee om dat te zien. Ik kon eindelijk ook weer eens gemeend
zeggen dat het goed gaat met me!!! De voorbereidingen aan de bruiloft helpen er
wel aan. Vandaag de kaartenboeken halen, zodat we kaartjes kunnen bestellen.
Groetjes Shanaz

ha

fijn te horen dat het goed met je gaat.
en...? al een mooie kaart uitgezocht?
leuk hoor!!!
ikzelf zou bij een cycles van 4 weken nu dus morgen mn nod hebben, en ook al ben ik onregelmatig, toch gaat het nu al echt spannend worden.
speur mn lichaam af op symptomen. beetje dom, ben er zo mee bezig.
heb wel al 3/4 dagen steeds wat vage pijn in onderbuik.
maar heb het idee dat t pas een week geleden is dat ik eisprong heb gehad.
dus dan zou t volgende week komen... of wegblijven.

nou, we wachten af...

liefs

Terug
Bovenaan