Sinds mei bezig (deel 2)

He meiden,

Wat is het rustig hier op het forum..
Iedereen druk aan het werk? Of aan het klussen... :D

Vandaag weer oppas dag op mijn kleine neefje...het is zo'n heerlijk mannnetje, dan kan ik mooi vast oefenen voor als het hopelijk ooit zover is...

Hoe gaat het met jullie verder?
Leuke foto's van iedereen hoor!

Nu is het wachten bij mij weer begonnen, en dan denk ik weer dat ik vanalles voel...haha

Nou dames, tot snel,
Fijne dag,
Liefs

He meiden,

Wat is het rustig hier op het forum..
Iedereen druk aan het werk? Of aan het klussen... :D

Vandaag weer oppas dag op mijn kleine neefje...het is zo'n heerlijk mannnetje, dan kan ik mooi vast oefenen voor als het hopelijk ooit zover is...

Hoe gaat het met jullie verder?
Leuke foto's van iedereen hoor!

Nu is het wachten bij mij weer begonnen, en dan denk ik weer dat ik vanalles voel...haha

Nou dames, tot snel,
Fijne dag,
Liefs

Hoi hoi,

Inderdaad wat rustig haha, mijn internet doet het thuis op 1 of andere manier niet! Ben nu maar even gauw via het werk aan het internetten..hoop dat internet thuis z.s.m. weer klaar is!

Nou ik zou 12 okt ongesteld moeten worden, maar verlies nog wel steeds bloedverlies..maar niet zoals een ongesteldheid..
Dus tjah...wanneer ik nou weer ongesteld ga worden en wat mijn cyclus nu is?!! Joost mag het weten....weet nu ook niet goed wanneer ik moet beginnen met ovulatie testen...
Volg maandag bellen voor uitslag uitstrijkje, word dan ws toch doorgestuurd naar gynacoloog en daar alles maar even doornemen van hoe en wat

@Tessara: Ben sinds maandag gestopt met roken! Erg moeilijk af en toe...vooral op het werk...die momenten dat je even pauze hebt en een sigaretje rookt...maar goed...dan stop ik gewoon een lolly in mijn mond haha...Maar goed, als het voor een goed doel is!
Fijn dat je stemming weer normaal is...je voelt dus nu ook pijn tijdens je ovulatie..wat ideaal zeg....(of niet?!)

@mama2be: tjah wachten is het minste he! de 22e mag je weer testen toch?! Spannend...dus je voelt ook allemaal dingen?! Vertel!

@susie: Heb je al een echo gehad?! Hoe was het?

@bubbles: hoe is het daar?!

Groetjes!

He Dames,

Ik heb het een beetje druk en gisteren ging onze muis kapot. Zonder muis valt het niet mee om te computeren. Maar goed, alles gaat zijn gangetje. Zo'n korte cyclus is wel fijn, dan kan je weer snel klussen. Ik dacht, deze ronde ga ik er niet te veel aan denken en geen ovu testen gebruiken, maar ik kon het toch niet laten. Vandaag getest, maar deze was niet goed. Dit is nou al mijn 3e test (van de set die ik gekocht heb) die het niet doet. Ik zit pas op dag 10, dus het is geen ramp, maar ik betaal er wel voor natuurlijk. Misschien dat ik ze toch een mail stuur.

@Angel Ik vind het echt vervelend voor je dat je nog steeds bloed verliest. Lijkt me erg frustrerend. Hopelijk wordt je doorgestuurd naar de gynacoloog, dan weet je misschien iets meer.

@mama2be Ik gebruik idd de testen van matcare. Zoals je net al las, heb ik nou al 3 testen die het niet deden, dus dat vind ik wel zonde. Afgelopen ronde had ik voor het eerst een positieve test, de 4 dgn er voor had ik telkens een licht streepje. Na mijn ovulatie zijn alle testen mislukt. Misschien komt jouw ovulatie nog, of had je het net gehad. Wel weet spannende dagen voor je. Wat voel je nou?

@Tessara We zitten idd weer dicht bij elkaar, misschien 2x goed nieuws op een dag. Laten we duimen!!!!

groetjes

Ha meiden,

Lastig hoor die ovulatietesten van Matcare als ze het niet doen heb je er nog niets aan. Ik heb die van het kruidvat gebruikt die deden het altijd en die ene keer dat ik cleablue heb gebruikt was het raak dus misschien toch 1x veel geld eraan uitgeven :)
maar ik vind ze echt absurd duur hoor.

Ik heb 27/10 om 08.15 mijn echo ik ben erg zenuwachtig maar voel me de laatste 3 dagen heel de dag misselijk dus misschien een goed teken ook al is het soms lastig als je misselijk op je werk zit om het geheim te houden. Ik ben ook niet iemand die zich snel ziekmeld dus ik doe net alsof er niets aan de hand is haha...

Hebben jullie wel eens geprobeerd om te temperaturen, je weet dan namelijk al heel snel of je wel of niet zwanger bent. Mijn temperatuur voor de eisprong was steeds rond de 36.8 en na mijn eisprong 37,3 en dat bleef zo... en ik was zwanger. Misschien zijn die 2 weken afwachten dan iets minder frustrerend alhoewel als je temperatuur dan weer zakt is het misschien alleen maar frustrerender. Ach het blijft lastig.

Meiden veel succes. En ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

Ha meiden,

Gelukkig dat jullie nog wel aanwezig zijn,maar problemen met internet of de muis hebben... :D

@ Angel: wel rot hoor die bloeding nog steeds, en dan heb je ook geen zekerheid van wanneer is nu je cyclus...en wanneer houd het nu eens op.
En ja dan is het net wat je al zegt, moeilijk in te schatten wanneer nu te beginnen met de ovu-testen.
Hoop dat er gauw meer duidelijkheid voor je volgt.

@ Bubbels: Ja, dat heb ik soms ook wel met die testen. Dat ze het niet altijd even goed doen. Ik heb nu ook zulke goedkope erbij, en die hebben geen merk. Maar miscchien de volgende x toch maar een van de kruidvat ofzo proberen. Maar wel fijn dat je weer snel kunt beginnen met het geklus.. :)

@ Susie: De klachten die je hebt, wijzen wel op een duidelijke zwangerschap, dus niet teveel zorgen om maken meid.
Ja, op het werk lijkt het me wel lastig stil houden zo.
Zijn er collega's die een vermoeden hebben?
Ik zelf heb nooit getemperatuurd, maar misschien is dat iets voor de volgende ronde om eens bij te houden.

@ Allemaal: Ik heb last van zware borsten, met vlagen misselijk gevoel, moe, hoofdpijn, en steekjes links en rechts in de buik.
Maar dit kan net zo goed een aankomende menstruatie hebben.

Vanmorgen eens even een ovu-test gedaan, om eens te kijken wat hij aan zou geven. En twee dikke strepen.
Ik had met de eisprong dus positief, daarna was het een aantal dagen een negatieve test,en nu weer positief.
Zou dat nog iets kunnen betekenen? Hebben jullie er ook ervaring mee?

Heb op internet wel gelezen dat het mogelijk is dat je dan zwanger bent, maar wacht maar gewoon af, anders maak ik mezelf bij met helemaal niets...

Fijne avond, tot snel.
X

Om het schema er maar eens weer bij te pakken....

Bubbles: 6e ronde - 1e kindje - NOD: 5/11 (??)
Angel: ...5e of 6e ronde - 1e kindje - NOD: 12/11 (??)
Tessara: .6e ronde - 1e kindje - NOD: 6/11
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

En wat dachten jullie ervan om weer eens te verhuizen naar Pagina 1, dit is altijd zo'n gedoe helemaal zoeken op pagina 12.

X

Hallo,

Helemaal mee eens om weer naar pagina 1 te gaan.
Vandaag weer een test die het niet deed!!!! Beetje jammer.

@mama2be Ik heb ook eens gelezen, dat als je nog steeds een positieve ovulatietest hebt dat je dan zwanger bent. Ik hoop het voor je!! De verschijnselen lijken er wel op. Maar idd even afwachten, misschien houdt je lichaam je wel voor de gek. Kan je geen vroege zwangerschapstest doen?

@Susie Het lijkt me ook lastig om niets op je werk te laten merken. Moet je niet constant naar de wc vanwege de misselijkheid?
Ja, misschien moet ik maar wat meer geld uitgeven aan de testen, maar ze zijn al zo belachelijk duur elke keer. Temperaturen is misschien ook wel een optie, maar dan moet ik eerst een thermometer kopen. Moet je dan gewoon elke dag je temp meten? (ik heb nog nooit iets gelezen van temperaturen)

groetjes

Terug
Bovenaan