Sinds mei bezig (deel 2)

Hey meiden,

Wat een verhalen en ik ben nog maar een midweekje weg geweest.. :)
Ik had maandag nog een berichtje willen typen, maar internet lag eruit bij ons...maar heb wel aan jullie gedacht..

@ bubbels: Jammer en erg balen dat je weer ongesteld bent geworden...dan hoop je er al zo op...dan is de teleurstelling zo groot he?
Maar op naar een volgende ronde....hoe zuur dat ook klinkt altijd weer...volgende ronde is het vast raak !!! Zal super veel voor je duimen !!!!

@ Susie: hoe gaat het met je?
Nog veel kwaaltje of valt het mee?
en heb je al veel mensen ingelicht? Spannend hoor...en vind het erg leuk als je mee blijft kletsen hoor. Dan weten wij vast wat ons te wachten staat, en ik kan me indenken dat je er niet over uitgepraat raakt...en dat mag hier ook hoor... :D
En wat vreselijk met die afwijkingen in je familie zeg, en fijn dat het dan bij jullie niet zo is...
Dan kun je ook wat rustiger gaan genieten...

@ tessera: Fijne weekend, en waar ga je met je werk heen?
En kan me wel indenken dat je het gevoel hebt dat een zwangerschap minder goed uit zou komen gezien de omstandigheden...maar geloof wel dat als het eenmaal echt zo zou zijn dat je je geluk niet op kan.
En lief dat je opgemerkt had dat ik er niet was... :)

@ Angel: Jeetje wat een verhaal met jou ook zeg...hopelijk word je 12 oktober "gewoon" ongesteld en dat je niet het hele medische circuit in hoeft.
Ik leef met je mee meid....en misschien is je cyclus door wat dan ook van slag en raak je volgende maand lekker zwanger.
Maar wat moet er toch wel niet door je heen gaan, als je zulke berichten hoort, dat ze tot overmaat van ramp ook nog gaan kijken naar eventuele kankercellen. Heftig hoor, als je je verhaal kwijt wilt, moet je hier lekker doen hoor.
Kan me indenken dat je het wachten beu bent, en ook lekker zwanger wil raken.

@ Allemaal: Heerlijk een midweekje weg geweest, en lekker genoten van Limburg.
Wezen zwemmen,fietsen, geklust, en lekker uit eten geweest.
Dus hopelijk was dit onze laatste vakantie met zijn 2en :D

Iedereen fijn weekend en tot snel weer.
Liefs An

He Dames,

@ Angel Eigenlijk is zo'n uitstrijkje alleen maar goed, dan weet je tenminste dat er niets aan de hand is. Vanaf je 30e moet het toch. Wat gaan ze eigenlijk verder bij de gynacoloog doen als je ongesteld geworden bent?
Gaat het trouwens weer een beetje met je, heftige week heb je achter de rug, ook met het overlijden van de opa van je vriend.
Ik was al eerder begonnen met ovulatietesten, omdat mijn cyclus zo vreemd deed vorige keer. Ik had wel een positieve test en goed geklust, maar helaas volgende keer beter.
Succes met het stoppen met roken. Dat zal niet makkelijk zijn, maar het is voor een goed doel.

@Mama2be Lekker een paar dagen weggeweest? Ik hoop voor je dat je met zijn 3-en terug bent gekomen. Gebruik je deze ronde ovulatietesten?

@Tessara Ik heb me idd ook wel eens afgevraagd of ik wel vruchtbaar ben, vooral omdat ik laborant ben geweest en toch met enige chemicaliën in aanraking ben gekomen. Soms komen ze er in de chemie na een paar jaar wel eens achter dat sommige schadelijk zijn. Maar dit heb ik toch naast me neer gelegd. Het duurt gemiddeld 6-12mnd voordat de meeste vrouwen zwanger zijn. We zijn nou 5 maanden bezig en dat is niet uitzonderlijk. Maar als je er echt mee zit, dan kan je altijd de dokter bellen, misschien kan hij je gerust stellen.

Fijn weekend allemaal,

@mama2be: fijn dat je lekker hebt kunne genieten!
Ja emotionele week achter de rug...
Wat betreft de kankercellen: ergens ben ik er niet echt bang voor dat er kanker gevonden word...de huisarts zei ook dat hij niet verwachtte dat er wat uit het uitstrijkje zou komen omdat de inwendige echo verder goed was...maar hij wou het sowieso gewoon doen omdat als ik doorgestuurd word naar de gynacoloog hij kan aangeven dat deze onderzoeken al gedaan zijn (anders zouden ze zeggen van doe dat eerst nog maar)...
maar goed, wel raar...bloedverlies is nu weer begonnen...amper 4 dagen niet en nu ineens weer...maar goed, ik wacht nog even af op de uitslag en word anders doorgestuurd naar de gynacoloog...

@ bubbles: officieel moet ik 12 oktober ongesteld worden...sinds gister heb ik (alweer) last van bloedverlies...of dat nu menstruatie is weet ik dus niet :(
Als ik bel naar de huisarts voor uitslag uitstrijkje zou ik ook vertellen of ik weer een onregelmatige cyclus heb..zo ja (wat dus ws het geval is) dan word ik doorverwezen zodat ze me daar beter kunnen begeleiden om zwanger te worden..dus ws kijken of ik moet gaan temperaturen etc...en dat ze gaan kijken naar mijn vruchtbaarheid...en die van mijn vriend...
En tjah als daar niks mis mee is dan zal ik gewoon geduld moeten hebben tot ik zwanger word..net als wat je bij tessara aangaf dat het normaal is om een half jaar tot jaar bezig te zijn...

Dames fijn weekend...ik ga vanavond sinds lange tijd weer eens de discotheek op zoeken haha...even lekker dansen en alles 'even' vergeten..waren mijn vriend en ik wel aan toe dus hebben onze vrienden mee gevraagd. Gaan met leuk clubje heen, dus word leuk

Tot snel!xx

Hoi hoi,

@ Angel: Hoe was je avondje uit?
Lekker een beetje alles van je af kunnen zetten?
Hopelijk heb je in iedere geval wel veel plezier gehad.
Wel raar steeds met dat bloedverlies.
Is maar goed dat ze alles eens nakijken, dan kun je strax zorgeloos zwanger zijn.

@ Bubbels: ja ik gebruik deze ronde de ovulatie testen van mat care, maar volgens internet zou mijn eisprong afgelopen vrijdag zijn, en het streepje bleef heel vaag, terwijl hij maadag wel positief aangaf.
Toen hebben we dus ook geklust, maar ik denk dat ik mijn "oude" patroon weer heb van 28 dagen, i.p.v 32 dagen.
Afgelopen 2 maanden heb ik een cyclus gehad van 32 dagen en daarvoor 28.
Maar goed we wachten wel af wat het doet...
Bevalt mat-care jou goed?

@ Allemaal: ik ga zo eens even eten koken, tot snel.

X

Ha meiden!

Trekken jullie het allemaal nog een beetje. Wat waardeloos al die tussentijdse bloedingen en stress over je cyclus. Ik werd er ook helemaal gestresst van. Nu ben ik zwanger en ben ik weer gestresst of het allemaal wel goed blijft gaan. Ik word steeds zenuwachtiger voor die echo... wat nou als er niets te zien is of als het geen hartactiviteit heeft. Ach ik weet het positief denken bij 1 tot 2 op 10 gaat het mis maar bij 8 tot 9 op de 10 gaat het dus goed maar af en toe is het moeilijk. Ik weet het ik mag eigenlijk helemaal niet klagen want ik ben zwanger.... Ik voel me nog steeds goed, af en toe misselijk/hoofdpijn/buikkrampjes en oh ja sinds gisteren maagzuur maar verder niets bijzonders. Ik hoop zo dat jullie binnenkort ook zwanger zijn dan kunnen we lekker over onze kwaaltjes zeuren haha.

Groetjes Susie

He meiden,

@ Susie, niet te druk om maken meid, is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.
Maar teveel stress is ook niet goed.
Probeer er lekker van te genieten, en net zoals je zelf al zegt, er is maar een klein procent dat niet goed gaat.
Het merendeel gaat goed hoor, geloof in de kracht van je kleintje, dat hij/zij het goed doet.
En ga super voor je duimen dat het allemaal goed komt.
Wanneer heb je de echo eigenlijk?

@ Tessera: Hoe was je weekendje?Heb je nog een beetje kunnen genieten? Ondanks alle tegen strijdigheden?

@ Allemaal: vandaag een druk dagje,vanmorgen gewerkt, nu net met mijn moeder meegeweest naar het ziekenhuis voor controle, en vanavond weer werken.
Iedereen een fijne en gezellige avond, tot snel maar weer.

Bubbles: 6e ronde - 1e kindje - NOD: 5/11 (??)
Angel: ...5e of 6e ronde - 1e kindje - NOD: 12/11 (??)
Tessara: .6e ronde - 1e kindje - NOD: 6/11
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

Hallo meiden, heb even het schema aangepast.
Ben vrijdag dus ongesteld geworden.
Ja leuk weekend gehad in Duitsland. Maar was voor het werk dus niet echt relaxed.
@ Susie, succes met de echo! Geniet ervan!
@ Angel. Ga je echt stoppen met roken nu? Als je al bezig bent, hoe gaat het? en succes!
@ Bubbles, We zitten weer vlak bij elkaar, hoop dat het deze maand raak is.
Nou, mijn stemming is weer normaal. Denk dat het toch met mijn hormonen te maken heeft. Hoop dat het niet lang zo blijft. Ben al erger ongesteld nu ik niets meer gebruik, heb 2 dagen pijn tijdens ovulatie en nu ook nog bijna 2 weken tussen ovulatie en NOD stemmingswisselingen.... Haha leuk hoor!
Hoop dat ik deze maand weer de vrolijke ik blijf!
Leuk trouwens jullie foto's. Ik zal ook snel even daarop reageren.

Groetjes!

He meiden,

Wat is het rustig hier op het forum..
Iedereen druk aan het werk? Of aan het klussen... :D

Vandaag weer oppas dag op mijn kleine neefje...het is zo'n heerlijk mannnetje, dan kan ik mooi vast oefenen voor als het hopelijk ooit zover is...

Hoe gaat het met jullie verder?
Leuke foto's van iedereen hoor!

Nu is het wachten bij mij weer begonnen, en dan denk ik weer dat ik vanalles voel...haha

Nou dames, tot snel,
Fijne dag,
Liefs

Terug
Bovenaan