Sinds mei bezig deel 3!

Hallo meiden,

Ik ben zaterdagnacht ongesteld geworden. Dus toch mijn ei gemist. Mijn volgende NOD is rond 6 december.
@ Angel, fijn dat er nu gang in zit. Hoop dat de gyn je snel kan helpen! Vervelend zeg dat een vroege overgang in de familie zit. Leef met je mee en ik hoop dat ze je snel kunnen helpen. Zijn er trouwens meer mensen in je familie die deze moeilijke ovulatie hebben? Weet je al wanneer je naar de gyn mag?
@ Bubbles, spannend hoor! Weet je al wat meer? Wanneer ga je weer testen? Hoop met je mee!
@ Mama2be, succes deze ronde!

Wij hebben het dit weekend erg druk gehad. Van vrijdag t/m gisteravond feesten en verjaardagen gehad. Heb echt nergens tijd voor gehad. Heb dit weekend wel even frustraties weggefeest.
Vrijdagmiddag hebben we weer kunnen klussen! Wel weer fijn. Alleen ben ik nu dus ongi...hoop dat alles deze maand beter gaat.
Een aantal jaren geleden hebben we er ongeveer 3 maanden mee gezeten, sindsdien af en toe een keer, maar dan is het de volgende dag of een aantal dagen later weer over. Deze keer kwam het echt op het verkeerde moment en duurde het 2 weken. Hoop dat het nu weer een tijdje weg blijft. Durf nog niet te hard te juigen, want was maar 1 keer - daarna hadden we geen tijd meer om te klussen (of te dronken).
Weten niet waar het van komt. Zijn vader, oom en opa hadden het waarschijnlijk ook - maar willen er niet over praten. Daar kwamen we pas achter nadat hij allerlei onderzoeken had gehad en alles werd uitgesloten. Mooi is dat....erg kwaad om geweest.
Maar ze kunnen dus niets vinden. Ze denken dat het door verkrampte spieren en daardoor slechte doorbloeding komt. En als er dan wat is dan is het echt zijn zwakke plek. Dan gaat het verkrampen en dan gebeurd er niets....en daarna de faalangst denk ik persoonlijk. En van dat laatste raak ik natuurlijk onzeker en teleurgesteld. En dan merkt hij dat denk ik en zo is alles weer rond...
We weten dus niet echt waar het aan ligt. Een paar jaar geleden, toen het zo lang duurde, duurde het volgens mij door alle onderzoeken en de stress er omheen. Het is toen over gegaan nadat we er ons bij neer hadden gelegd en we bleven proberen op de momenten wanneer hij het aangaf. Op een gegeven moment werd toen alles normaal, op heel af en toe een avond na dan.

Liefs.

@bubbles: wat apart van je test zeg!! Wie weet...toch zwanger? En is het HCG hormoon gewoon nog niet voldoende in je lichaam om het goed te kunnen testen??!! Hoop het zo voor je he!!
Morgen dus weer, zal duimen voor je en aan je denken!!
Het word niet mijn 1e tatoeage maar alweer mijn 5e haha....het is echt een verslaving!! Ik plaats mijn tatoeages wel zo zodat ik ze altijd kan blijven bedekken...

@tessara: Jeetje wat vervelend allemaal zeg! Wel logisch dat het elke keer het cirkeltje weer rond gaat...hij faalangst, jij onzeker...vervelend zeg...hopelijk is het weer snel voorbij meid! Denk aan je...6 dec mag je weer testen? Dus volgende week is je eisprong? Hopelijk gaat het nu echt lukken!!
Mijn moeder vertelde dat bij de kant van mijn vader zijn fam ook iedereen moeilijk zwanger word...de kant van mijn moeder's familie word juist erg makkelijk zwanger alleen die komen dus net als ik snel in de overgang..maar mijn beide nichten zijn bij wijze van met een vleugje wind al zwanger geraakt...de kant van mijn vaders fam heeft er ook lang over moeten doen om zwanger te raken...zit waarschijnlijk dus toch in de familie ofzo...of het ook door onregelmatige cyclussen komt weet ik zo niet...zal dat toch eens keer gaan navragen in de familie!

@allemaal: vandaag bloed laten testen, ben 's middags geweest en moet nu nog de gyn bellen voor een afspraak...alleen ik kan bellen tussen 9 en 12 uur in de ochtend..dus dit doe ik morgen..maar afspraak moet ik plannen over 3 week..dus eind nov/begin dec ga ik dan nu weer richting gyn!!
Erg spannen allemaal hoor..stiekem wel beetje bang dat ik zo weinig hormonen heb dat het misschien helemaal niet gaat lukken..spookt zoveel door je hooft nu ik ook die verhalen over overgang en slecht zwanger worden hoor in de familie! maar goed, moet proberen me er niet al te druk over te maken en gewoon zien hoe het loopt....
Blijft gewoon er op hopen dat ik wat medicatie krijg en dat ik dan binnen 3 maand zwanger ben...*zucht* maar ja, moet me daar ook niet te veel op vast zetten want dan word de teleurstelling te groot als het wel langer gaat duren en niet met medicatie wil...
Tjah....we zullen zien...eerst morgen maar bellen!!

Nou dames, ik zeg welterusten en tot morgen!
xxx

Dames,

Goed nieuws!!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanmorgen 2 testen gedaan, een van matcare en een van kruitvat. Beide positief :). Ik kan het echt nog niet geloven, erg onwerkelijk allemaal. Wel raar dat we meteen weer moesten werken, ik wil het daar pas vertellen als ik zeker weet dat alles goed is. Vanavond gaan we het aan mijn ouders vertellen. Onze kleine zou dan met mijn vaders verjaardag geboren worden, dus dat is wel grappig. Ik ben echt zo blij, alleen heb ik wel in mijn achterhoofd dat er natuurlijk nog wel van alles mis kan gaan. Ik probeer dat een beetje naast me neer te leggen, maar je maakt je toch druk tot na de 1e echo. 1 December moet ik naar de verloskundige voor een kennismakingsgesprek en dan wordt er een afspraak gemaakt voor de 1e echo.

@Tessara Wel jammer dat je toch je ei gemist hebt. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen! In ieder geval fijn dat je vriend toch weer een beetje zin krijgt.

@Angel Tatoeages is echt een verslaving, de meest houden het niet bij een. Ik heb er zelf een en ben toen gestopt, omdat ik bang was dat er anders geen eind meer aan zou komen haha.
Eerst maar eens afwachten wat de gyn zegt. Ik hoop dat je die medicatie kan krijgen!!

kus

Hallo meiden,

@Bubbles, van harte gefeliciteerd! Wat goed! Super!
Zo he, en vandaag gelijk al een verloskundige kunnen regelen?!
Ben echt heel erg blij voor jullie! Blijf je wel actief op dit forum....?!!! Ben erg benieuwd hoe het verder met je gaat.
Hoe reageerde je omgeving? Hoe voel je je?
Hoop dat ik deze maand net zo veel geluk heb...
@ Angel, wat voor tattoo heb je laten zetten? Wanneer mag je naar de gyn?

Liefs

He meiden,

@ Bubbels: wat gaaf zeg...van harte gefeliciteerd, lekker van genieten nu.
Hoe voel je je verder? Wat zeiden je ouders?
En lekker snel de afspraak bij de verloskundige....het is nu zo december.
Niet te druk om maken wat er allemaal fout kan gaan, dat is niet goed die stress.
Gewoon lekker van genieten en denken aan alles wat GOED kan gaan... :)

@ Tessera: Balen zeg dat je toch ongi bent geworden, hopelijk heb je deze ronde meer geluk.
Hoe gaat het nu met je man?
Wel naar zeg dat hij last heeft van die faalangst, maar gelukkig gaat het klussen weer de goede kant op.
Dan heb je een leuk sinterklaas cadeau...op 6 dec... ;D

@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
Waar heb je hem nu laten zetten?
Heb je al een afspraak gemaakt met de gyn?
Hoe gaat het nu met het bloedverlies?
Wel naar zeg die erfelijke vroegtijdige overgang in je familie. Maar dat zegt nog niets, dan kan het bij jou nog wel goed met medicatie helpen.
Hopelijk ben je dan over 3 maanden zwanger...hoop het echt voor je.
Dan begin je het nieuwe jaar goed!!

@ Allemaal: Hier gaat het goed, nog geen positieve ovu test, maar het is ook nog maar dag 12.
Bij jullie ook zo druk op het werk, door veel zieken?
Bij ons wel. En laten jullie je inenten tegen de mexicaanse griep?
Ik heb vanuit het werkveld wel een oproep gehad,maar doe het toch niet. Er is nog zo weinig over bekend.

Nou dames, slaap lekker tot snel.
X

@bubbles: SUPER JOH! van harte gefeliciteerd!! Echt leuk voor je! En dan al lekker snel naar de gyn! Echt blij voor je hoor...geniet er van zou ik zeggen!!

@mama2be: ik laat me niet inenten tegen mexicaanse griep...er hing bij de gynacoloog dat als je binnen 2maand zwanger wilt worden je de prik NIET mag nemen....
Dus ik doe het sowieso niet...
Hopelijk heb je snel positieve ovu-test!

@ allemaal: donderdagavond ga ik mijn tatoeage zetten..morgen dus pas ;) ...komt nu 1 op mijn linkervoet...heb er al 4..1 op pols, onderrug, enkel en nek.

Ik ga (heel toevallig net als bubbles) 1 dec naar de gynacoloog om de uitslag te bespreken...ben erg benieuwd wat ze gaan doen...hoop dat ik snel met goed nieuws kan komen net als bubbles..maar mijn gevoel zegt ergens dat ik en mijn vriend nog een lange weg te gaan hebben...waarom weet ik niet..maar voelt gewoon zo...we zullen zien!!

Ga nu even lekker de stad in!xx

Hallo !!!

@ Angel: Oh goed dus dat ik het niet heb laten doen, ik wist dat helemaal niet dat je dan de prik NIET mocht nemen.
Ben ook benieuwd wat ze met je gaan bespreken,en misschien valt het nog wel mee.
Er zijn tegenwoordig zoveel technieken, dus blijf hoop houden meid.
Ik zal heeeeeel hard voor je duimen.
En veel plezier met het shoppen !!!

@ Allemaal, ik heb net mijn kleine neefje weer in bed liggen en ga zo eens strijken.
Tot snel, liefs

Oh en zullen we weer eens een eindje naar voren schuiven op pag. 1?
Dat is makkelijker toch?

X

Terug
Bovenaan