Sinds mei bezig deel 3!

Hey lieve forum meiden,

@ Angel: Jeetje zeg...wat heftig allemaal. Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Maar kan me je dubbele gevoel helemaal indenken.
Ik snap best dat je zo graag 'spontaan" zwanger zou willen worden...
Maar hebben ze het al over IVF gehad dan?
Misschien kunnen ze iets anders herkennen in je hormonen en zijn er nog wel andere manieren, om toch "gewoon" zwanger te worden.
Wel vreselijk voor je zeg, dat wachten...eerst tot de bloedingen zouden stoppen, toen de afspraak met de gyn, nu dit weer.
Bah meid, rot allemaal. Ik leef met je mee hoor!
En als je even geen zin hebt in ons gedoe over de ovu testen, moet je dat ook eerlijk zeggen hoor. Ik weet zeker dat de andere meiden dat ook snappen. Dan klesten we eens over wat anders :)

En bedankt voor de tip, heb net nog ff wat testen besteld op internet.

@ Bubbels: heb je alweer opnieuw getest? Spannend hoor. Hoe gaat het met de voorbereiding voor je tentamen? Kun je je hoofd er nog een beetje bij houden?

@ Tessera: Kan me wel indenken dat het frustrerend is voor je. Ja, zo is het toch ook, voor de kerels is het om 2 dagen te doen....en wij moeten er de hele maand rekening mee houden.
Hoop wel voor je dat je je ei raak hebt geschoten...
Kan best hoor.
Knapt je man wel iets op dan? Of helemaal niets nog?

@ Allemaal: Mijn menstruatie is over, dus we kunnen weer lekker gaan klussen.. :D
Deze maand weer lekker ontspannen (voor zover mogelijk) voor de volgende ronde gaan. !!!

Tot snel, x

He Ladies,

@Angel Wat een *** nieuws zeg. Ik vind het echt zo vervelend voor je. Achteraf gezien wel goed van je dat je zo snel naar de dokter bent gegaan, want anders was je misschien wel een jaar verder. Is er echt niet een heel kleine kansje om zelf zwanger te worden? Dus nou is het afwachten tot je volgende menstruatie? Als je alles van je af wilt schrijven ga gerust je gang!! Sterkte!!

@Tessara Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat je vriend geen zin heeft die ene 2 dagen in de maand. Wij moeten overal rekening mee houden en zij hoeven er maar 2 dagen rekening mee te houden. Tijdens mijn ovu dagen waren we bij vrienden en dronk mijn vriend gezellig een paar biertjes mee. Toen was ik ook behoorlijk kwaad.
Succes met testen as vrijdag, ik zal voor je duimen.

@mama2be Succes met ovu testen.

@allemaal Vandaag toch weer een test gedaan en weer negatief. Nou doe ik echt geen test meer en hoop ik maar dat ik snel ongi wordt, want deze ronde zit het er niet meer in.

groetjes

@ bubbles en mama2be: de kans om gewoon zwanger te worden is zeer klein, dat heeft hij direct gezegd...ik zou al heeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk moeten hebben wil dat zo gaan lukken!
IVF is nog niet besproken..nog niks eigenlijks..de gyn wil eerst kijken wat er uit de bloedtesten komt, en van daaruit gaan kijken...misschien kom ik wel in aanraking voor ovulatie-inductie...dan krijg ik medicatie zodat mijn hormoonhuishouding beter gaat verlopen....hij vroeg me namelijk of ik met de pil wel een gewone cyclus had, en dat was wel het geval...op deze site kun je daar ook wat over lezen (voor de nieuwsgierigen!)
Ben inderdaad blij dat ik direct naar de huisarts ben gestapt want anders was ik nog langer in onzekerheid geweest...Moet nu inderdaad wachten tot ik weer ongesteld word..en het domme is...het kwam elke keer erg snel achter elkaar aan en heb nu al bijna 1,5 week geen bloedverlies! Pff...het lichaam is maar een raar iets..hopelijk word ik 1 deze dagen ongesteld...maar ja de gyn zei ook al: je hersenen, baarmoeder en eileiders werken allemaal samen...als daar bij 1 iets niet goed gaat dan komt het niet..dus wie weet doordat ik nu er mee bezig ben van wanneer word ik ongesteld dat het dan alleen maar langer uitblijft!

En vind het niet erg om verder met jullie over het "gewoon" zwanger worden te praten hoor! Klets er liever met jullie over dan dat ik nu zou zeggen van ik stap over de forum 'zwanger worden als het langer duurt'...Op 1 of andere manier zijn jullie wel 'vertrouwd' geworden voor mij en deel het liever met jullie!

@ mama2be: fijn dat je ongesteld weer over is! Wanneer is je eisprong? Fijn dat je wat aan mijn tip hebt gehad! Nou ja tip van de gyn haha..
Hoop voor je dat het komende maand raak is!!

@ bubbles: wat jammer dat je weer negatief getets hebt...misschien inderdaad maar beter dat je gewoon wacht tot je ongesteld word, anders is de teleurstelling elke keer zo groot!

@ tessara: snap je gevoel wel wat betreft je vriend..ook al heb ik dit niet met mijn vriend (die wil altijd wel haha) maar wel het gevoel dat wij, vrouwen, het allemaal moeten mee maken en de man alleen het "leuke" ervan mee krijgt...vooral nu heb ik wel het gevoel van bah...er is wat mis met mij...niet dat ik liever had dat er wat mis is bij mijn vriend...absoluut niet...maar goed, je begrijpt me vast wel ;)

Nou ik ga zo even eten koken!
Groetjes!!

Hallo meiden,

@ Angel, jeetje wat een schrik! Wat verschrikkelend vervelend voor je! Hoop deze keer voor je dat je snel ongesteld wordt en je snel wat meer weet. Ik ken iemand die is ook aan de hormonen omdat die ook geen normale eisprong had en die heeft er succes mee. Alleen wel meer kans op meerlingen (misschien wel extra leuk?) Hoop dat voor jou ook deze manier is weggelegd.
Bah, wel k.t voor je dat het niet op een normale manier zal lukken. Je mag het hier gerust van je afpraten en je belevenissen vertellen! We kunnen er vast wat van leren en het kan best zo zijn dat een van ons hetzelfde gaat overkomen. Nog bedankt voor je tip, heb mijn man direct jou verhaal verteld.
Hoop echt dat je nog wel actief blijft op dit forum en ons op de hoogte houdt van je gevoelens, angsten en belevenissen. Sterkte...hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
@ bubbles, jammer zeg! Hoop dat je snel zekerheid hebt of een nieuwe ronde kan starten!
@ Mama2be succes met klussen!
Het lukt nog steeds niet met mijn man. Hij doet wel heel erg zijn best, hij kan het niet uitstaan dat het hem al een week niet lukt om te klussen. Hij wil wel graag echter werkt het gewoon niet. Hij weet ook niet wat er aan de hand is. Wel frustrerend voor hem. Ik probeer steeds zo begripvol over te komen, maar ja, hij zal vast wel door hebben dat ik elke keer - na lang proberen - ook teleurgesteld raak. We zijn nu aan het proberen steeds dat hij van deze faalangst af komt want een andere reden kunnen we niet bedenken. Het is niet zo dat hij geen kinderen wil ofzo, hij heeft het al jaren over. Hij heeft vroeger deze problemen ook al een keer gehad, na allerlei ziekenhuisbezoeken kwam er geen reden uit. Dat was 4 jaar geleden ofzo. En nu heeft hij er dus weer last van.
Hoop snel dat alles weer normaal wordt. Voor hem is het toch het vervelenst, hij wil zo graag alleen het lukt hem niet. Ik weet ook niet meer wat ik kan doen om hem te helpen. Gewoon rustig afwachten totdat hij het aangeeft...
Fijn weekend alvast allemaal, want ik heb een druk weekend en kan waarschijnlijk niet op het forum.

Liefs

Hallo,

@Angel Hoe gaat het met je? Ik heb het stukje over ovulatieinductie gelezen, best interessant. Ik wist ook niet dat de hersenen, eileiders en baarmoeder met elkaar in verband stonden. Ergens wel logisch, want je hoort altijd dat als je er te veel mee bezig bent dat het niet komt.

@Tessara En????? Heb je al een test gedaan?
Wel frustrerend voor je vriend (en voor jou natuurlijk). Hoe is hij er toen vanaf gekomen?

@mama2be Ga je deze ronde ovutesten gebruiken?

@allemaal Ik ben nog niet ongi, dus wacht nog steeds. Voel me verder ook niet anders. Vanavond een personeelsfeestje, dus ik ben benieuwd. We moeten er morgen ook weer vroeg uit, want vrienden van ons dopen hun dochter? Gaan jullie nog iets leuks doen?

groetjes

Hey meiden,

@ Angel: Hoe gaat het met je meis?
Het klink inderdaad wel logisch dat alles met elkaar in verbinding staat. Maar ik had er nog nooi zo van gehoord.
Heb het ook ff gegoogeld, en heb je wel meer kans op meerlingen... Als je het dan doet, dan ook maar goed ook .... :)
Waneer gaat de gyn je terugbellen dan?
Of moet je ook nog zolang op de uitslag wachten? Is ook altijd zo irritant....vooral als je erook zo nog op zit te wachten.
Je mag altijd je verhaal hier doen hoor meid, wel fijn dat je je verhaal aan ons toevertrouwd.
Hoop dat het nu eens opschiet voor je.. !!!

@ Bubbels: klinkt goed zeg,dat je nog niet ongi bent geworden...so far so good!!! Zolang de rode vloed maar weg blijft is het goed .....blijf erg voor je duimen meid..!!!
Hoe ging je tentamen?
Ik ga zeker weer ovulatie testen gebruiken,hoop toch dat ik deze x niet mijn ei mis.. :D

@ Tessera: Sterkte met je man..wel super vervelend zeg voor jou als voor hem. Hopen dat hij er weer gauw van af is.
En net zoals bubbels al vroeg hoe is hij er in het verleden vanaf gekomen?

@ Allemaal: hier gaat het goed, erg druk op het werk !!
En komende dagen beginnen met klussen...gek genoeg ben ik nu meer relaxed, en ik zie wel waar het schip strand...

Iedereen een fijn weekend en tot gauw...xxx

Hoi meiden!

@tessara: vervelend dat je man er last van heeft...hij heeft er in het verleden dus ook al last van gehad? Net als de anderen vraag ik ook hoe hij er toen vanaf is gekomen? en weten jullie ook waarom het komt dat hij er last van heeft?
Hopelijk is het snel over meid!

@bubbles: en ben je ondertussen al ongesteld geworden? Ga je anders nog een test doen als je over paar dagen het nog niet bent? Dat je niks voelt hoeft nog niks te betekenen..mijn nicht werd ook maar niet ongesteld maar had ook totaal geen last van de 'zwangerschapskwaaltjes'..ze deed op den duur een test en was zwanger..na 5 week ofzo kreeg ze pas last van de kwaaltjes!

@mama2be: succes met klussen! gelukkig dat je nu meer relaxed eronder bent..vaak is dat ook beter! hopelijk blijft het zo en niet dat je rond je eisprong er toch meer mee bezig gaat....

@allemaal: Sinds vrijdag nacht (toevallig waren we toen met z'n allen naar een feestje) heb ik weer last van bloedverlies!!!!! Het is weer net zo weinig als alle vorige keren maar ga er gewoon vanuit dat het mijn menstruatie is..want jah, iets anders kan het niet zijn want dat was al uitgesloten! Dus ik ga morgen naar het ziekenhuis om bloed af te laten nemen....daarna moet ik bellen naar de gynacoloog..en dan afspraak maken voor over 3 week! Spannend dus!!!
Toevallig was ik vrijdagmiddag op de thee bij mij nicht en ze vertelde me dat de overgang ook bij ons in de fam zit..(wist ik ook wel maar niet weer over nagedacht!) mijn oma, moeder en tante zijn allemaal vroeg in de overgang gegaan (rond 38 jaar)...een vrouw krijgt zoveel aantal eitjes mee bij de geboorte en als die op zijn dan raak je in de overgang....wil dit de volgende keer ook even vragen want dit is wel iets erfelijks...voor zelfde geld heb ik maar heel weinig eitjes..misschien kunnen ze dat ook wel even gaan onderzoeken...maar goed dat vraag ik over 3 week dan wel bij de gyn!!
Zit ene kant nog te twijfelen of dit wel mijn echte ongesteld is...omdat het maar een moment op de dag is dat ik even vloei...maar net wat ik al zei...het kan niks anders zijn dan ongesteldheid omdat er bij echo en uitstrijkje niks uitkwam...dus ga morgen maar gewoon heen!! Haha, echt raar...zo wil je liever helemaal niet ongesteld worden en zo was ik vrijdagnacht errrrggg blij dat ik weer ongesteld was!!Nu kan er eind nov/begin dec gestart worden met dat wat ze ook maar voor mij als advies hebben!!

Fijn dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan! Maar goed, daar is deze forum ook voor he ;) vooral ons groepje sinds mei bezig!!

Dames nog fijne avond...ik ben net 3 dagen vrij gweest...was weer druk volgepland met verjaardagen en visites en natuurlijk schoonmaken van het huis hahah...ben nog steeds moe en moet nu morgen tot woensdag weer werken..woensdag ga ik met de schoonfamilie naar een musical!! Donderdag ga ik een tatoeage zetten (vriendin van me ook, dus we gaan samen!!) leuke week dus tegemoet!
Ga nu lekker op de bank zitten en nog even tv kijken (zijn net thuis ,op visite geweest bij mijn ouders..)
Jullie leuk weekend gehad?
Tot snel xxx

He Ladies,

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Gisterenmiddag toch maar een test gedaan, met een vreemde uitslag. Je kon wel de contouren van een streepje zien, maar hij was niet echt zichtbaar.Ik heb natuurlijk lang naar die test zitten staren en mijn vriend laten kijken en die zag het ook. Vandaag heb ik die test weer uit de prullenbak gevist, en nou zag ik wel een licht streepje. Als je de test na 15 minuten afleest, dan is het eigenlijk niet meer betrouwbaar. Morgenochtend ga ik maar weer een test doen met hopelijk een duidelijkere uitslag. Ik zit vandaag op dag 14 na mijn eisprong, verder voel ik wat gerommel in mijn buik, lijkt net op ongi krampen, dus ik denk elke keer nou komt het. Nog even afwachten tot morgen.

@Tessara En????

@Angel Wel fijn dat je nou ongesteld bent. Dan kan je in ieder geval bloed af laten nemen. Wat goed dat je nicht je er nog op wees dat de overgang in de familie zit. Dit is toch wel een belangrijk iets. Is dat echt erfelijk?
Wat voor tatoeage ga zetten? Is dit je 1e?

@mama2be Ik heb geen idee hoe mijn tentamen ging. We moeten altijd erg lang wachten op ons punt. Hoe gaat het met testen? Ben je al begonnen?

groetjes

Terug
Bovenaan