Sinds mei bezig deel 3!

@bubbles: ik had een etentje vanuit mijn werk...een collega van ons (is leerling) moest naar andere plek vanwege haar opleiding, dus hebben we een afscheidsfeestje georganiseerd! was erg leuk!
Vrijdag mag je dus test doen! Spannend hoor...en dat ook nog dag na je toets..kun je wel beetje leren dan?

@tessara: gelijk heb je wat betreft drinken! Ik ben er ook mee gestopt! Roken doen we ook al stuk minder..eigenlijks moeten we helemaal stoppen..zullen we morgen ook wel te horen krijgen bij de gyn...wie weet zegt hij wel direct nadat we verteld hebben dat we roken dat we weer naar huis kunnen en eerst maar eens moeten gaan stoppen met roken! Die kans zit er dik in natuurlijk!
Maar goed, eigenlijks komen we voor het feit dat mijn cyclus onregelmatig is..en dat heeft niks met het roken te maken natuurlijk!
wanneer mag je een test doen!? Ook eind deze week zoals bubbles?

@mama2be: nou je gelukkig dat je dan toch ongesteld bent geworden..weet je direct waar je aan toe bent..snap wel dat het niet leuk is omdat je het liever niet was geworden maar wel zwanger! Maar goed, nieuwe ronde...nieuwe kansen...meer kunnen we er toch niet van maken!

@ iedereen: m'n bloedverlies is nu al 3 dagen weg ongeveer! Dus zoals het nu lijkt heb ik zo goed als weer een vrij normale cylclus..weet natuurlijk niet wat het de volgende keer gaat doen maar goed dat zien we wel!
Vanmiddag ga ik ovu-test doen...we hebben vrijdag en gister geklust..dus mocht mijn eisprong eerder vallen dan hebben we die dagen mooi mee genomen! Vandaag is dag 11 van mijn cyclus dus ga vanaf vandaag weer testen! Ben benieuwd..zou natuurlijk super zijn als ik vanmiddag direct positief test want dan kan ik dat morgen meenemen!

Nou ik ga even de was strijken! (ligt me toch een bult schone was..pff...komt volgens mij geen einde aan haha) en dan van 5 tot 9 werken (heerlijke tijd!)
Fijne dag allemaal en tot op de forum!

xxx

nou...doe ik net een ovu-test! IS DIE GEWOON POSITIEF!!!
Ik zo blij nu!! Ook al word ik deze maand nog niet zwanger...ik weet in ieder geval dat ik een eisprong heb voor de 2e keer!
Gisteravond geklust..die hopelijk helpt dat..en misschien vanavond ook nog wel..als we zin hebben haha....En dan morgen op naar de gyn!

Nou dat wou ik nog even snel vertellen!xxx

@ Angel: Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!! Goed zeg die positieve test !!! Ben echt super blij voor je...en je vriend natuurlijk.
Alvast heel veel succes morgen en het kotm helemaal goed meid...je hebt in ieder geval die eisprong te pakken !!!!

@ Bubbels: Wanneer ga je nu weer testen?
Hoop zo dat het raak is voor je...zal extra hard duimen!!!
En je moet maar zo denken, als je je tentamen haalt, kun je dat achter je laten en je dan volledig richten op je komende zwangerschap... :D
Heb je al klachten? Misselijk, of ander gevoel in de borsten?

@ Tessera: Goed zeg dat je minder gaat proberen te drinken, is ook wel beter zeggen ze.
Wel rot zeg van je man, hopen dat het gauw beter met hem gaat.
Misschien een gripje onder de leden, half nederland ligt plat volgens mij.
Tenminste bij ons op het werk wel... :(
Hoe gaat het verder met je? Voel jij je al anders?

@ Allemaal: Hier gaat alles goed, hopen dat we eind van de week weer kunnen beginnen met klussen. En dan gaan we gewoon om de dag proberen vol te houden...kan ik gelijk wat aan de conditie werken... ;-)
Ik ga zo vast met het koken beginnen, moet vanavond ook nog werken net als Angel.
Strax nog even Grey's anatomy opnemen...ben er echt verslaafd aan....!!

Tot gauw allemaal, en dan hopelijk goed nieuws van jullie: dat Angel goed nieuws heeft van de gyn, bubbels een positieve zwangerschaps test heeft en Tessera haar man weer beter is !!!

Zal het schema een even opzoeken....iedereen graag even weer actueel maken...voor zover mogelijk !!
X

Bubbles: 6e ronde - 1e kindje - NOD: 5/11 (??)
Angel: ...5e of 6e ronde - 1e kindje - NOD: 12/11 (??)

Tessara: .6e ronde - 1e kindje - NOD: 6/11
Mama2be: 6e ronde 1e kindje - NOD: 8/12 (als ik uitga van weer een cyclus van 40 dagen)
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

Hallo,

Nou, vandaag toch weer een test gedaan en negatief. Ik kon het echt niet laten. Ik voel me ook niet anders dan anders en denk dat ik gewoon weer voor de volgende ronde moet gaan. Het is wel weer balen. Mijn vriend is daar wat nuchter in en denkt gewoon, ach misschien is het volgende maand raak. Ik vind het zelf elke maand vervelender worden, maar daar hebben jullie vast ook last van. We zijn nog geen half jaar bezig en gemiddeld duurd het 0,5 - 1 jaar, dus wat dat betreft mag ik nog niet klagen.

@Angel Succes bij de gyn morgen.
Nee, het valt niet mee om te studeren, maar het zal toch moeten.

@mama2be Werk ze vanavond.

@Tessara Heb jij al een test gedaan, of wacht je tot vrijdag?

groetjes

Even snel een berichtje...

@ Angel: Ik was even benieuwd hoe het je was vergaan vandaag bij de gyn....
Heeft ze al wat kunnen zeggen of gaan ze eerst dingen testen.
En hoe is het verder met je???

Nou tot snel meiden...
X

Hallo meiden,

Vrijdag is dus mijn NOD dag. Heb er deze maand weinig hoop in... maar ik ga voor de zekerheid vrijdag wel testen want we hebben vrijdagavond een groot feest, weet ik of ik wel of niet wat kan drinken.
Anders moet ik maar een smoes verzinnen, aan de antibiotica ofzo. Manlief is nog stees wat "down"/zwakjes. Hoop dat het snel weer beter gaat en dat we volgende maand wel volop kunnen klussen, wordt er wel een beetje chagerijnig van.
Hij kan blijkbaar geen zin maken en dat wil ik niet altijd begrijpen (niet op mijn ovudagen). Weet ook wel dat hij er niets aan kan doen, maar het gevoel blijft. Moet ik weer een maand extra alles laten en doen en voor hem is het maar 2 dagen....
Dit zeg ik natuurlijk niet allemaal tegen hem, maar zo voelde het wel. Stom he?!
@ Bubbles, nog even afwachten, je bent nog niet ongesteld dus een goed teken. Het kan nog steeds!
@ Angel, ben blij dat je een positieve ovutest had en dat het bloedverlies is gestopt. Hoe was het vandaag?
@ Mama2be, succes deze ronde!

Liefs!

@iedereen: Vandaag bij de gyn geweest..we hebben te horen gekregen dat mijn cyclus dus niet goed is....(wat we ook wel hadden verwacht)..de gyn heeft dus ook verteld dat op de 'gewone' manier zwanger worden er niet in zit voor ons! :(
Dit omdat mijn hormoonhuishouding zo verward is, we nooit kunnen 'meten" (via ovu-testen of tempen) wanneer mijn eisprong is omdat die dus niet maandelijks is...
Gek zul je denken omdat ik 2 keer positief heb getest...niet dus...deze zijn niet betrouwbaar door mijn onregelmatigheid...
(heb namelijk al eens positief getest terwijl ik last had van bloedverlies..dit kan niet dus...)

Nu gaan ze een hormoon screening doen..ik moet wachten tot ik ongesteld ben en dan moet ik op de derde dag van mijn menstruatie naar het ziekenhuis om (7!!) bloedmonsters te laten nemen..dan moet ik 3 week wachten en dan terug komen bij de gyn! Dan gaan ze dus kijken hoe het met mijn hormonen zit en van daaruit gaan ze verder behandelen...afwachten dus maar weer...

Het is erg dubbel..ene kant fijn gevoel dat we nu weten wat er aan de hand is..maar vind het ook heel erg dat ik (wij) helaas niet op de normale manier een kind zullen krijgen!

Er spookt nu van alles door mijn hoofd..welke kant gaan we op..ivf ? tjah..we weten het allemaal niet..probeer me er niet al te druk om te maken en gewoon af te wachten!!

Trouwens, tip voor jullie mannen: alcohol is dus echt zeer slecht! Hangt er een beetje vanaf hoe veel per week dit is. De ene week zitten we 1x per week met zn allen maar soms ook 3x per week. Schommelt dus een beetje tussen 5 -15 biertjes, maar er is ons verteld dat oplopend tot 15 echt TE veel is!! Ook roken moet hij eigenlijks mee stoppen..maar tot nu toe rookt mijn vriend 3 sigaretten op een dag....voor mij maakte het niet zoveel uit als ik ook maar op die aantal bleef

daarnaast vertelde de gyn dat de ovulatietesten via internet NET zo goed zijn als in de winkel..hij verteld iedereen ze via internet te kopen...is stuk goedkoper en werken net zo goed! Wou ik nog even aan jullie vertellen...ik ga ze nu toch niet meer kopen!

Meiden, welterusten en tot snel!
xxx

Terug
Bovenaan