@tessara: Hoop ook voor je dat je 6 dec positief nieuws hebt! Succes komende weken met klussen!!
Ja hoop ook echt dat ik gewoon door middel van medicatie mijn hormoonhuishouding weer op regel heb en daardoor zwanger kan worden..Heb op de forum zwanger worden als het langer duurt een onderwerp gestart over hormoonscreening...benieuwd of daar wat reacties op komen..
Mijn vriend is ook al erg bang dat we richting IVF enzo gaan..komt 1 of andere manier nu wel dichtbij..vooral omdat de overgang in onze fam zit en mijn onregelmatigheid..ga je haast denken dat ik weinig eitjes heb...Nou ja we zullen zien!!
en je gevoel van zou het ons lukken heb ik ook heel sterk..vooral als je nagaat dat we hier met ongeveer 8meiden waren gestart waarvan jij, ik en mama2be nog niet zwanger zijn...tjah...ik wens echt iedereen het zwangerschap maar dan denk je bij jezelf wel even weer van sh*t...waarom ik niet...
@bubbles: net als wat tessara zegt; hier blijven hoor!! zou het ook erg jammer vinden als je hier weg gaat

probeer je inderdaad niet te druk maken over een miskraam...net als wat tessara zegt je kunt er toch niks aan veranderen..en klinkt heel grof.maar mocht je een miskraam krijgen (waar we uiteraard niet van uit gaan) dan moet je maar zo denken dat dat beter is dan dat het bevruchte eitje zich verder had ontwikkeld en je een gehandicapt kind zou krijgen...want een miskraam is niks voor niks, dan zit het gewoon niet goed...je eigen lichaam stoot het dan gewoon af!
Maar net wat ik zei, niet van uit gaan..gewoon genieten en rustig afwachten...voor je het weet ben je 12 week verder en ben je veilig!

en de tijd vliegt dus!!
gaan jullie het weekend nog wat leuks doen?! Ik moet het weekend werken..ben wat ziek aan het worden volgens mij..maar het is net of het niet wil doorbreken...heb vorige week de gewone griepspuit gehad, dus misschien breekt het daarom niet door!
Nou ja we wachten af..vandaag lekker dagje vrij!
Meiden, tot snel!!xxx