A
Anoniem
Guest
He Meiden,
@ Allemaal: een zware dag achter de rug....we hebben met de collega's een andere collega naar de laatste rustplaats gebracht. We zijn bij de crematie geweest.
Dus het was een heftige dag....
@ Bubbels: fijn dat je familie het leuk vinden, is toch ook super. En niet te druk proberen te maken over een evt.miskraam.
Dat is niet nodig,zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt.
En net zoals Angel zegt, als het dan toch mis zou gaan,dan is het maar beter zo.
Maar het gaat gewoon goed bij jullie, en jullie gaan een super kind krijgen...
Hopelijk hou je ons wel op de hoogte, dan weten wij wat ons te wachten staat.
Hoe voel je je verder?
En hopelijk blijf je lekker bij ons kletsen, zou leuk zijn. Je bent nu zo vertrouwd...
@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
Ben je tevreden?
Kan me je gevoel heel goed indenken dat je dan vooral nu denkt, waarom wij niet....
Lijkt me ook heel erg frustrerend....en dan zie je ook nog altijd veel zwangeren om je heen.
Maar je moet nog wel moed houden meissie, wie weet slaat de medicatie wel aan.
Wij gaan het komend weekend lekker relaxen, morgen moet ik nog 1 dagje werken en zondag lekker niets...pffff ben ik ook wel ff aan toe.
@ Tessera: Hopelijk heb je ook een goede maand. En dan heb je een mooi sint kado op 6 december, zou mooi zijn !!!
Bij mij nog geen ovu test die positief is, maar we hebben nu dag 15, dus kan nog...
Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie alweer relaxed klussen?
Nou iedereen een fijne avond ,ik ga even bijkomen van alles.
X
@ Allemaal: een zware dag achter de rug....we hebben met de collega's een andere collega naar de laatste rustplaats gebracht. We zijn bij de crematie geweest.
Dus het was een heftige dag....
@ Bubbels: fijn dat je familie het leuk vinden, is toch ook super. En niet te druk proberen te maken over een evt.miskraam.
Dat is niet nodig,zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt.
En net zoals Angel zegt, als het dan toch mis zou gaan,dan is het maar beter zo.
Maar het gaat gewoon goed bij jullie, en jullie gaan een super kind krijgen...
Hopelijk hou je ons wel op de hoogte, dan weten wij wat ons te wachten staat.
Hoe voel je je verder?
En hopelijk blijf je lekker bij ons kletsen, zou leuk zijn. Je bent nu zo vertrouwd...
@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
Ben je tevreden?
Kan me je gevoel heel goed indenken dat je dan vooral nu denkt, waarom wij niet....
Lijkt me ook heel erg frustrerend....en dan zie je ook nog altijd veel zwangeren om je heen.
Maar je moet nog wel moed houden meissie, wie weet slaat de medicatie wel aan.
Wij gaan het komend weekend lekker relaxen, morgen moet ik nog 1 dagje werken en zondag lekker niets...pffff ben ik ook wel ff aan toe.
@ Tessera: Hopelijk heb je ook een goede maand. En dan heb je een mooi sint kado op 6 december, zou mooi zijn !!!
Bij mij nog geen ovu test die positief is, maar we hebben nu dag 15, dus kan nog...
Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie alweer relaxed klussen?
Nou iedereen een fijne avond ,ik ga even bijkomen van alles.
X