sinds mei bezig deel 4

He Meiden,

@ Allemaal: een zware dag achter de rug....we hebben met de collega's een andere collega naar de laatste rustplaats gebracht. We zijn bij de crematie geweest.
Dus het was een heftige dag....

@ Bubbels: fijn dat je familie het leuk vinden, is toch ook super. En niet te druk proberen te maken over een evt.miskraam.
Dat is niet nodig,zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt.
En net zoals Angel zegt, als het dan toch mis zou gaan,dan is het maar beter zo.
Maar het gaat gewoon goed bij jullie, en jullie gaan een super kind krijgen... :D
Hopelijk hou je ons wel op de hoogte, dan weten wij wat ons te wachten staat.
Hoe voel je je verder?
En hopelijk blijf je lekker bij ons kletsen, zou leuk zijn. Je bent nu zo vertrouwd... :)

@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
Ben je tevreden?
Kan me je gevoel heel goed indenken dat je dan vooral nu denkt, waarom wij niet....
Lijkt me ook heel erg frustrerend....en dan zie je ook nog altijd veel zwangeren om je heen.
Maar je moet nog wel moed houden meissie, wie weet slaat de medicatie wel aan.

Wij gaan het komend weekend lekker relaxen, morgen moet ik nog 1 dagje werken en zondag lekker niets...pffff ben ik ook wel ff aan toe.

@ Tessera: Hopelijk heb je ook een goede maand. En dan heb je een mooi sint kado op 6 december, zou mooi zijn !!!
Bij mij nog geen ovu test die positief is, maar we hebben nu dag 15, dus kan nog... :D
Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie alweer relaxed klussen?

Nou iedereen een fijne avond ,ik ga even bijkomen van alles.
X

He Meiden,

@ Allemaal: een zware dag achter de rug....we hebben met de collega's een andere collega naar de laatste rustplaats gebracht. We zijn bij de crematie geweest.
Dus het was een heftige dag....

@ Bubbels: fijn dat je familie het leuk vinden, is toch ook super. En niet te druk proberen te maken over een evt.miskraam.
Dat is niet nodig,zolang je geen bloed verliest en je je goed voelt.
En net zoals Angel zegt, als het dan toch mis zou gaan,dan is het maar beter zo.
Maar het gaat gewoon goed bij jullie, en jullie gaan een super kind krijgen... :D
Hopelijk hou je ons wel op de hoogte, dan weten wij wat ons te wachten staat.
Hoe voel je je verder?
En hopelijk blijf je lekker bij ons kletsen, zou leuk zijn. Je bent nu zo vertrouwd... :)

@ Angel: Hoe is je tatoe geworden?
Ben je tevreden?
Kan me je gevoel heel goed indenken dat je dan vooral nu denkt, waarom wij niet....
Lijkt me ook heel erg frustrerend....en dan zie je ook nog altijd veel zwangeren om je heen.
Maar je moet nog wel moed houden meissie, wie weet slaat de medicatie wel aan.

Wij gaan het komend weekend lekker relaxen, morgen moet ik nog 1 dagje werken en zondag lekker niets...pffff ben ik ook wel ff aan toe.

@ Tessera: Hopelijk heb je ook een goede maand. En dan heb je een mooi sint kado op 6 december, zou mooi zijn !!!
Bij mij nog geen ovu test die positief is, maar we hebben nu dag 15, dus kan nog... :D
Hoe gaat het met je man? Kunnen jullie alweer relaxed klussen?

Nou iedereen een fijne avond ,ik ga even bijkomen van alles.
X

Hallo,

@mama2be Jeetje, wat is er met je collega gebeurd? Was hij/zij ziek? Sterkte!!
Je eisprong zal zo wel komen, ik had het op dag 18 en 21.

@Tessara Succes met klussen! Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan met je man.

@Angel Hoe is je tatoeage?

@Allemaal Ik blijf natuurlijk op het forum, want ik zou jullie nog wel eens willen ontmoeten als we allemaal zwanger/bevallen zijn. Misschien dat ik er in de toekomst wel iets minder vaak zal zijn, maar dat laat ik dan wel even weten.
Ik voel me verder goed. Niet misselijk of zo, maar af en toe een beetje moe, dan val ik om 21:00 uur in slaap. Maar dat is deze week ook nog maar 3 keer gebeurd. Vandaag gaan we het aan mijn oma en goede vrienden vertellen, dus weer erg spannend. De ouders van mijn vriend geageerden ook leuk, hadden het ook helemaal niet verwacht. We zijn nog aan het twijfelen om het aan meer vrienden te vertellen, maar daar zijn we nog niet uit. Aan wie zouden jullie het vertellen voor de 1e echo?

groetjes

Hej!

@allemaal: bah, ik ben ziek thuis :( zwaar last van hoofdpijn, erg moe en laat van keel/hoesten...dan weer warm en dan weer koud...heerlijk joh de griep!

@mama2be: dan is het nog wel erg snel gegaan met je collega toch?! (dat was toch die collega waar van je had verteld dat ze kanker had?!)
Vervelend allemaal hoor!

@bubbles: haha volgens mij zou ik het liefst aan iedereen vertellen van de 1e echo haha..nee denk dat ik het inderdaad aan ouders etc zal vertellen maar toch ook wel op mijn werk en 2 van mijn beste vriendinnen!
Soms is het gewoon fijn om dat te delen lijkt me..

Hoe reageerde je oma en goede vrienden op het nieuws?

Mijn tatoeage is erg mooi geworden! Ben er heeeeeeeel erg blij mee!!
Nou ik ga nog even weer op de bank hangen...

tot snel! xx

ha meiden!

Sorry! Ik hoop dat jullie het begrijpen dat ik al zo lang niet op het forum ben geweest. Ik ben namelijk extreem beroerd, ik hou nog steeds haast geen eten binnen en ben te slap om ook maar iets te ondernemen.

Hallo,

@Susie Jeetje, dat is wel balen dat je nog steeds zoveel last heb van die misselijkheid. Hoeveel weken ben je nou? Ik hoop voor je dat het heel snel over gaat. Beterschap!!
Sorry voor mijn voorbarige conclusie, ik dacht dat je misschien geen zin meer had in het forum.

@Angel Heb je de mexicaanse griep? Was je daarvoor niet ingeent? Wel balen als je je zo beroerd voelt. Beterschap!!
Mijn oma sprong bijna uit haar stoel van blijdschap. Erg ontroerend. Onze vrienden waren ook erg blij voor ons. Het is zeker wel fijn om het er met een vriendin over te hebben. Die rade mij ook aan om alvast bij een kinderdagverblijf te informeren, omdat er waarschijnlijk wachtlijsten zijn.

@Allemaal Gisterenavond was mijn vriend stappen met wat vrienden. Lekker een avondje voor mezelf dacht ik. Nou, ik ben op tijd naar bed gegaan en zeker 5 keer wakker geworden uit angst voor een miskraam. Ik was echt zo bang en toen dacht ik ook nog van alles te horen, dus het avondje liep iets anders dan ik gedacht had. Ik weet ook niet waar het ineens vandaan komt en ik kan het ook niet naast me neer leggen. Dus ik ga morgen maar weer naar de verloskundige bellen en hopelijk kan zij me weer iets geruststellen.

Fijne avond

@bubbles: Weet niet of ik de mex griep heb...ben er inderdaad niet voor ingeent...bij de gynacoloog hing een brief dat als je binnen 2 maand zwanger wilt worden je de griepprik niet mag nemen...dus ik doet dat ook maar niet...heb jij m wel gehad dan!?
Heb vorige week zaterdag wel de gewone griepspuit gehad, dus misschien is het ook wel reactie daarop OF de mex griep breekt niet helemaal door bij mij..nou ja hopelijk snel over..doe niks anders als slapen, hoesten en hoofdpijn hebben!

Vervelend van je angst voor miskraam! hoop voor je dat het snel wegtrekt want zou echt proberen er je niet te druk om te maken!!
En denk dat het goed idee is, dat de verloskundige je gerust kan stellen....van zo iemand neem je over dat soort dingen toch net wat meer aan!
Rustig aan in ieder geval meid!

@susie: vervelend dat je nog telkens zo beroerd bent...ben je er alweer mee naar de verloskundige gegaan?

@ tessara: al geklust?!
@ mama2be: eisprong al gehad?!

Fijne avond!xx

Terug
Bovenaan