He Dames,
Nou, inmiddels hebben we het mijn ouders en broer verteld, die waren superblij. Hadden ze nog helemaal niet verwacht bij ons. Dan is het natuurlijk nog leuker!! Morgen gaan we het aan de ouders en broer van mijn vriend vertellen. Ze hebben morgen een mannendag en 's avonds gaan we een hapje eten, dus een mooie gelegenheid. Ik heb het ook een collega op het werk verteld, als er iets gebeurd, dan weet er tenminste iemand iets vanaf. Die afspraak bij de verloskundige is een kennismakingsgesprek, dus nog geen echo. Maar ik zit me nou al ontzettend druk te maken over een eventuele miskraam. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar ik kan er niets aan doen. Ik ga gewoon proberen om een vroegere echo te krijgen, bij 9 weken of zo.
Ik vroeg me ook al af waar Susie is. Misschien heeft ze geen zin meer in het forum.
@Angel Toevallig dat jij op dezelfde dag een afspraak hebt. Ik hoop dat je dan positief nieuws krijgt. Ik kan me goed voorstellen dat je erg onzeker wordt van alles, maar je hebt het jammer genoeg niet zelf in de hand. Positief blijven denken!!!
groetjes