sinds mei bezig deel 4

Hallo meiden.

@ Susie, vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hoe gaat de zwangerschap verder?
@ Angel, beterschap! Hoop dat de griep zo voorbij is!
@ Bubbles, hoe voel je je? Geen last van misselijkheid? Vervelend die angst, echter begrijp ik het wel. Zou ik misschien ook wel hebben. Heb je dat alleen zo erg als je alleen bent? Hoop dat de gyn je wat gerust kan stellen.

Ja, vrijdag weer geklust. Hopelijk vanavond weer! Het liefst om de dag wat mij betreft, hoop dat het deze maand goed gaat!
Mijn humeur is trouwens weer niet al te best. Ik ben bang dat ik een beetje moedeloos wordt.
Ik hoop dat het ook bij ons snel raak is!

Liefs

Ik zou zelf het zo weinig mensen vertellen voor de eerste echo. Ik denk alleen de ouders en goede vrienden mocht het ter sprake komen of mocht men mij een wijntje aanbieden. Zou toch de eerste 10 weken het zo stil mogelijk houden. Pas na de eerste echo zou ik het zoveel mogelijk mensen vertellen en daarvoor zo weinig mogelijk denk ik.
Maar misschien denk ik daar, als het zover is, dan anders over.

Hoi Hoi,

@ Angel: Wat naar dat je zo ziek bent, beterschap meid, en lekker uitzieken. Hoe gaat het nu met je dan?
Nee,dit was nog weer een andere collega, zij was sinds de zomer ziek. Maar is ook nog vlug gegaan.
Zij had uitgezaaide metastasen.
En fijn dat je tatoe mooi is geworden, heeft je vriend er ook 1?
En wat voor iets is het? Een teken, bloem,naam ofzo?

@ Bubbels: fijn dat je toch nog bij ons blijft kletsen, kan me indenken dat je wel eens wat vaker niet aanwezig bent, je hebt het nu ook druk en bent misschien sneller moe.
En niet zo druk maken meid, dat is ook niet goed voor de kleine. Maar kan me het wel indenken hoor.
Heeft de vk nog iets gezegd dat je gerust stelt?
Je voelt je eigen lichaam, en je hebtsnel genoeg in de gaten als er iets niet goed zit. Vetrouwen hebben in de kleine dat hij of zij lekker zit. Fijn dat iedereen zo goed reageerde op het mooie nieuws.

@ Tessera: Niet de moed opgeven hoor, komt vast goed deze maand.
Fijn dat het klussen weer goed gaat.

@ Susie: rot dat je je zo beroerd voelt

he, mijn berichtje werd al verstuurd, ik drukte op de verkeerder knop.

@ Susie: rot dat je je zo beroerd voelt, hopelijk word het snel minder...
Verder wel alles goed?
Wanneer had je de controle?

@ Allemaal: Nog geen pos. ovu test, maar we klussen lekker om de dag, dus hopelijk komt het goed.

Iedereen fijne dag, tot snel.

Hallo,

Nou, vandaag de vk gebeld en die heeft me weer gerustgesteld. Ze zijn erg aardig en ik mag altijd bellen als ik me ongerust maak. Dus dat geeft wel een goed gevoel. Ik hoop dat die angst niet vaker op komt zetten, maar het schijnt normaal te zijn volgens de vk.

@Tessara Je moet de moed zeker niet opgeven!!! Je bent pas een half jaar bezig, dus dat is nog steeds gemiddeld. Het gaat zeker lukken, daar moet je gewoon van uit gaan.

@Angel Nee, ik heb geen griepspuit gehad, dat mag idd niet de 1e 13 weken. Ik dacht dat jij het vanwege je werk misschien wel moest hebben, maar je hebt de gewone griepspuit al gehad.

@Mama2be Succes met testen/klussen.

groetjes

@mama2be: Mijn vriend heeft geen tatoeages...hij vind het wel mooi maar durft niet haha...ik heb 4 kleine bloemetjes op mijn voet laten zetten en hij heeft er wat kriebeltjes om heen bedacht. Erg sierlijk is het geworden! Erg blij mee!
Succes met klussen in ieder geval, weet je al ongeveer wanneer je eisprong moet zijn?!

@tessara: jammer van je humeur..hopelijk hou je daar niet al te veel last van!

@bubbles:eek:ke jij dus ook geen griepspuit gehad..ja op mijn werk mag je hem wel nemen...zelf ben ik ook verhoogd risico..heb licht astma (heb niet last van benauwdheid maar moet eigenlijks altijd hoesten). maar goed, mijn clienten en collega's nemen allemaal wel de prik...en ik heb nu de griep.dus ga er dan wel beetje vanuit dat ik het dan gehad heb...
Fijn dat je gerustgesteld bent door de vk..fijn dat je er altijd terecht kunt! denk dat het ook wel fijn voor je is om te horen dat het vaker voor komt dat vrouwen zich daar druk om kunnen maken!Ben je dus echt niet enige!

@allemaal: ben nog steeds niet fit...wel beter als gister..lig veel te slapen en te hoesten...blijf tot woensdag thuis en zou dan weer bellen met mijn werk of ik donderdag en vrijdag nog ga werken! Maar even zien..eerst maar goed uitzieken!

Fijne avond!xx

@mama2be: Mijn vriend heeft geen tatoeages...hij vind het wel mooi maar durft niet haha...ik heb 4 kleine bloemetjes op mijn voet laten zetten en hij heeft er wat kriebeltjes om heen bedacht. Erg sierlijk is het geworden! Erg blij mee!
Succes met klussen in ieder geval, weet je al ongeveer wanneer je eisprong moet zijn?!

@bubbles:eek:ke jij dus ook geen griepspuit gehad..ja op mijn werk mag je hem wel nemen...zelf ben ik ook verhoogd risico..heb licht astma (heb niet last van benauwdheid maar moet eigenlijks altijd hoesten). maar goed, mijn clienten en collega's nemen allemaal wel de prik...en ik heb nu de griep.dus ga er dan wel beetje vanuit dat ik het dan gehad heb...
Fijn dat je gerustgesteld bent door de vk..fijn dat je er altijd terecht kunt! denk dat het ook wel fijn voor je is om te horen dat het vaker voor komt dat vrouwen zich daar druk om kunnen maken!Ben je dus echt niet enige!

@allemaal: ben nog steeds niet fit...wel beter als gister..lig veel te slapen en te hoesten...blijf tot woensdag thuis en zou dan weer bellen met mijn werk of ik donderdag en vrijdag nog ga werken! Maar even zien..eerst maar goed uitzieken!

Fijne avond!xx

Fijne avond!xx

Terug
Bovenaan