A
Anoniem
Guest
Hey meiden, zo dat is weer wat makkelijker kijken en lezen...
@ Susie: Hopelijk zakt de misselijkheid en de moeheid nu wat, dat je nu kunt gaan genieten van je zwangerschap...
En is er al nieuws bij je zusje?
Zou wel grappig zijn beide zusjes zwanger.
@ Bubbels: Ooooh super zeg de echo, fijn dat je al een boontje hebt kunnen zien en dat er hartactie te horen is.
Dat is toch altijd een gerust stelling.
Dus je bent 8 weken, nou ja het schiet al wel op, nog 4 weken en dan ben je de "gevarenzone"voorbij.
Kan me indenken dat het voelt als een opluchting, dan hoef je niet meer te doen "alsof".
Haha die dementie is wel grappig,het schijnt er wel bij te horen. Had ik ook toen ik zwanger was, je vergeet je sleutels etc waar je hoog op staat..!!!
@ Angel: Ik heb mijn eisprong volgende week dinsdag, dus volgens mij zitten jij,en tessera en ik dicht bij elkaar.
Wel spannend voor je hoor, hoop zo dat het raak is voor je.
Misschien ga je dan toch misselijk het nieuwe jaar in, maar dan is het een goed teken...
En fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen.
Nu afwachten.....altijd moeilijk...
@ Tessera: Wat rot voor jou en je man zeg.
Zou er toch voorzichtig over beginnen, het gaat jou ook aan.
En net wat angel zegt, het is altijd een gevoelig onderwerp voor mannen....
En anders breng je samen eens een bezoek aan de dokter, misschien helpt het als je dan samen bent.
Wanneer is jou ei dan?
@ Allemaal: hier weinig nieuws, ik ga deze ronde eens starten zonder ovu testen, en ga op het gevoel af, omdat ik er dan anders nog veel mee bezig ben, en dat wil ik een x niet.
Wij gaan nu om de dag, en dat gaat goed.
Ik heb zo kerst viering op het werk..dus ga me snel even omkleden.
Iedereen fijne avond, en tot snel,
Liefs
@ Susie: Hopelijk zakt de misselijkheid en de moeheid nu wat, dat je nu kunt gaan genieten van je zwangerschap...
En is er al nieuws bij je zusje?
Zou wel grappig zijn beide zusjes zwanger.
@ Bubbels: Ooooh super zeg de echo, fijn dat je al een boontje hebt kunnen zien en dat er hartactie te horen is.
Dat is toch altijd een gerust stelling.
Dus je bent 8 weken, nou ja het schiet al wel op, nog 4 weken en dan ben je de "gevarenzone"voorbij.
Kan me indenken dat het voelt als een opluchting, dan hoef je niet meer te doen "alsof".
Haha die dementie is wel grappig,het schijnt er wel bij te horen. Had ik ook toen ik zwanger was, je vergeet je sleutels etc waar je hoog op staat..!!!
@ Angel: Ik heb mijn eisprong volgende week dinsdag, dus volgens mij zitten jij,en tessera en ik dicht bij elkaar.
Wel spannend voor je hoor, hoop zo dat het raak is voor je.
Misschien ga je dan toch misselijk het nieuwe jaar in, maar dan is het een goed teken...
En fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen.
Nu afwachten.....altijd moeilijk...
@ Tessera: Wat rot voor jou en je man zeg.
Zou er toch voorzichtig over beginnen, het gaat jou ook aan.
En net wat angel zegt, het is altijd een gevoelig onderwerp voor mannen....
En anders breng je samen eens een bezoek aan de dokter, misschien helpt het als je dan samen bent.
Wanneer is jou ei dan?
@ Allemaal: hier weinig nieuws, ik ga deze ronde eens starten zonder ovu testen, en ga op het gevoel af, omdat ik er dan anders nog veel mee bezig ben, en dat wil ik een x niet.
Wij gaan nu om de dag, en dat gaat goed.
Ik heb zo kerst viering op het werk..dus ga me snel even omkleden.
Iedereen fijne avond, en tot snel,
Liefs