Sinds mei bezig...deel 5 !!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden, zo dat is weer wat makkelijker kijken en lezen...

@ Susie: Hopelijk zakt de misselijkheid en de moeheid nu wat, dat je nu kunt gaan genieten van je zwangerschap...
En is er al nieuws bij je zusje?
Zou wel grappig zijn beide zusjes zwanger.

@ Bubbels: Ooooh super zeg de echo, fijn dat je al een boontje hebt kunnen zien en dat er hartactie te horen is.
Dat is toch altijd een gerust stelling.
Dus je bent 8 weken, nou ja het schiet al wel op, nog 4 weken en dan ben je de "gevarenzone"voorbij.
Kan me indenken dat het voelt als een opluchting, dan hoef je niet meer te doen "alsof".
Haha die dementie is wel grappig,het schijnt er wel bij te horen. Had ik ook toen ik zwanger was, je vergeet je sleutels etc waar je hoog op staat..!!!

@ Angel: Ik heb mijn eisprong volgende week dinsdag, dus volgens mij zitten jij,en tessera en ik dicht bij elkaar.
Wel spannend voor je hoor, hoop zo dat het raak is voor je.
Misschien ga je dan toch misselijk het nieuwe jaar in, maar dan is het een goed teken...;)
En fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen.
Nu afwachten.....altijd moeilijk...

@ Tessera: Wat rot voor jou en je man zeg.
Zou er toch voorzichtig over beginnen, het gaat jou ook aan.
En net wat angel zegt, het is altijd een gevoelig onderwerp voor mannen....
En anders breng je samen eens een bezoek aan de dokter, misschien helpt het als je dan samen bent.
Wanneer is jou ei dan?

@ Allemaal: hier weinig nieuws, ik ga deze ronde eens starten zonder ovu testen, en ga op het gevoel af, omdat ik er dan anders nog veel mee bezig ben, en dat wil ik een x niet.
Wij gaan nu om de dag, en dat gaat goed.
Ik heb zo kerst viering op het werk..dus ga me snel even omkleden.

Iedereen fijne avond, en tot snel,
Liefs

@mama2be: Goed idee om weer op pagina 1 te beginnen!
Dus deze maand zonder ovutesten aan de slag, ook wel net zo prettig..dan ben je er niet al te veel mee bezig!
Heb je leuke avond gehad!?
Nu heb je wel grey's anatomy gemist ;) was net zo spannend!!

@allemaal: overmorgen naar de gyn! Word nu wel echt spannend! deze week gaan we flink klussen..sowieso vanavond of morgen...dan horen we woensdag wel of het eitje groeit! De collega van mijn vriend had dezelfde gyn als mij, en tegen haar had hij verteld dat het hem regelmatig gebeurde dat vrouwen die gestart waren met Clomid bij de eerste controle (die ik woensdag heb) al zwanger waren!
Haha das toch wat! Nu hopen wij daar stiekem ook op natuurlijk maar we gaan er maar niet vanuit!!

Nou iedereen tot snel!xx

Hallo,

@Angel Veel succes bij de gyn morgen!!! Ik hoop dat je met positief nieuws terug komt.

@mama2be Groot gelijk dat je even geen ovu testen gebruikt. Laat de natuur zijn werk maar doen!

@Tessara Hoe is het met jou?

@allemaal Ik ben gisteren naar huis gegaan. Het ging echt niet, ik was zo slap. Ik ben inmiddels 4 kg kwijt en heb al 2 dagen bijna niets gegeten. Nou wil ik eerst aansterken voordat ik weer aan het werk ga. Ik loop en til nogal veel op het werk, en dat kost echt heel veel energie. Hopelijk gaat het snel beter.

groetjes Bubbles

Hoi Hoi,

@ Angel: Ik heb wel gezorgd dat ik optijd thuis was voor Grey's... :D
Kan toch echt geen aflevering missen hoor!!!
Was wel super spannend, en voorlopig alweer de laatste aflevering, ze zullen in Januari ofzo wel verder gaan...grrrrrrrr :(

Succes vandaag bij de gyn...en hopelijk groeit het eitje goed, en hopen dat er al stiekem iets te zien is....zal extra duimen.
En zo niet, dan de volgende ronde, als het maar aanslaat allemaal.

@ Bubbels: ja dat vind ik ook, ik probeer mijn lichaam het werk te laten doen, en kijken wat het oplevert.
Dan ben ik er iets minder mee bezig, en hou zo nog de plezier in het klussen om de dag.. :D

Wel balen hoor dat je je snel beter voelt meid...goed rusten en wel proberen te blijven drinken en licht vloeibaar eten, boulion of soep ofzo.
En idd eerst aansterken en dan pas weer werken.
Hopelijk gaat het snel beter...

Ik ga gauw verder met strijken....tot snel...xx

@allemaal: Vanmorgen bij de gyn geweest! Er is 1 eitje dat flink groeit!! Whoehoe! Heel goed groeit zelfs..hij is al 19 mm (normaal is eisprong rond de 22 mm) en normaal gebeurt dat pas na dag 16 en bij mij al op dag 12...ik moet overmorgen weer heen (vrijdagmorgen om kwart over 7!!!!! je moet er wat voor over hebben haha..de gyn was hele dag al vol gepland :S ) en dan gaat hij kijken hoeveel die dan groter is als vandaag. Dan kan hij berekenen wanneer hij een leventest wil doen. Mijn vriend en ik mogen nu geen sex hebben, pas als hij het zegt. Dan na de sex moeten we terug komen en gaat hij kijken hoe de zaad in mijn baarmoeder leeft en hoe mijn zuurgraat van mijn baarmoeder er op reageert. (leventest)....en natuurlijk of het zaad van mijn vriend goed is...Is dat niet goed gaan we door naar de IVF etc...dus we hopen dat het goed gaat!
Het kan in het weekend gebeuren en dan kan ik over bij wijze van 2 week al weten of ik zwanger ben!
Spannend niet!!

Nou dat wou ik even snel vertellen moet zo om half 4 werken dus ik stap zo op de fiets!!
Tot snel!! Dikke kus!

@Angel Nou, wat een spannende dagen worden dit voor jullie!! Maar even voor de duidelijkheid. Je eisprong zit er nou dus aan te komen, dit weekend waarschijnlijk klussen en dan wachten. Ik hoop dat het meteen raak is bij :).

groetjes Bubbles

Hallo meiden,

@ Angel, goed nieuws! Ben blij dat het aanslaat. Hoop dat het morgen weer goed nieuws is en dat dit een goed weekend voor je zal zijn!
@ Allemaal. Dit weekend is ook mijn ov, waarschijnlijk op maandag - ik test al een paar maand niet meer. Dus wil voor zekerheid vanavond beginnen met klussen...
We hebben allebei deze week de griep gehad, dus zijn er niet eerder aan toe gekomen. Hoop dat we vanavond kunnen beginnen!
Wel erg leuk dat we met z'n drieen als "overblijvenden" in dezelfde fase zitten nu. Hopelijk voor alle drie tegelijk raak!
@ Bubbles, hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Groetjes!

Hoi meiden!

Nou vanmorgen weer naar de gyn geweest! Afgelopen woensdag was mijn eitje 19 mm, nu al meer als 27 mm! Hoe snel is dat gegroeid zeg! Echt apart! Hij is bijna 3 cm!!!
Hij kan nu snel gaan springen! Morgen om 17.00 uur moeten mijn vriend en ik de leventest doen. 8 tot 12 uur van te voren moeten we klussen! Dit betekent dus dat we morgenvroeg tussen 5 en 9 (JA JULLIE LEZEN DAT GOED!ZOOO VROEG! haha) bezig moeten!
Maar tjah, het is voor een goed doel he! Ze gaan dan met echo kijken of het eitje al gesprongen is, en met een soort van uitstrijkje neemt hij wat baarmoederslijmvlies en kan hij daar in kijken of het zaad van mijn vriend goed leeft!
En dan maar zwanger worden ;)
Ene kant denken we dat het de eerste keer niet gaat lukken omdat we veel gelezen hebben dat mensen na 2 maand zwanger worden. maar andere kant, mijn eitje groeit erg goed en snel, de gyn was er zelf ook verbaasd over hoe goed ik op de clomid reageer.
Dus we zullen zien morgen!

@tessara: Jij dus ook dit weekend aan de slag! Is het gisteravond nog gelukt ;) Het is inderdaad wel erg leuk dat we nu qua eisprong dit bij elkaar zitten! Haha zou toch wat zijn als we nou ook met z'n 3en zwanger raken! Succes in ieder geval met klussen meid!
@ bubbles: hoe is het nu met je?!
@mama2be: jij ook snel je eisprong...al druk aan het klussen geweest!?

Tot snel! xxx

Terug
Bovenaan