Sinds mei bezig...deel 5 !!!!

@tessara: Jeetje wat vervelend allemaal, snap dat het moeilijk is als mensen vragen of het niet tijd word voor een kindje! Dan denk je echt jullie moesten eens weten!!
En dat je bang bent voor reacties is logisch, maar mensen zullen echt niet negatief gaan reageren..ze zullen jullie juist alleen maar steunen en begrip tonen. Ik heb het op mijn werk ook verteld, dat scheelt zoveel als ik keer niet lekker in mijn vel zit.
Ook als ik naar z.huis moet is er altijd wel een collega die een dienst wil ruilen of gewoon voor mij werkt...dat soort dingen levert wel stuk minder stress. Maar goed dat is natuulijk je eigen keuze!

Ik heb tot nu toe geen last van de bijwerkingen, enige emoties die ik merk is dat ik mijn vriend heen snel mis enzo. Ik wil het liefst de hele tijd lekker tegen hem aan liggen en knuffelen hahaha....en dat vind hij natuurlijk niet vervelend :)

En we kunnen ook wel even weer een nieuwe forum op pagina 1 maken hoor als je dat wilt en het helpt wat?!
Ik heb het zelf ook wel hoor, dan lees je weer mensen van eindelijk zwanger etc...niet echt handig eigenlijks....misschien moeten we anders met z'n allen verder gaan op de forum 'als het langer duurt'?!

Nou ja ik roep zo ook maar even wat ideeen hoor ;)
meid kop op!

xxx

He Dames,

@Mama2be En heb je al een test gedaan?

@Angel Morgen krijg je dus waarschijnlijk de uitslag van je bloedonderzoek. Spannend! Voel je je al wat beter?

@Tessara Wat vervelend dat er niets uit dat bloedonderzoek gekomen is. Maar jullie worden in ieder geval doorgestuurd naar het ziekenhuis. Moet je dan naar de gyn? Het lijkt me idd niet leuk als mensen gaan zeggen of het niet tijd wordt voor gezinsuitbreiding. Iedereen gaat er maar van uit dat alles in een keer lukt, ze weten natuurlijk ook niet van jullie "probleem". Misschien kan je toch een goede vriendin in vertrouwen nemen, dan kan je in ieder geval je verhaal kwijt. Dat kan hier natuurlijk ook, maar het is toch net iets anders. Veel sterkte!!

@ allemaal Ik krijg een beetje een dubbel gevoel als ik jullie verhalen hier lees. Als jullie het vervelend/moeilijk vinden om mijn verhalen te lezen, dan moeten jullie dat zeker zeggen!!!
Vrijdag hebben we de echo gehad. Ik ben 12 wkn en 3 dgn. Alles zag er goed uit, over een week krijgen we de uitslag van de nekplooi meting. Gisteren zijn we naar de info dag over hypnobirthing geweest. Het sprak ons wel aan en we hebben ons opgegeven. Volgende week zaterdag begint de cursus al. Mijn vriend moet ook alle lessen mee, wat ik wel goed vind, want dan leert hij er ook nog wat van.

groetjes

Hey meiden,

We zijn weer online!!! Eindelijk het forum doet het weer !!!

@ Tessara: Wat een rot situatie zeg, kan me indenken dat je er soms een beetje moedeloos van word. Maar in ieder geval 1 lichtpuntje, hij word wel doorgestuurd.En misschien kunnen ze daar iets vinden wat makelijk te verhelpen is.
Hoop het voor je.
En net wat Angel zegt, ik wil ook best op een ander forum klesten,dan is het misschien niet zo confronterend.
En heeeeel irritant als mensen gaan vragen of het niet eens tijd word...laat ze lekker met zichzelf bemoeien. Gewoon proberen te negeren, want dan word de "druk"alleen maar hoger !!

@ Angel: Hoe ging de controle vandaag?
Spannend...maar ik heb zo'n gevoel dat de 2e poging van jullie raak zal zijn.. :-D
Doe nog maar lekker rustig aan dan, en praat maar eens goed met je mannetje... hahaha
Hij mag geen dingen doen die slecht zijn voor het zaad...hahaha...

@ Bubbels: Ik heb geen enkel probleem met je verhalen, vind het juist leuk om te lezen.
Wat mij betreft blijf je lekker mee kletsen hoor, vind het wel gezellig.
Ohhhh super zeg, de 12 weken grens voorbij...goed zeg.
Voel je je al beter en minder misselijk?
Ben benieuwd naar de hypobirthing...wat moet je daar allemaal doen dan???

@ Allemaal: Hier nog geen enkel teen van de ongi, en dat op dag 40 van mijn cyclus. Dus maar afwachten.
Zaterdag ziek geworden, 38,9 graden koorts, dus toen lekker op de bank gelegen. Ik weet niet of de koorts een eventuel zwangerschap ten goede zal komen, maar kan er toch niets aan veranderen.
Vandaag is de koorts al weg en moet strax nog werken...
Maar goed, we hebben gisteren nog een test gedaan en die was (nog) negatief...
Woensdag ben ik een week overtijd, dus wel spannend!!

xx

@bubbles: Ben je mal, vind het juist harstikke leuk dat je bent gebleven op de forum! Vooral blijven doen...ik vind het alleen maar leerzaam en leuk wat je allemaal verteld! Fijn dat alles goed is met de kleine!

@mama2be: oke, spannend zeg! Dacht nog even aan je vandaag....nu pas tijd gehad om op de forum te kijken maar was al erg benieuwd...kan natuurlijk zijn dat je koorts je ongesteldheid uit laat blijven (wil niet negatief doen hoor) maar tijdens griep kan je ongesteldheid wel op zich laten wachten!
Maar goed, voor zelfde geld is je HCG hormoon nog niet voldoende aanwezig en doe je over paar dagen weer test en is het raak :)
Als je koorts krijgt zal dat niet je zwangerschap beinvloeden...wat ik begrepen heb is, is dat het vruchtje wat aan het innestelen is niet zomaar loslaat :)

@tessara: hoe is het met jou en je vriend?

@ allemaal: mijn bloeduitslag was goed. mijn progesterongehalte was 77 (geen idee wat dat inhoud, zag hem dat opschrijven hahah...verder ook niet naar gevraagd...goed is goed toch ;) )
Ik hoef nu niet weer te komen, het komt er op neer dat ik nu gewoon net zoveel slagingkans heb als dat jullie(zonder medicijnen) hebben om zwanger te worden. Ik heb medicijnen voor 6 maand meegekregen (elke maand 5 tabletten) en nu maar gewoon zwanger worden! Lukt het na die 6 maand nog niet moet ik weer terug komen. Ben ik zwanger moet ik weer afspraak met hem maken!
Mijn vriend en ik moeten nu gewoon elke keer rond cyclus dag 12 en 18 om de dag sex hebben. Mijn eispong valt op dag 16! En mijn cycluslengte is nu 30 dagen. Eindelijk een cyclus die normaal is! :)
Gaan er met goede moed tegen aan :D

Meiden, ik ga gtst kijken!
xxxx

He meiden,

Gelukkig doet het forum het weer, gisteren twee berichten gepost maar dat lukte niet.
Wat mij betreft hoeven we niet naar een ander forum hoor, ik bedoelde de homepage, daar waar je inlogt. Met alle goede adviezen erop...Maar het gaat al weer stukken beter met me. Heb weer moed voor deze ronde.
Gelukkig heeft hij de pillen voor de noodgevallen. Gisterne geprobeerd, was een succes! Zelfs twee keer haha. Een aantal dagen geleden zo spontaan zonder pillen. Vrijdag moet hij naar het ziekenhuis. Hoop dat ze wat kunnen doen zodat het zonder medicijnen kan.
Hij had niet het gevoel dat de medicijnen het zaad beinvloedde dus ik wil daar maar niet te veel over denken.
We zijn dus gisteren begonnen aan de klusweek, is officieel woensdag tot woensdag, maar alvast een voorproefje. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
We hebben nog voor 7 dagen deze noodgevallenmedicijnen! Dus om de dag moet sowieso lukken. Ik denk maar niet aan de kwaliteit, het plezier is me nu ook veel waard! En iets is beter dan niets toch? Staat ook niets over in de bijsluiter, alleen verhalen op internet, geloof maar dat dat iets is als je lang medicijnen gebruikt....hoop het maar.
Ik hoop dat het ziekenhuis de kwaal kan verhelpen!

@ Bubbles, tuurlijk moet je hier blijven! Ik vind het hardstikke leuk om je berichten te lezen! Gewoon veel vertellen hoor!
Morgen komt een vriendin langs wiens vriend niet echt met mijn man omgaat (dat lijkt me lastig geheim te houden, je weet maar nooit). Maar de druk is er af op dit moment. Heb in 4 dagen 3x geklust... dus mijn zelfvertrouwen/humeur heeft ook weer een boostje gekregen.
@ Angel, ik ben blij dat je bloed goed was. Succes komende klusweek!!!
@ mama2be, en???? Ik hoop het zo voor je!

Liefs

Hoi Hoi,

Hier nog steeds niets!! Vandaag nog eens getest, en negatief.
Morgen anders maar eens een afspraak maken met de huisarts voor bloed prikken ofzo.
Want zo is het zo irritant afwachten. Dan heb ik liever dat ik weet waar ik aan toe ben.
Maar dan is het wel raar dat ik niet ongi ben geworden.
Heb altijd een cyclus van 35 gehad, en zit nu morgen een weer overtijd(dag 42)
Nou ja afwachten maar... :D

@ Angel: Bedankt voor het advies, ik had dus zelf het idee dat de koorts wel wat met het evt.vruchtje zou doen. Maar is al weer een gerust stelling dat dat niet zo is.
En super zeg dat je nu een "normaal"cyclus hebt,en dus met volle moed klussen!!!
Dan komt het volgende maand helemaal goed.

@ Tessera: Fijn zeg dat het zo ook "spontaan" kan, dat haalt ook de druk een beetje weg.
En je weet dat de pillen in iedre geval voor nood werken.
Groot gelijk, het plezier is ook heel wat waard, dan komt die kwaliteit vanzelf wel !!!
Spannend hoor voor vrijdag....ziet hij er ook tegen op?

@ Bubbels: Willen jullie ook weten wat het word strax met de 20 weken echo?

Slaap lekker allemaal, Liefs

Dames ik maak weer nieuwe topic aan op pagina 1!!!

zie jullie daar!
xx

Dames ik maak weer nieuwe topic aan op pagina 1!!!

zie jullie daar!
xx

Terug
Bovenaan