Sinds mei bezig...deel 5 !!!!

Hoi Hoi,

@ Angel: Wel balen zeg dat je ongi bent geworden...is altijd zo'n tegenvaller.
Stiekem hoop je er toch op.
Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
2010 word vast het jaar van de: sinds mei bezig meiden..!!!
Haha.....
Ok, dus woensdag moet je weer beginnen,ben benieuwd hoe het deze ronde met je gaat.
Februari is ook een mooie maand om overtijd te zijn...:D
Hoe voel je je verder met de Clomid dan? Geen bijwerkingen?

@ Bubbels: Fijn dat je je nu wat beter gaat voelen.
Ben je nu al de "gevarenzone"voorbij dan?
En super zeg dat je de maxi cosi en de kinderwagen al hebt...is is toch altijd leuk, de voorpret te beleven....
Ik heb er nog nooit van gehoord dat hypnobirthing, dar heb je nu komende zaterdag info van?
Ben benieuwd... :)
En ja, hier is ook alles zo mooi wit buiten, echt super mooi gezicht...

@ Tessera: Hoe is het bij jullie? Nog klachten of verschijnselen bij jou?

@ Allemaal: Hier wachten op mijn NOD woensdag, heb nog geen verschijnselen die op zwangerschap lijken.
Alleen zware en grotere borsten, maar dat heb ik ook wel voor mijn ongi.
Wat wel anders is, is dat ik laatste week last heb van enorm zuurbranden, heb ik nooit zo gehad.

Ben vandaag begonnen met een hobby cursus kinderverhalen schrijven.
Ik dacht is wel leuk voor mijn kleine neefje van 1,5
En voor onze evt. eigen kids hopelijk.
Dan leer je hoe je kinderverhalen moet schrijven en waar je rekening mee moet houden etc.
Lijkt wel leuk.
Hebben jullie nog leuke namen voor de eventuele hoofdpersonen in de verhalen?

Nou ik ga even lekker douchen....tot snel.
Hopelijk hebben we allemaal voor het eind van deze maand goed nieuws....
Dan begint 2010 voor ons super!!!

X

@mama2be: En en en??!!! Vandaag de grote dag...wel of niet ongesteld?!?!?!
Ik heb van de Clomid weinig bijwerkingen, wel merk ik dat ik sneller emotioneel ben..vooral op mijn werk...werk met mensen met verst.beperking en merk dat ik ze nu wat minder goed kan begeleiden ivm emoties (snel geirriteerd, snel huilen dat soort emoties) en helaas hebben mijn clienten voelsprieten dus die vernemen ook dat ik niet mezelf ben en dan halen ze geen zekerheid uit mij dus dan gaan ze juist 'vervelend' doen om duidelijkheid te krijgen bij mij...dus dan komen we in cirkeltje terecht! dat is wel wat minder...maar goed, even doorbijten!

@bubbles: Hoeveel week ben je nou zwanger?! Ik ga volgende week bij mijn collega op kraamvisite...ben erg benieuwd!!

@allemaal: Vanavond weer aan de clomid beginnen. Helaas ben ik niet al te fit. Met oud&nieuw hebben we met vrienden bij elkaar gezeten...nieuwjaarsdag is mijn vriend en nog 4 vrienden ziek geworden (diarree en overgeven). En gister zijn een vriendin van mij en ikzelf niet fit...vriendin van me alleen last van diarree (sorry haha klinkt niet fris) ik tot nu toe alleen het gevoel dat ik moet overgeven en voel mijn darmen constant. Alleen komt er niks...heb er al 2 dagen last van! Heb griepprik gehad, rest van mijn vrienden niet dus misschien dat het niet door kan breken! Ene kant maar goed, want als ik nu ga overgeven heb ik groot kans dat de werking van Clomid vermindert...en dan heb ik zo weer een maand weg gegooit!!
Morgen dagje vrij dus lekker even rustig aan doen en dan vrijdag maar weer werken!

Nou dames, hopelijk word 2010 ons jaar om zwanger te worden!!

xx

He Allemaal,

@ Angel: Hier nog geen tekenen van ongi....wel nog steeds last van zuurbranden en gevoelige borsten..dus wel spannend.
Morgen of vrijdag maar eens testen
Zolang de ongi wel blijft is het goed... :)

Wel rot voor je zeg die bijwerkingen.
Maar dat moeten je clienten maar voor lief nemen...het is voor een goed doel... :D
En net wat je zegt hopelijk wordt 2010 ons jaar.....!!

Rust en ziek lekker uit en hopen ook een geweldige maand.....

Hoe is het met de rest???

Ik ga gauw even verder met opruimen....tot snel...liefs

en en en mama2be.....hoe staat het ervoor??!!

tessara, jij al weer wat nieuwtjes?!

Het is laatste dagen erg rustig hier :( ;)

Groetjes!!

en en en mama2be.....hoe staat het ervoor??!!

tessara, jij al weer wat nieuwtjes?!

Het is laatste dagen erg rustig hier :( ;)

Groetjes!!

@ Angel: Hier nog geen nieuws....dus zolang er nog geen ongi is, is er hoop.... :D
Wel wittige afscheiding...we blijven rustig afwachten....

Hoe is het verder met jou? Voel je je al wat beter?
Wanneer moet je nu weer beginnen met de Clomid?
En wanneer weer voor controle?

Het is idd rustig hier...wel jammer.....maar dan moeten wij het maar op peil houden Angel... hahaha...
Tot snel, liefs

@mama2be: spannend zeg!! Hoop zo voor je dat het raak is voor jou!! En dat ik de maand erna ook zo gelukkig mag worden ;)
Maar net wat je zegt eerst maar rustig blijven afwachten!

Ik ben nog niet helemaal fit. Dit is wel de eerste dag dat ik me wat beter voel. Heb alleen last van stekende krampen....Moet vanavond werken, ga maar gewoon heen want als ik eenmaal beweeg is het ook wel weer goed misschien is dat juist wel even goed voor de darmen...van stilzitten worden ze ook niet beter haha...

Ik ben woensdag begonnen met de clomid, en moet tot zondag slikken. maandag heb ik weer gesprek, waarschijnlijk om te bespreken wat we deze periode gaan doen (wanneer echó's etc) en denk ook dat ik mijn uitslag krijg van bloedonderzoek of mijn eisprong ook goed was!
Ik ga er sowieso naar vragen, ook wat het inhoud als het niet goed blijkt te zijn!

Nou dames, fijn weekend (nog leuke plannen) en tot snel!
Ik zou vanavond op stap gaan met mijn 2 nichten, maar helaas...nu dus maar even niet...mijn vriend wou vanavond ook de kroeg in, hopelijk gaat hij niet want al die biertjes zijn niet goed voor zijn zaad...maar eens even met hem over babbelen ;)

Groetjes!

He meiden,

Sorry dat het van mijn kant zo stil was. Zit heel erg met de situatie hier en ik kon het niet opbrengen om op de site te gaan kijken. De eerste pagina vind ik zo confronterend! Sorry, jullie kunnen er natuurlijk ook niets aan doen... Zal weer wat actiever worden, beloofd.
Ben maandag ong geworden, vandaar deze gemoedstoestand. Maandag ook uitslag gekregen van de ha, in het bloed was niets te vinden.
Vandaag haalt hij V op, maar wel gelezen dat dat waarschijnlijk niet goed is voor het zaad....
Maar iets is beter dan niets denk ik maar! Bah!
Dus veel slecht nieuws op dit gebied!
Maar volgende week vrijdag een afspraak met het ziekenhuis, gelukkig dus wel doorgestuurd. Ik hoop dat ze een keer de oorzaak achterhalen.
Heb dus ook al een aantal weken geen sex gehad en dat is erg slecht voor het humeur! Haha.
Ik hoop dat we nu weer in een positieve spiraal terecht komen!
Wat zo erg is, is dat mijn omgeving de laaste 2 weken heel veel opmerkingen maakt: wordt het niet eens tijd voor een kindje? Bah! Kan dan niet zeggen dat we al heel lang bezig zijn en dat we nu met dit probleem zitten, want niemand weet het, zelfs niet de ouders/vrienden.... kan mijn verhaal dus aan niemand kwijt. Zou uiteraard wel kunnen, maar ik durf er niet over te beginnen, ben bang voor de reacties.
Denk als iemand nog weer een opmerking maakt dat ik een keer verschrikkelijk uit mijn vel spring van frustratie!
@ Angel, lastig zeg die bijwerkingen! Jammer dat het niet gelukt is, hopelijk deze maand geluk! We zitten dicht bij elkaar. Ik heb ook rond de 19e weer mijn ei...
Ik hoop op een wondertje deze maand voor ons!
@ Mama2be, hoe gaat het met jou? Is het gelukt? Ik hoop het zo voor je?
@ Bubbles, hoe gaat het met je? Klinkt goed die hypnobevalling!

Nou, ik beloof dat ik mijn ogen dicht doe op de eerste pagina en in vervolg snel doorklik naar het forum! Nieuwe ronde nieuwe kansen probeer ik mij nu voor te houden!

Liefs

Terug
Bovenaan