Sinds mei bezig...deel 5 !!!!

Hallo meiden
Allemaal fijne jaarwisseling gehad?!
Wij wel, gezellig bij vrienden gezeten!

@tessara: Al uitslag gekregen!?

@mama2be: Hoe is het met jou?! Wanneer moet je weer ongesteld worden (en we van hopen dat dit natuurlijk uitblijft zodat je zwanger bent!)

@bubbles: Hoe is het?! Leuke dingen gekocht dus!! Leuk leuk leuk!
Mijn neef en nicht zijn bevallen van een jongetje...en mijn collega is ook bevallen van een meisje! Erg leuk allemaal!!

@allemaal: nog steeds niet ongesteld geworden! Waarschijnlijk heb ik cyclus van 29 dagen, want heb dat even uitgerekend op internet en de eisprong hoort dan te vallen op 20 dec. En dat was bij mij ook het geval. dus morgen zou ik dan ongesteld moeten worden.
Ik heb vanaf de kerst tot nu last van gespannen borsten. Ze zijn ook groter als normaal....maar ja komt dat omdat ik er veel mee bezig ben, of omdat ik ongesteld moet worden en ik daar nu anders op reageer omdat ik Clomid heb geslikt, of ben ik gewoon ECHT zwanger??!!
Ik heb besloten nog te wachten tot vrijdag 8 jan. Dan doe ik een zwangerschapstest (heb gelezen dat het toch NIET beinvloed word door gebruik clomid...) dus ik gok het er dan gewoon even op!
18 januari moet ik weer naar de gynacoloog!

Nou ik ga mijn manlief even verzorgen, die is vannacht ziek geworden....
Fijn weekend allemaal! Dikke smok

Hallo meiden!

Gelukkig nieuwjaar!
Nog geen uitslag van de HA...want die is op vakantie! Echt balen. Hopelijk maandag!
Ik ben nog niet ongesteld geworden, jullie?
Bij mij zou het nog wel komen, anders hebben we wel heel veel geluk gehad....

Liefs.

@tessara: heb je al wat gehoord van de HA?!
Nog steeds niet ongesteld!?

@mama2be en Bubbles: Hoe is het met jullie?!

@allemaal: HELAAS HELAAS ben ik vanmorgen ONGESTELD geworden :( :(
Heb net gebeld met de assistente van de gyn of ik nu weer op dag 3 moet beginnen met Clomid.
Word vandaag nog weer terug gebeld...
Ga nu wel direct denken aan mijn bloeduitslag...straks is er gewoon iets mis met mijn eitjes :(

maar goed, ik zeg gewoon (alweeeer!) nieuwe ronde niewe kansen....

xxx

Hallo,

@Angel Dat is jammer, maar je moet er natuurlijk niet meteen van uit gaan dat er iets met je eitjes is. Als je normaal gesproken precies op het juiste moment klust, dan is het nog helemaal niet zeker dat je zwanger raakt. Het hangt van zoveel factoren af. Ik snap dat je baalt natuurlijk, maar wie weet is het de volgende ronde raak. Heb je je uitslag al gehad?

@Tessara Heb je al iets gehoord?

@Allemaal Met oudjaar ben ik tot 3:00 uur wakker geweest, dus dat viel zeker niet tegen. Ik denk dat de adrenaline toch geholpen heeft, oudjaarsavond is bij ons met veel vuurwerk en gezellig met familie. Dat zit er van vroeger in. Ik denk dat het vanaf nou bergopwaarts gaat, ik heb alleen erg last van mijn onderrug en ben nog wel moe, maar ik voel me al stukken beter gelukkig. Zaterdag hebben we een info middag over hypnobirthing. Ik had hier een stuk over gelezen in "wij". Het is bevallen onder zelfhypnose, er stond minder pijn, dus dat trok mijn aandacht :).
Ziet het bij jullie trouwens ook zo wit buiten??

groetjes Bubbles

Hallo,

@Angel Dat is jammer, maar je moet er natuurlijk niet meteen van uit gaan dat er iets met je eitjes is. Als je normaal gesproken precies op het juiste moment klust, dan is het nog helemaal niet zeker dat je zwanger raakt. Het hangt van zoveel factoren af. Ik snap dat je baalt natuurlijk, maar wie weet is het de volgende ronde raak. Heb je je uitslag al gehad?

@Tessara Heb je al iets gehoord?

@Allemaal Met oudjaar ben ik tot 3:00 uur wakker geweest, dus dat viel zeker niet tegen. Ik denk dat de adrenaline toch geholpen heeft, oudjaarsavond is bij ons met veel vuurwerk en gezellig met familie. Dat zit er van vroeger in. Ik denk dat het vanaf nou bergopwaarts gaat, ik heb alleen erg last van mijn onderrug en ben nog wel moe, maar ik voel me al stukken beter gelukkig. Zaterdag hebben we een info middag over hypnobirthing. Ik had hier een stuk over gelezen in "wij". Het is bevallen onder zelfhypnose, er stond minder pijn, dus dat trok mijn aandacht :).
Ziet het bij jullie trouwens ook zo wit buiten??

groetjes Bubbles

@bubbles: Fijn dat je oudjaarsavond nog zo lang door kon gaan! Je hebt het langer als mij volgehouden...ik lag half 3 plat haha. Wat leuk dat hypnobirthing! Ben benieuwd wat je te horen krijgt!En je hebt ook gelijk hoor...ik dacht vanmorgen wel even dat mijn eitjes niet goed zouden zijn, maar dat was ook net het moment dat ik ongesteld was geworden...later ga je er even over nadenken en tjah..net wat je zegt...de kans dat het in 1x lukt is zo klein..in feite was dit pas de eerste poging om zwanger te raken...
afgelopen maanden kan ik bijna niet mee rekenen omdat ik toen geen eisprong had..dus eigenlijks beginnen we net!

Ik begin woensdag weer met Clomid, ik moet 11 januari weer heen voor controle/gesprek. Waarschijnlijk gaan we dan bespreken hoe het de komende maand gaat. 18 januari krijg ik de uitslag...gaat mijn cyclus weer net als de vorige keer dan heb ik 19 januari mijn eisprong en is 1 of 2 februari de dag dat ik ongesteld (of hopelijk niet) word...

En ja bij ons is het ook zo wit buiten! Ben morgen nog vrij (alleen vergadering) en dan mag ik weer aan het werk...heb dus even heerlijk paar dagen kunnen genieten van warm in huis zitten en naar buiten kijken haha....

Groetjes!

Hoi Hoi,

@ Angel: Wel balen zeg dat je ongi bent geworden...is altijd zo'n tegenvaller.
Stiekem hoop je er toch op.
Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
2010 word vast het jaar van de: sinds mei bezig meiden..!!!
Haha.....
Ok, dus woensdag moet je weer beginnen,ben benieuwd hoe het deze ronde met je gaat.
Februari is ook een mooie maand om overtijd te zijn...:D
Hoe voel je je verder met de Clomid dan? Geen bijwerkingen?

@ Bubbels: Fijn dat je je nu wat beter gaat voelen.
Ben je nu al de "gevarenzone"voorbij dan?
En super zeg dat je de maxi cosi en de kinderwagen al hebt...is is toch altijd leuk, de voorpret te beleven....
Ik heb er nog nooit van gehoord dat hypnobirthing, dar heb je nu komende zaterdag info van?
Ben benieuwd... :)
En ja, hier is ook alles zo mooi wit buiten, echt super mooi gezicht...

@ Tessera: Hoe is het bij jullie? Nog klachten of verschijnselen bij jou?

@ Allemaal: Hier wachten op mijn NOD woensdag, heb nog geen verschijnselen die op zwangerschap lijken.
Alleen zware en grotere borsten, maar dat heb ik ook wel voor mijn ongi.
Wat wel anders is, is dat ik laatste week last heb van enorm zuurbranden, heb ik nooit zo gehad.

Ben vandaag begonnen met een hobby cursus kinderverhalen schrijven.
Ik dacht is wel leuk voor mijn kleine neefje van 1,5
En voor onze evt. eigen kids hopelijk.
Dan leer je hoe je kinderverhalen moet schrijven en waar je rekening mee moet houden etc.
Lijkt wel leuk.
Hebben jullie nog leuke namen voor de eventuele hoofdpersonen in de verhalen?

Nou ik ga even lekker douchen....tot snel.
Hopelijk hebben we allemaal voor het eind van deze maand goed nieuws....
Dan begint 2010 voor ons super!!!

X

Hoi Hoi,

@ Angel: Wel balen zeg dat je ongi bent geworden...is altijd zo'n tegenvaller.
Stiekem hoop je er toch op.
Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
2010 word vast het jaar van de: sinds mei bezig meiden..!!!
Haha.....
Ok, dus woensdag moet je weer beginnen,ben benieuwd hoe het deze ronde met je gaat.
Februari is ook een mooie maand om overtijd te zijn...:D
Hoe voel je je verder met de Clomid dan? Geen bijwerkingen?

@ Bubbels: Fijn dat je je nu wat beter gaat voelen.
Ben je nu al de "gevarenzone"voorbij dan?
En super zeg dat je de maxi cosi en de kinderwagen al hebt...is is toch altijd leuk, de voorpret te beleven....
Ik heb er nog nooit van gehoord dat hypnobirthing, dar heb je nu komende zaterdag info van?
Ben benieuwd... :)
En ja, hier is ook alles zo mooi wit buiten, echt super mooi gezicht...

@ Tessera: Hoe is het bij jullie? Nog klachten of verschijnselen bij jou?

@ Allemaal: Hier wachten op mijn NOD woensdag, heb nog geen verschijnselen die op zwangerschap lijken.
Alleen zware en grotere borsten, maar dat heb ik ook wel voor mijn ongi.
Wat wel anders is, is dat ik laatste week last heb van enorm zuurbranden, heb ik nooit zo gehad.

Ben vandaag begonnen met een hobby cursus kinderverhalen schrijven.
Ik dacht is wel leuk voor mijn kleine neefje van 1,5
En voor onze evt. eigen kids hopelijk.
Dan leer je hoe je kinderverhalen moet schrijven en waar je rekening mee moet houden etc.
Lijkt wel leuk.
Hebben jullie nog leuke namen voor de eventuele hoofdpersonen in de verhalen?

Nou ik ga even lekker douchen....tot snel.
Hopelijk hebben we allemaal voor het eind van deze maand goed nieuws....
Dan begint 2010 voor ons super!!!

X

Terug
Bovenaan