sinds mei bezig deel 6

Zoo dit is weer wat makkelijker op zoeken van onze topic :)

@mama2be: apart hoor dat je nog niet ongesteld bent geworden en nog niet postitief test...lijkt er dan toch wel sterk op dat je ongesteldheid niet door wil breken ofzo...je zou dan nu toch wel wat HCG hormoon op moeten kunnen sporen!??!?! Goed idee van je om toch maar bloed te laten prikken...dan weet je het altijd zeker!! Ben je gelijk van de onzekerheid af!

@tessara: fijn dat het wat beter gaat, misschien heeft het ook te maken gehad met het idee dat je nu iets achterhands hebt voor de dagen dat het wel lukt...dat er een stukje spanning van je/jullie afvalt...?!
Hoe dan ook is het fijn dat het weer beter gaat!!

@bubbles: hoe is het met jou!?

@allemaal: ik weinig bijzonders, volgende week woensdag heb ik mijn eisprong dus dan even flink klussen...we beginnen zondag en dan om de dag aan de slag tot aan vrijdag volgende week...dan missen we de eisprong nooit :)
En dan maar weer wachten, wachten en wachten!

Mijn collega die van een meisje is bevallen had wel leuk nieuwtje: haar kindje is het laatste babytje dat in 2009 is geboren!! Leuk niet! Zo klein en nu al in de krant haha...

Ga er vrijdag naar toe! Erg benieuwd!

Nou meiden, ik ga vanavond weer werken!
Jullie fijne dag!xxx

Hallo,

Zo dit is beter, weer op pagina 1.
@mama2be Wat spannend allemaal!! Heb je nog ergens last van?
Wij willen wel weten wat het wordt, maar we vertellen aan iedereen dat we het niet weten, anders gaan mensen op letten wat je zegt.

@Angel Wat fijn dat je je normale cyclus weer hebt. Ik hoop voor je dat het deze maand raak is.

@Tessara Wat moet je vriend in het ziekenhuis doen? Gelukkig voel je je al weer wat beter en hopelijk blijft je vriend zich ook goed voelen.

groetjes Bubbles

Hoi Hoi,

Dit is weer veel beter op pagina 1....

@ Bubbels: Ik heb verder nog niet zoveel klachten, wel zuurbranden en witte afscheiding, en moe. En heel veel dromen,veel meer als anders...Maar goed het blijft even afwachten.
Ja, heel slim om het niet aan anderen te vertellen wat het word..dat mag ook best voor hun een verassing blijven toch?
Wat voor gevoel heb je wat het word? En wat heb je liever?

@ Angel: Jij werkt ook veel avonden zeg...pffff
Ik heb 1 vaste avond in de week en dat vind ik al voldoende...
Wat grappig van de kleine van je collega, is leuk voor later om te vertellen.

Hoop zo dat het voor jullie raak is...dus volgende week flink aan de klus... :D

@ Allen: Nou vanmorgen bij de HA geweest en ze gaf aan dat het best nog kon dat het HCG aangemaakt moest worden, maar het kon ook zijn dat ik alsnog ongi zou gaan worden.
Ook al had ik eerder altijd een regelmatig cyclus...dus het blijft afwachten.
Bloed afname had geen zin zei ze.
En als ik over 2 weken nog niet ongi of positief zou testen dat zou ze een inwendige echo doen om te kijken hoe mijn baarmoederslijmvlies was opgebouwd.
Dus eigenlijk nog niet veel verder...

Fijne dag nog verder iedereen, ik ga zo mijn kleine neefje in bed leggen.
Xx

@mama2be:Jeetje wat spannend nu zeg!! Nog geen duidelijkheid! Hoop zo voor je dat het raak is voor je!! Ga hard voor je duimen meid!!!
Hoe voel je je zelf? denk je dat je zwanger bent?!
Ja ik werk bijna elke avond wel...dat is nadeel van de zorg he..maar goed af en toe ook eens doordeweeks vrij dus dat is ook wel lekker...maar ik draai voornamelijke late diensten omdat ik groot contract heb...

@bubbles: leuk die 20 week echo!! Lijkt het je niet lastig om het voor je te houden!?

Nou ik ga zo slapen....net vrij en ik moet morgen weer werken van 7 tot 11 in de ochtend! Maar dan lekker weekend! Morgenmiddag op kraamvisite bij mijn collega!
Jullie nog plannen!?
xxx

@mama2be: en en en en....al wat meer duidelijk? Heb je al weer test gedaan of nog niet? Echt spannend voor je hoor!

Gister ben ik bij mijn collega geweest, jeetje wat een lief klein babytje zeg! Pff mijn eierstokken begonnen wel even heen en weer te klapperen ;)
Woensdag is mijn eisprong, vanaf morgen maar aan de bak haha en dan maar wachten tot 2 feb!

Meiden fijn weekend! xx

@Angel: Hier nog steeds niets....we hebben nog geen test weer gedaan, want het word anders zo duur aan testen.... ;D
Maar maandag gaan we weer een x proberen.
Klachten zij nog steeds hetzelfde,zware borsten,zuurbranden,af en toe wat weeiig gevoel in de maag, en soms scheuten in de onderrug.
Dus maar vrolijk blijven afwachten...
Morgen is het dag 46!!!!!

Nou jij heel veel plezier en succes me klussen...haha.
Voel je je verder goed?
Kan me indenken dat het super leuk om te zien zo'n kleintje.
Morgen gaan mijn vriend en ik naar een vriendin van mij op kraam visite...dus ook erg leuk!

Nou meiden,fijn weekend en tot snel..xx

@mama2be: jeetje zeg wat spannend..klinkt stiekem toch wel alsof je zwanger bent toch!?!
Ben benieuwd...heb je ondertussen al test gedaan of moet je nog!?
Wij gister geklust en morgen weer....leek zaterdag even of mijn vriend weer ziek werd maar gelukkig was het maar eventjes een zwak momentje haha...
Morgen weer klussen en dan donderdag weer! Dan kunnen we mijn eisprong niet missen! Morgen is dag 16 (vorige keer had ik toen ook mijn eisprong)
dus we gaan gewoon aan de slag haha....

Hoe was de kraamvisite?!

@tessara en bubbles: hoe is het bij jullie?!

tot snel!xxx

Terug
Bovenaan