sinds mei bezig deel 6

Hejj!

Ben nog steeds niet ongesteld! Voel wel veel rommelen in mijn buik (anders als anders) maar ja weet het niet...zelfde geld is mijn lichaam wat op de hobbel omdatr het maar niet ongesteld kan worden! haha..
Maar goed, ben nu 3 dagen over tijd! We wachten tot dinsdag en doen dan gewoon weer test!
Had gister nog even op internet gelezen en klopte wel wat ik zei, dat elke vrouw anders/minder HCG aanmaakt als andere vrouwen...dus werd er ook gezegd dat je het beste kon wachten met testen als je een week overtijd was dan kon je het nooit missen!
Dus dat doen we dan maar he! En dan maar hopen dat we het weekend ongesteldheidloos doorkomen haha!

Ik moet het weekend werken en morgenavond gaan mijn vriend en ik naar Daniel Lohues.

Jullie fijn weekend! xx

He meiden,

Nou, test gedaan en ik ben zwanger! Raakte wel direct in paniek en heb er dus nog niet van kunnen genieten. Heb maandag een afspraak bij de gyn via de ha omdat ik volledig in paniek raakte. Ben namelijk zo bang dat het geen gezond kindje is. Raar he! Maar de angst is al voor een groot deel weg toen ik het aan mijn moeder vertelde en zij vertelde dat zij er pas achter kwam naar 4/5 mnd en de eerste maanden ook alles had gedaan wat je niet zou moeten doen... Dus vlees eten, sauna, roken, drinken. Had er gewoon geen rekening mee gehouden afgelopen twee maanden dat het zou lukken. Ben een paar keer flink wezen stappen enzo en de ha zei al dat dat heel vaak voor kwam, op momenten dat je er helemaal niet mee bezig bent dat het dan wel raak is!
Behalve de obstipatie en af en toe steken/zwaar gevoel niets aan de hand. Maar voor mijn eigen geruststelling mag ik ma naar de gyn.

@ Angel, hoe is het met jou?
@ Mama2be, al nieuws?

Liefs.

De ha zei trouwens ook dat het de eerste paar weken niet zo veel uitmaakt wat je doet. Dat de meeste van de vrouwen alles doen wat niet zou mogen volgens de boeken maar dat dat allemaal erg wordt overdreven. Ze zei dat je als je zwanger bent best wel eens mag roken of drinken. Natuurlijk wel met mate, en daarom niet wat beter omdat veel geen maat kunnen houden. Dat vlees en kattenbak en tuin veel gevaarlijker is.
Verder zei ze dat de angst die ik voel/voelde ook heel normaal is, mijn moeder had dat trouwens ook beide keren. Dat zijn de hormonen....
Ben trouwens blij dat ik waarschijnlijk bij de gyn gedurende zwangerschap mag blijven ipv de verloskundige, het is wel wat klinischer maar wel meer controles etc.

Proficiat!!!!! Wat leuk zeg. Heb je enig idee hoe ver je bent? Aan wie heb je het al verteld, alleen je moeder?
Volgens mij mag je alleen bij de gyn blijven als er een medische indicatie voor is. Als het kindje gewoon gezond is dan moet je bij de vk blijven. En die angst had ik in het begin ook, maar dat is vrij normaal, daar hebben meer vrouwen last van. Geniet er van!!

groetjes

Hoi hoi,

@ Tessara: Van harte meid, echt super gaaf voor je!!
Wat een verassing, kan me indenken dat het lichtelijke paniek veroorzaakt.
Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten.
Voel je je verder wel goed?
En fijn dat je zo super snel al naar de gyn mag.

@ Angel: Hoe is het bij jou?
Al meer zwangerschaps kwaaltjes? Jij moet nu toch echt de volgende zijn !!!

@ Allen: Hier nog steeds geen ongi, denk gewoon dat ik een ronde over heb geslagen omdat ik ook ziek ben geweest met hoge koorts, dat het daar door komt. En dan hoop ik dat ik nu komende week ongi word.
En vrijdag over een week naar de gyn....

Vandaag lekker rustig dagje, zo weer even de verloskundige praktijk kijken op tv...is altijd wel leu kom te kijken...

Tot snel x

En ik ga weer een pagina openen op 1, dit is zo ver zoeken altijd...x

Terug
Bovenaan