sinds mei bezig deel 6

Hoi hoi!

Hier nog steeds niks! Zou gister of vandaag ongesteld moeten worden....tot nu toe nog niet ongesteld!! Ik was er echt van overtuigd dat ik vanmorgen wel gewoon ongesteld zou worden (meestal verneem ik het direct als ik wakker ben of dan naar de wc ga..) maar nu nog steeds niks..morgenvroeg misschien of misschien toch echt zwanger!? Gatsie, ga nu gewoon weer hoop krijgen en ben bang teleurgesteld te worden! Probeer gewoon nuchter te denken dat ik morgen gewoon ong word!

@tessara: hoe is het bij jou!???
@mama2be: 19 feb ga je naar de gyn toch!? Ben echt benieuwd wat ze gaan doen!! Wachten duurt nu nog zo lang he ?

@allemaal: gister gesprek gehad met mijn collega en vriendin van me (ook toevallig collega haha) dus met z'n 3en gepraat...blijkt nou, dat gekat is niet voor mij bedoeld maar voor onze vervangende kracht die voor onze collega werkt die met zwangerschapsverlof is...En ja die maakt er ook echt een potje van en luistert niet naar onze feedback...Toch vind ik het dan niet netjes om het op die manier te doen maar goed...dat terzijde..
Gister gesprek gehad dat ze merkte dat ik anders in mijn vel zit...(wat ook klopt..vind het werk nu niks meer aan en voelt als falen omdat ik wb. werk erg perfectionistisch ben) vanwege de horomonen die ik slik vind ik het moeilijker om de clienten te begeleiden (sneller emotioneel etc) en dat ben ik niet van mezelf gewend (wb begeleiden)..dus nou gister even lekker gejankt op het werk haha...luchtte wel even op! Voelde me beter begrepen...
Was wel erg raar dat de collega die eerst zo raar deed, nou ineens aan me ging vragen of het wel goed met me ging...weet nog steeds niet echt of het wel gemeend is maar goed ik wil me daar niet druk over maken en vind het wel prima zo...hopelijk word de sfeer op het werk erdoor wat beter!

Nou ik ben nu lekker 2 dagen vrij! Vanavond even lekker sporten (als ik niet weg glij met de auto haha) Jullie fijne avond! xx

@ Angel: OOOOOH super spannend meid.
Hoop het echt zo voor je...
Ja, de 19e moet ik naar de gyn....ben ok benieuwd wat ze gaan doen, en dan duurt wachten altijd lang..hahaha.
Nou ja,als het maar voor een goed "doel"is.

Ik ga zo eens bezig met huishouden,en hou het forum in de gaten...;-)

x

@mama2be: ik weet niet zo goed wanneer ik ga testen...denk vanmiddag! Ga denk ik zo'n test halen die extra vroeg het HCG hormoon kan testen...voor zelfde geld is mijn eisprong namelijk wat later gebeurd als de vorige keer..Ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld..als mijn eisprong wat later zou zijn dan zou ik ook later ongesteld moeten worden...maar ja die Clomid regelt nu mijn cyclus dus het kan niet anders dan dat ik 2 feb mijn NOD had....vind het wel spannend hoor!!
Zodra ik getest heb dan laat ik het weten!!!

xxxx

Ja precies, die eisprong kan je niet gemist hebben.
Zou ik ook doen, gelijk gaan testen, dat scheelt heel wat onzekerheid..!!!
Spannend hoor....wacht geduldig af aan deze kant van de pc....met gekruisde vingers....duim,duim,duim...!!!!

Liefs

@Angel En???
@Tessara En??

Ik zal extra duimen voor jullie!!!

@ allemaal: vandaag zo'n test gehaald die je 4 dagen voor je verwachtte menstruatie kunt gebruiken (dacht probeer die wel, mocht het zo zijn dat mijn eisprong later was dan zou mijn NOD ook later zijn)
Helaas was de test negatief :(
Maar goed, ene kant zegt het nog niks...er stond namelijk bij dat die test vanaf 12.5 HCG kan meten of je zwanger bent (elke vrouw heeft 0-5 HCG standaard in het lichaam) en aangezien het nog maar 2 dagen (nog geen 48 uur dus) na mijn NOD is kan het maar zo zijn dat het HCG nog niet hoog genoeg is om te meten!

Maar ja andere kant..wie weet word ik morgen of het weekend ongesteld...dat is sowieso geen goed teken want dan betekent het dat mijn cyclus weer onregelmatig is...maar dat kan ik me dus niet voorstellen want die pillen die ik slik die zorgen voor mijn cyclus!

Dus tjah we hebben besloten deze test van vanmiddag te vergeten haha en wachten gewoon tot na het weekend af en test dan gewoon opnieuw!

Ik hou jullie dus op de hoogte!!

@tessara: hoe is het bij jou?!

xxxxxx

He Meiden,

Hoe is het met jullie?

@ Angel: Balen meid, een negatieve test, maar kan nog best komen hoor.
Is wel positief dat je nog niet ongi bent, en met de medicijnen kan je je ei toch niet missen.
Dus moet het gewoon raak zijn.
Hoe voel je je verder dan?
Ook anders?

@ Tessara: Is er al nieuws?

Nu lekker weekend....lekker uitrusten.
Jullie nog plannen?
x

Terug
Bovenaan