sinds mei bezig deel 6

@mama2be: En en en hoe was het bij dokter? Heb je al wat meer duidelijkheid?!
Ben echt benieuwd!! Elke dag kijk ik even op de forum om te kijken of je reactie er staat met ZWANGER :)
Tjah ik weet het niet, zoals wat jij zegt over het "voelen" dat je weet dat je zwanger bent dat heb ik niet....sterker nog...ergens denk ik dat het gewoon niet raak is..maar ja heb vandaag sowieso even dipje (komt vast door de Clomid, en ben over alles wat negatief!) dus ik weet het echt niet...steken zijn sinds vandaag weg, had e rnog over gelezen dat het te maken kan hebben dat de bevruchting is geweest maar ja mijn lichaam kan ook weer bezig zijn met het ongestel worden!

@Tessara: hoe is het bij jou!? Voel je al wat?!
@bubbles: Ben je beetje van de schrik bekomen!?

Tot snel! xxx

He Dames,

Nou voor Tessara en Angel breken er spannende dagen aan. Ik hoop het zo voor jullie!!! Hebben jullie al ergens last van?
@mama2be Hoe was het bij de dokter? ik denk dat je niet altijd voelt of je zwanger bent. Ik voelde nl nog niets, maar de test gaf de doorslag.

@allemaal Nou, ik ben een beetje bijgekomen van een ellendige week. Ik voel me weer veilig in ons huis en nou is het puur verzekeringswerk en we moeten weer op pad om nieuwe spullen te kopen. Maandag kreeg ik ook nog eens een aanvaring met een collega, dat kon ik echt niet hebben. Had toch wel een beetje collegialiteit verwacht. Verder ook nog te horen gekregen dat mijn moeder artrose heeft en donderdag is een oud collega overleden dus moet ik maandag ook nog naar een crematie. Wat een vervelende start van het nieuwe jaar!!! Dat zul je altijd zien, alles komt in een week. Maar ik had nog een lichtpuntje deze week. Mijn nicht is bevallen van een prachtige dochter, Kiki. Echt super. Nou dames, ik hoop dat de rest van het jaar wat beter wordt.

groetjes Bubbles

Hey meiden,

Nou ik ben bij de dokter geweest, en ze heeft een inwendige echo gedaan.
Daaruit bleek dat ik niet zwanger was, en dat er wel eitjes gerijpt waren maar ze niet wilden springen.
Aan de rechter kant was het eitje groter als aan de linker kant, en nu stuurt ze me door naar de gyn.
Kan daar de 19e feb. heen, dus ben benieuwd.
Zij dacht dat ik misschien dan aan de hormonen zou moeten.
Dus zit een beetje in jou schuitje Angel..!!!

Hopen dat voor jullie deze ronde dan wel raak is...duim.,duim, duim...

@ Bubbels: wat een ellendige week zeg, jeetje echt veel drama...
Bah wat naar voor je, en dan zo'n zeurende collega...die kun je dan wel schieten.
Hoop dat je je niet te druk maakt met de kleine.
Sterkte meid..!!!

@ Angel: Wat rot dat je een dipje hebt, maar dat komt vast snel goed.
En juist als je denkt dat je niet zwanger bent, dan ben je het vast..! Duim erg voor je.

@ Tessara: Spannende dagen voor je? Hoe voel je je nu?

Meiden, fijne avond en ik spreek jullie snel.x

@mama2be: oke, je eitjes waren dus niet gesprongen..maar nu dan?! Zitten ze er nog?! Maar wat apart dat ze denkt dat je aan de hormonen moet, want in feite is dit toch de eerste keer dat het zo loopt?!
Nou ja alleen maar goed natuurlijk! Hoe kijk je er zelf tegen aan!?

@bubbles: vervelend he, zulke collega's!!! Ik weet er alles van..en ook al denk je ik trek me er niks van aan..onbewust doe je dat toch! Ik snap je volkomen! Gewoon even lekker ontspanning zoeken! Helpt bij mij altijd!!

@tessara: hoe is het nu met jou?

@allemaal: Aangezien ik laatste tijd niet zo lekker in mijn vel zit en ik op het werk het niet leuk vind hadden mijn vriend en ik bedacht naar een kuuroord te gaan voor een bronnenbad en zonnebank en evt hamam....(sauna niet, want dat is slecht voor het zaad ;) ) nou ja alles uitgestippeld voor vandaag..had er echt zin in...nou ja mijn vriend afgelopen week nog even gekeken..en ja hoor...ik mag er niet in :( ze adviseren vrouwen in de eerste 3 maand van de zwangerschap niet in dit soort dingen te gaan wegens temperatuurverschillen waardoor het kleine vruchtje los kan laten!!
Nou is het natuurlijk niet zeker dat het dan ook bij mij gebeurd (weet namelijk niet eens of ik wel zwanger ben!) maar goed, we nemen natuurlijk geen risico's (dit mede ook omdat mijn moeder en oma miskramen hebben gehad)
Maar goed, gister kwam de postbode met een pakketje...wat had mijn manlief nou gedaan: een eigen huis en tuin hamam pakket besteld!! :) Lief niet! Morgen gaan we dus heerlijk uitslapen, lekker ontbijten en dan heerlijk scrubben, modderbad en daarna heerlijk in de creme!! Kijk er nu al naar uit!

Jullie nog plannen het weekend!? Vind het sneeuw maar niks hoor!! mag van mij wel weer weg!

Meiden, fijn weekend!xx

Hi,

@Angel Wat attent van je man!!! Gewoon even lekker relaxen, hopen dat je je dan weer beter voelt.
Ik ga zelf graag naar de sauna, daar kom je zo van bij. Maar ja, als je zwanger bent, dan mag je er idd niet in.

@mama2be Wat fijn dat je meteen doorgestuurd wordt naar de gyn. Ik hoop voor je dat het zo verholpen is.

@Tessara Hoe is het met jou?

groetjes Bubbles

He meiden!

@ Angel, en? Hoe gaat het?
Hier alles nog goed! Afwachten!
@ Mama2be, vervelend zeg, gelukkig mag je naar de gyn!
@ Bubbles, ben blij dat je je al weer wat veiliger voelt, vreselijk zeg allemaal!

Groetjes

@tessara: Ja goed, voel nog niks..wel wat krampjes maar dat voel ik elke maand dus denk ook dat het niet raak is :( Heb gewoon zo'n voorgevoel dat ik ongesteld ga worden! Maar ja, voor zelfde geld heb ik weinig last van symptomen..maar ja ze zeggen altijd he dat een vrouw het gewoon weet...nou ja ook niet altijd..mijn collega en vriendin hadden totaal geen klachten (pas na week 5) en voelde het niet...zucht, vervelend weer dit!!
Jij nog geen symptomen?!

@bubbles: ja lief he, heb ook heerlijk genoten! Even lekker kunnen ontspannen! Hoe is het met jou?!

Vind het trouwens ook wel erg vervelend worden dat mensen die zwanger zijn een topic plaatsen op deze forum! Lees steeds vaker topic's als "vertel jij het je kinderen als je zwanger bent'! Ze kunnen dat toch beter op de zwanger topic doen!! Maar goed, zal wel aan mij liggen hahaha! (hormonen, krijg je dat he ;) )

Iedereen fijne dag!!! Dikke smok!!

Hoi,

@ Angel: Fijn dat je lekker hebt genoten...dan maar zo.
Is net zo lekker thuis als elders... :)
Morgen een spannende dag voor je.!!!
Die krampjes kunnen best goed voorteken zijn hoor,hoort wel bij zwanger worden...dus wie weet.
Hoop het echt voor je.
Ja, net wat je zegt, gruwelijk irritant die mensen die hier zo'n topic openen. Laat ze dat op het daarvoor bestemde forum doen. Of ze hebben door de gierende hormonen slecht zicht, dat ze het verkeerder forum aanklikken...:D

Verder gaan ze bij mij het nakijken denk ik, ik heb geen idee.
Wel gek ja dat er wel eitjes rijpen maar niet springen,heb ik in al die jaren nog noooooit gehad. Maar goed we wachten wel af hoe het gaat.

@ Tessara: En,en en?
Heb je al stiekem een test gedaan?

@ Bubbels: Heb je de babykamer al uitgezocht?
En zijn jullie er al over uit wellke naam het word...:))))
Kun je nu mooi over fantaseren alvast...

@ Allemaal: Hier alles rustig, in afwachting van het gyn.bezoek.
Ben benieuwd....
Vanavond weer werken....heb nog niet heel veel zin.

Jullie leuk weekend gehad?
x

Terug
Bovenaan