Sinds mei bezig

Ik ben ook verpleegkundige en werk in de gehandicaptenzorg! Erg leuk werk, in feite zorg ik ervoor op mijn werk dat er een huiselijk sfeer is (natuurlijk komt er qua begeleiding veel bij kijken maar dat terzijde...) maar erg leuk werk, je krijgt echt een band met de clienten!
Heb ook een tijdje als sportinstuctrice gewerkt (gaf bodyjam en bodystep) maar dat was in combinatie met mijn werk en vriend niet meer te doen...had het te druk en werd te dun! Tjah, gezondheid voor alles he! Sporten werkt wel verslaven! Sport 3 tot 4 keer in de week, soms ene week wel wat minder als andere week maar probeer wel zovaak mogelijk heen te gaan..
Ook ik slik foluimzuur, ik gebruik 'zwanger worden' van Etos!

@mama2be: ja inderdaad, raar mens die assistente...maar goed, ik ben gewoon 11 sept ong geworden en op naar de volgende 'eisprong'!

Zal inderdaad leuk zijn als we met z'n allen tegelijk zwanger kunnen worden..dan starten we een nieuwe forum : mei baby's ;)

Liefs!!

He Dames,

Ik ben een paar dagen weg geweest. Heerlijk!!!
Wel jammer dat ik tot gisteren ongesteld was, die paar dagen had ik al als klus dagen gezien, maar ja het is niet anders.
Het is idd wel vreemd om te denken dat ik misschien zwanger was. Maar zoals mama2be al zei, dan zit er al iets mis en is het maar goed dat het vroegtijdig is afgebroken. Eigenlijk hoop ik dat het dat was, want als mijn cyclus nou niet normaal verloopt deze maand, dan moet ik even langs komen. We zien wel, ik ga mezelf er niet druk over maken. (nou ja proberen dan).

Ik werk als levensmiddelentechnoloog en studeer hiervoor nog in de avonduren.

@Angel Wat toevallig dat jij hetzelfde had. Mijn huisarts vertelde dat het niet aan het ontpillen lag, want dat duurt hooguit een paar dagen. Maar dat hangt misschien ook van de pil af. Ach ja, het blijft toch een raadsel allemaal. Ik zou als ik jou was gewoon lekker wat drinken als je op stap bent, want je moet er straks als je zwanger bent al genoeg rekening mee houden.

@Mama2be Spannende week voor je!! Ik vind het wel eens tijd voor wat goed nieuws. Duimen!!!

@Tessara Succes in de volgende ronde.

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 28/9
Tessara: .4e ronde - 1e kindje - NOD: 11/9
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

groetjes Bubbles

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 28/9
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

Even een nieuw lijstje, bubbles had per ongeluk de oude gebruikt.
Ik werk op een gemeente als planoloog. Ik maak ruimtelijke plannen.
Mijn klusweek is volgende week, weer vol goede moed bezig, echter is de moed wel gedaald.
Ik hoop ook dat we snel over kunnen gaan naar het forum "in mei een baby" dan moeten we deze maand/begin volgende maand allemaal zwanger worden. Hoop het voor ons allemaal!

Liefs

Leuk om te horen wat voor werk jullie doen, nu ben ik ook wel nieuwsgierig in welke provincie julllie wonen!!?!!
Zelf heb ik altijd in de provincie Groningen gewoond, maar sinds 2 jaar woon ik in de provincie Drenthe!

Mijn 'klusweek' is vanaf de 24e dus volgende week ongeveer..ben benieuwd...en dan na 12 oktober testen of ik zwanger ben...

En inderdaad ik hoop ook dat we snel met z'n allen een nieuwe forum kunnen beginnen...maar vind dit ook al erg leuk om zo ervaringen etc met elkaar te delen! Niemand in mijn omgeving is bezig met zwanger worden dus dat is dan wel prettig om op deze manier erover te praten met elkaar!!

Hé groetjes!!

Sorry, ik had niet gezien dat ik het oude scema gebruikt had. Misschien kunnen we er een paar dames uit halen, want de helft kletst niet meer mee. Vinden jullie het ook goed als ik een nieuw onderwerp aan maak : Sinds mei bezig deel 2, want het is wel ver zoeken?
Ik kom trouwens uit Brabant!!!

Gr Bubbles

Ik vind het prima!
Moet je wel even aangeven wanneer je dat doet, haha straks zit de 1 op deze en de ander alweer op de nieuwe :)
Dat communiceert niet zo makkelijk he ;)

xxx

Hey Allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

@ Bubbles: ben je een beetje over de schok heen dat het een Mk was. Is wel raar als je zoiets hoort denk ik. Ik ken het gevoel van een Mk, en dat is niet niks.
Je vraag je telkens af, had ik wat anders kunnen of moeten doen. Maar het heeft geen zin, het ligt niet aan je zelf...en de volgende x ben je net zo vruchtbaar weer...zal extra duimen.
Lief dat je voor mij ook duimt, inderdaad een extra spannende week..!!! Ben benieuwd....
En heb je lekkere vakantie gehad?
En wat moet je dan precies doen als levensmiddelen technoloog?

@ Angel: volgende week dus flink klussen..zal ook voor jou duimen.....

@ Tessera: niet de moed laten zakken hoor, het duurt vaak toch tussen de 1 en 6 maand voor je voor het eerst zwanger raakt. Terwijl ik altijd dacht als je gewoon "goed" klust dat kan het toch niet missen. Maar goed, succes en ik zal ook voor jou duimen...

@ allemaal: goed idee om een nieuw forum te starten, de helft kletst inderdaad niet mee, en nu moeten we altijd zo ver weg bladeren, op pagina 15 al weer met gemak.

Ik kom trouwens uit overijssel, wel grappig we komen overal weg zo te zien!!

Zoals gezegd dus Maandag mijn NOD, maar ik voel me nog niet ongi,maar ook niet echt zwanger...kan dus nog alle kanten op.
Nog even geduld hebben dus....ben alleen vreselijk moe, gisteren lag ik er om half 10 al in en ben net een half uur wakker (nu omdat ik vrij ben) maar door de week val ik ook zo in slaap.
Nou ja, ik ga mezelf maar geen dingen inbeelden (zwanger)... :D die misschien niet zo zijn.....

En volgende week dus weer een productieve
week voor jullie meiden... :D

X

Fijne dag meiden en tot snel

Dames,

Ik heb een nieuw onderwerp aangemaakt. We zitten weer op pagina 1!!

Gr Bubbles

Terug
Bovenaan