A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Hier gaat alles goed.
@ susie: balen is dat weer he als je dan weer ongesteld bent geworden.
Had ik ook maar 2 dagen ongesteld, heel gek is dat.
Maar of dat er dan bijhoort ofzo...geen idee.
Op naar de volgende ronde....ovulatie testen zijn wel nuttig denk ik, maar je moet ook gewoon doen wat je gevoel zegt.
Om de dag klussen en rond je ei elke dag, en dan is het een kwestie van geluk hebben.
Ik hoop dat september een goede maand word voor ons allemaal.
Succes ermee, en hou ons op de hoogte hoe de testen bevallen.
@Angel: fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten van je vakantie.
Is ook belangrijk, toch?
En bedankt voor je berichtje betreft mijn gewicht, ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, dus daar zal het niet aan liggen.
En ja, ik ben ook begonnen met de testen en het waren goedkope via internet, en heel vaag krijg je dan een streep te zien en dat zou dan betekenen dat je dan vruchtbaar bent.
Dus netjes geklust afgelopen tijd...
Vriend weer heel blij mee...hahahaha, en ik ook hoor.
@ Bubbels: Jeetje dat is wel even schrikken als hij dat zo zegt.
Had je geen enkel idee dat je mogelijk zwanger zou kunnen zijn? Op naar een nieuwe ronde...met hopelijk goed resultaat binnenkort.
@ allemaal: iedereen succes weer deze maand...hopelijk word het een vruchtbare maand...
Tot snel, liefs An
Hier gaat alles goed.
@ susie: balen is dat weer he als je dan weer ongesteld bent geworden.
Had ik ook maar 2 dagen ongesteld, heel gek is dat.
Maar of dat er dan bijhoort ofzo...geen idee.
Op naar de volgende ronde....ovulatie testen zijn wel nuttig denk ik, maar je moet ook gewoon doen wat je gevoel zegt.
Om de dag klussen en rond je ei elke dag, en dan is het een kwestie van geluk hebben.
Ik hoop dat september een goede maand word voor ons allemaal.
Succes ermee, en hou ons op de hoogte hoe de testen bevallen.
@Angel: fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten van je vakantie.
Is ook belangrijk, toch?
En bedankt voor je berichtje betreft mijn gewicht, ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, dus daar zal het niet aan liggen.
En ja, ik ben ook begonnen met de testen en het waren goedkope via internet, en heel vaag krijg je dan een streep te zien en dat zou dan betekenen dat je dan vruchtbaar bent.
Dus netjes geklust afgelopen tijd...
Vriend weer heel blij mee...hahahaha, en ik ook hoor.
@ Bubbels: Jeetje dat is wel even schrikken als hij dat zo zegt.
Had je geen enkel idee dat je mogelijk zwanger zou kunnen zijn? Op naar een nieuwe ronde...met hopelijk goed resultaat binnenkort.
@ allemaal: iedereen succes weer deze maand...hopelijk word het een vruchtbare maand...
Tot snel, liefs An