Sinds mei bezig

Hey meiden,

Hier gaat alles goed.

@ susie: balen is dat weer he als je dan weer ongesteld bent geworden.
Had ik ook maar 2 dagen ongesteld, heel gek is dat.
Maar of dat er dan bijhoort ofzo...geen idee.
Op naar de volgende ronde....ovulatie testen zijn wel nuttig denk ik, maar je moet ook gewoon doen wat je gevoel zegt.
Om de dag klussen en rond je ei elke dag, en dan is het een kwestie van geluk hebben.
Ik hoop dat september een goede maand word voor ons allemaal.
Succes ermee, en hou ons op de hoogte hoe de testen bevallen.

@Angel: fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten van je vakantie.
Is ook belangrijk, toch?
En bedankt voor je berichtje betreft mijn gewicht, ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, dus daar zal het niet aan liggen.
En ja, ik ben ook begonnen met de testen en het waren goedkope via internet, en heel vaag krijg je dan een streep te zien en dat zou dan betekenen dat je dan vruchtbaar bent.
Dus netjes geklust afgelopen tijd...:D
Vriend weer heel blij mee...hahahaha, en ik ook hoor.

@ Bubbels: Jeetje dat is wel even schrikken als hij dat zo zegt.
Had je geen enkel idee dat je mogelijk zwanger zou kunnen zijn? Op naar een nieuwe ronde...met hopelijk goed resultaat binnenkort.

@ allemaal: iedereen succes weer deze maand...hopelijk word het een vruchtbare maand...
Tot snel, liefs An

Hallo meiden!
Computer was bijna een week stuk, maar ben weer online!
Morgen is mijn NOD, morgenvroeg een testje doen. Hoop dat het is gelukt! Aan de andere kant komt het niet zo heel handig uit, ga bijna op vakantie en net een nieuwe baan... Aan de andere kant zeggen ze ook dat het niet te plannen is en altijd onverwacht komt!
@ Bubbels: Wat rot zeg! Goh, had wel gehoord dat je 10 dagen na je ovulatie een innestelingsbloeding kunt hebben. Maar in jou geval betekend het dat je vorige maand dus ongesteld was terwijl je zwanger was....in hoever ik het begrijp.
@ iedereen: Ovulatietesten zijn toch wel handig, je kunt ze ook gebruiken als vroege zwangerschapstest heb ik net gelezen.
@ Asjepoester: Heb je al getest? Vandaag ben je volgens het schema 3 dagen overtijd...goed nieuws?

Groetjes

Hallo meiden!
Nou vandaag mijn NOD, vanochtend direct test gedaan - was negatief. Vlak daarna ongesteld geworden. Jammer maar helaas, was wel weer erg stipt. Nu bekruipt mij het gevoel...hoe lang duurt het nog en gebeurd het uberhaubt nog wel? Ben altijd erg slecht geweest in wachten...
Heb het schema maar aangepast.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 28/9
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

@ Tessara: Jammer dat je ong bent geworden...snap je gevoel..je haalt van alles in je hoofd dat het misschien niet op de "natuurlijke" weg gaan lukken etc...ik heb dat gevoel ook..vooral omdat een collega van mij met overgewicht, ongezond eetpatroon en pakje sigaretten op een dag roken heel snel zwanger is geworden! Dan denk je wel eens HET IS NIET EERLIJK!
Maar ja wachten, wachten en wachten..en ik snap je gevoel van het wachten...ik ben zelfs beetje zo van als ik iets wil dan wil ik het ook direct! maar helaas gaat dat niet altijd op...

@ iedereen : Ik heb nu het zelfde als bubbles, ben vandaag weer ongesteld geworden terwijl ik 29 aug ook al ongesteld ben geworden(dit duurde maar 2 dgn)! Dat is bijna 2 week geleden..snap er niks van...het is ook erg donkerrood bloed en veel...verder heb ik geen klachten..aangezien bubbles vertelde dat haar dokter evt aan een miskraam dacht ga ik maandag de dokter ook maar even bellen...Weet nu namelijk ook niet meer of ik nu weer een nieuwe cyclus moet rekenen (zou vandaag met ovulatietesten beginnen) of nog de dag moet aanhouden toen ik op 29 aug ong werd...
Erg frustrerend..vooral als het wel een miskraam is dat ik dan afgelopen weekend nogal wat wijntjes heb gedronken (was feest hier de stad)..ga gelijk denken dan van wat als ik die wijntjes niet had gehad..
maar goed, moet er nog niet van uitgaan dat ik een miskraam heb gehad...eerst maar bellen maandag!

Hoe is het verder met jullie?!

Hallo meiden,

@ Tessera, echt balen dat je ongi bent geworden...is altijd toch weer een teleurstelling...
Net wat Angel zegt, het is soms echt oneerlijk.
Maar weer goede hoop houden voor de volgende ronde...

@ Angel, is ook wel vreemd dat jij ook die klachten hebt, en nu alweer ongi bent.
Zou anders gewoon een x een afspraak maken bij de huisarts. En dat achteraf denken van: had ik maar.....heeft geen zin hoor.
Je moet jezelf nu geen verwijten zitten maken hoor, als het een miskraam was, dan zat er al iets niet goed in de deling. Dan maakt de rest niet zoveel uit hoor.
Maar kan het me levendig indenken dat je je zo voelt.

Met mij gaat het goed...vandaag erg moe, niet normaal.
Erger al anders, en ik heb niets geks gedaan.
Volgende week pas mijn NOD.
Ik ga zo ff lekker tv kijken met vriend lief.

Iedereen fijne avond en rustig weekend, tot snel.

Hoi meiden,

Wat vreselijk zeg, dat jullie na 2 weken - dus rond je ovulatie opeens weer bloeden...echt heel vreemd. Leef met jullie mee.
Ja, ik denk soms ook wel eens - moet ik nog wel uit blijven gaan en roken en drinken. Ik heb geen overgewicht maar ben wel iemand die nooit een wijntje of siragetje of feestje overslaat. Echter, dan denk ik aan de ander kant - kan beter nu genieten voordat ik zwanger ben en direct overal mee stoppen als test positief is. Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad, en je kan je leven ook niet ''stil" zetten tot dit moment. Ten eerste krijg je dan veel vragen/opmerkingen over het waarom en ten tweede - hoe lang duurt dat nog voordat je zwanger wordt - en ik wil er ook niet zoveel mee bezig zijn. Ik heb geen overgewicht trouwens, weet ook niet hoeveel invloed dat heeft op je vruchtbaarheid. Ik weet wel dat je door roken en drinken op dat moment minder vruchtbaar bent, maar ja je bent maar 12 tot 24 uur vruchtbaar per maand.....
Ik zit er deze maand trouwens wel veel meer mee dan de ander keren, dat het niet gelukt is. Ik was er gisteren echt de hele dag van slag van. Gisteravond leuke dingen gedaan en vandaag de hele dag en nu ben ik wel weer net zo supervrolijk als anders gelukkig.
Nou meiden, en in het speciaal Angel en Bubbles na jullie extra moeilijke maand deze keer, heel veel succes deze ronde en ik hoop dat we allemaal een positief resultaat aan deze ronde mogen geven.
Trouwens, ik las gisteren dat je beter kunt klussen op de dag vóórdat de ovulatietest een positief resultaat geeft omdat het zaad dan ligt te wachten en je daarmee de minste kans loopt om de 12 tot 24 uur te missen. Dit betekend dus 2 dagen voor de ovulatie. Zaad blijft ongeveer 48 uur tot langer goed dus dan zit je altijd goed als je - volgens het onderzoek vanaf dag 8 tot 15 (bij een "normale" ovululatie op dag 14) elke dag tot om de dag klust.
Ik ga het in ieder geval deze ronde proberen!

Liefs.

Nou vandaag even met huisarts gebeld wat het precies kan zijn dat ik na 2 week (rond mijn ovulatieperiode) weer ong ben geworden, kreeg de assistente ervoor...ze deed net of ik belde voor iets onbenulligs...kreeg antwoord dat het normaal was dat mijn lichaam moest wennen omdat ik gestopt was met de pil etc...hmpf...volgens mij trof ik haar op een minder vrolijke dag!

Maar goed, ik heb maar besloten dat dit mijn ongesteld is (voor 2 week terug was erg weinig en duurde maar 2 dagen!) dus ik ga nu gewoon mijn nieuwe "ovulatie"periode berekenen...haha.. en dan zien we wel weer..heb nu toch van die testen dus we gaan gewoon weer verder!

@ Tessara: ben het helemaal met je eens hoor..ik rook ook en lust in het weekend ook wel eens een borrel...Ik vind het soms zo krom...mensen die er alles aan doen en veel mee bezig zijn worden het niet en mensen die eigenlijks nog geen kind willen en er niet eens mee bezig zijn, die worden zwanger!!
Dus tjah, ik heb zoiets van het is allemaal leuk en wel maar het moet ook LEUK blijven...kijk mocht het uitblijken dat na een half jaar ik nog niet zwanger ben, dan stop ik zeker wel met roken..maar zet niet gelijk alles is..mijn vriend rookt ook en hij slikt nu gewoon vitamine C 1000 mg..(hier gelezen op de site dat het goed is haha) en ik slik van de Etos zwanger worden. verder leef ik wel gezond, sport veel en eet gezond en met regelmaat. Ook ik heb geen last van overgewicht...alleen het roken is mijn 'slechte eigenschap'...ach, we blijven gewoon oefenen!
Ook ik wens iedereen succes komende ronde en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs!

Hey meiden,

Hoe gaat het allemaal met jullie, na een rotte periode...

@ Angel: Goed dat je toch even gebeld hebt, en wat een nare vrouw, die moest zeker zelf ongesteld worden!!!
Wel balen weer....

@ Allemaal: ik was eigenlijk wel benieuwd naar wat voor werk jullie doen, gewoon uit belangstelling en nieuwsgierigheid... :D
Ik werk zelf als verpleegkundige in de thuiszorg, erg leuk en afwisselend werk.
Je weet nooit wat je elke dag aantreft achter de deur.

Ik beweeg en sport ook, drink niet,en rook niet, dus verder ben ik op wat overgwicht wel gezond bezig.
Slik mama en baby van dagravit en dat bevalt wel goed.

Vandaag lekker een dagje vrij, en is het niet echt mooi weer...zeg maar gerust...s**t weer.
Maar goed, kan ik mooi wat in he huishouden gaan doen.

Zou leuk zijn als we strax allemaal zwanger zijn en kunnen gaan klesten over wie welke kwaaltjes heeft...heel gezellig.
Tot snel.

Liefs

Terug
Bovenaan