Sinds mei bezig

Hoi meiden!

@ Bubbles: ik vind het wel makkelijk, dan weet je op welke dag je extra moet klussen - en de dag erna!

@ An: Ik heb gehoord dat het beste is om minimaal 5 minuten te blijven liggen - max 20 minuten. Maar het hoeft niet per se. Echter heb je de eerste 5 minuten wel de meeste kans dat zo veel mogelijk je baarmoeder bereiken. Echter bereikt altijd een deel direct de baarmoeder als hij er volledig inzit.

@ Angel en Suzie: En? Weten jullie al of het is gelukt?
Groetjes!

Oh sorry Angel en Susie, het lijstje is niet goed aangepast.

@ An: ik heb inderdaad gehoor dat het kan helpen om met opgetrokken benen even te blijven liggen, maar dat het ook wel belangrijk is dat je erna wel gewoon gaat plassen ivm blaasontsteking!
En volgens mij moeten we er niet teveel mee bezig zijn met die kleine dingen...vriendin van me rookte als een ketter, at ongezond en last van overgewicht en die is nu 22 week zwanger! Wel erg frustrerend maar goed, we blijven oefenen!

@tessara; helaas dus niet gelukt, gaan nu op naar ronde 4...wel jammer...vooral als ik dan maar 2 dagen ong ben geweest terwijl dit normaal toch wel 4 dagen is...dan denk je echt van pfff..als die 2 dagen nou ook niet waren gekomen dan was ik gewoon zwanger geweest...maar jah...

@ allemaal: hmm volgens mij mag ik mij dan de jongste noemen binnen deze forum :D
Leuk om te lezen hoe oud iedereen is etc!

@ mama2be: ook ik keek altijd via internet wanneer mijn eisprong ongeveer zou zijn...volgens de site vanaf 11 sept weer...maar ben van plan om nu ook eens van die ovulatie testen te gaan aanschaffen...even kijken of dat helpt :S
Kunnen we elkaar op de hoogte houden of dat ons bevalt..ene kant ben ik wel bang dat het "klussen" dan nog extra 'verplicht' gaat worden...maar ja andere kant..als dat toch kan helpen om sneller zwanger te worden dan doe ik het er voor hahaha...

Groetjes!!

He lieve meiden,

Was ik weer.......

@ Angel: Heb je nog een beetje een fijne vakantie gehad? Ondanks dat je ongesteld bent geworden voor de tijd.
En ik ben nu begonnen met van die goedkope testen via internet en ga vanavond eens testen of die mijn vruchtbare dagen aan gaat geven hahaha...
Zal je op de hoogte houden....!!!
Het "verplichte" klussen heeft ook wel wat, zo blijf je gelijk een beetje in conditie... :D

Ik heb wel wat overgewicht en ben benieuwd of ik er veel last van zal krijgen tijdens de zwangerschap.
Heb van te voren meerdere pogingen gedaan om af te vallen, en ben nu weer begonnen. Alles wat er nu nog af gaat is mooi meegenomen.

Het word in ieder geval weer een spannende maand voor veel van ons..!!!!

Susie en Asjpoester al bericht??? Of verschijnselen???

@ Iedereen: Nog spannenden plannen van het weekend?
Wij gaan lekker relaxen....

Liefs An

He Dames,

@Allemaal: Hoe gaat het met iedereen?
Ik hoop dat jullie mij ergens mee kunnen helpen. Gisteren (dag 14 van mijn cyclus) ben ik weer ongi geworden. Ik snap er helemaal niets van, dacht ik eindelijk weer te moeten klussen, krijg je zoiets. Ik was de eerste 6 dagen ongi en toen 8 dgn niet en nu weer. Heeft iemand dit al eens gehad? Mijn cyclus was de laatste maanden 30-34-35 dgn. Ik heb hierover ook een nieuw onderwerp geplaatst op het forum, misschien dat er nog andere dames zijn dit herkennen.

Gr Bubbles

Ha meiden,

Hoe is het met jullie? Ik ben inmiddels aan ronde 7 bezig, net weer ongesteld geweest maar 2 dagen. Zo gek het wordt steeds minder maar goed we gaan er weer voor. Ik heb besloten om deze keer maar eens te beginnen met temperaturen + ovulatietesten. Dat temperaturen heb ik nog nooit gedaan maar ik hoorde van vrienden waarbij het ook niet lukte dat dat het eerste is waar de gynacoloog naar gaat vragen mocht het zover komen...ik hoop het niet natuurlijk.

Mijn volgende NOD is 30/09 dan zijn we ook een midweekje in centerparcs dus ik hoop dat ik dan niet ongesteld word. Ten eerste natuurlijk omdat we dan zwanger zijn en ten tweede omdat ik dan gewoon lekker kan zwemmen en vrolijk ben!

Bubbles: ik heb ook vaak op dag 14 van mijn cyclus last van bloedverlies. Niet echt zo erg als bij mijn ongesteldheid maar heel licht. Dit schijnt door de eisprong te kunnen komen.
Ik zag dat jouw volgende nod ongeveer gelijk valt met die van mij. Spannend weer he. Succes met klussen

Mama2be: hoe is het? Ook weer druk aan het klussen? Lekker relaxed weekend gehad?

Tessara en Angel: jullie ook weer heel veel succes , Tessara jouw nod schiet alweer op! Angel wanneer is jouw nod nu weer? Even het schematje aanvullen en bijwerken.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD: 27/9
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...3e ronde - 1e kindje - NOD: 31/8
Tessara: .4e ronde - 1e kindje - NOD: 11/9
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

Hallo,

Nou, ik heb toch even de dokter gebeld, die vertelde dat ik misschien wel een miskraam gehad heb. Het was natuurlijk nog niets, maar wel een vreemd idee. Als het goed is moet mijn cyclus hierna weer rond de 34 dgn zijn.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...3e ronde - 1e kindje - NOD: 31/8

Iedereen succes, ik ben er een paar dagen op vakantie!

Gr Bubbles

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 28/9

Mijn NOD is nu op 28/9, ronde 4...het is niet zeker of het 28/9 is..ben uitgegaan van de lengte van mijn laatste cyclus en die duurde 31 dagen (die daarvoor 33) dus afwachten..heb ovulatietesten aangeschaft en ik mag vanaf de 11e ze gebruiken om te kijken wanneer mijn eisprong is! Spannen!!

@bubbles, jeetje..schrok je niet toen hij dit zei? Moet je nog voor onderzoek langskomen dan? Las dat je paar dagen op vakantie gaat? Geniet ervan zou ik zeggen!

@ mama2be: ja wel fijne vakantie, vooral lekker niks gedaan haha..zaten in een huisje hier in NL (weer was dus k*t) maar goed, lekker luieren in een huisje in de bossen is ook heeeerlijk! Ook ondanks het feit dat ik ong ben geworden heb ik heerlijk kunnen genieten!
En w.b. je overgewicht..dat hoeft niks uit te maken...vriendin/collega van me heeft hier ook last van..rookt als een ketter en eet erg ongezond dus ja..wie zal het zeggen..maar ja zoals ze zovaak zeggen is de 1 er wel weer gevoeliger voor als de ander!

Succes met de testen, ik zal je ook op de hoogte houden! Neem aan dat je ondertussen al wat testen hebt gedaan? Hoe ging dat?

Tot snel iedereen!

Terug
Bovenaan