Sinds mei bezig

@An: ooohh.. wat spannend....Ik merk nu wel, dat ik die test gewoon echt moet gaan doen morgen. Ik heb zoooo veeel spanning.. Ik ben blij dat het waarschijnlijk druk wordt op me werk vandaag, anders was ik misschien met m'n hoofd al bij morgenochtend...heheh..

Ik duim ook voor jou hoor!!

@Keanosmama: Wat vervelend van de MK... Ik hoop dat je de 23ste 2 streepjes ziet... Succes!

liefs, tes

@ tess,En,en en ????
Goed nieuws?
Mag ik je al feliciteren?
Ik heb nog steeds rommel in mijn buik...en licht misselijk gevoel, misschien dat het duimen van jou helpt....:D

@keanosmama: ook heel veel succes natuurlijk,en hopelijk is het jou ook gegeven.
Heb jij al meer kids?

Meiden succes...liefs An

Hey An,
Ik heb besloten het morgenochtend te doen.. Ochtend urine is natuurlijk het beste. Bovendien wilde ik het niet vanochtend doen want dan krijg ik de neiging om het op me werk te vertellen en dat wil ik natuurlijk pas met 12 weken doen....

En helaas, is het niet zo druk als ik vanochtend dacht dat het zou gaan worden, dus ik zit al met mijn hoofd bij morgen ochtend hihi...

Jij succes he!

Liefs tes

Hallo,

Ik ben vanaf mei gestopt met de pil. Erg spannend allemaal.

Mama2be, jammer van je MK, ik hoop voor je dat het snel lukt.

TessavO, spannend zeg, laat even weten wat de test gedaan heeft.

Gr Bubbles

Dames,

Ik heb vanochtend om half 8 meteen een test gedaan, toen ik op stond.
Ik ben zwanger...... :)
Nog steeds kan ik het bijna niet geloven, maar ik ben echt zwanger!!

Dames, succes, en mogen jullie op een dag ook zo euforisch moment mee maken!

Liefs, tes

Tessa, van harte gefeliciteerd! Ja geweldig hè? Ik kon het ook bijna niet geloven en stond echt te springen..... ik gilde het bijna uit: 'hij is positief!' en op zo'n zonovergoten dag als vandaag kan je geluk helemaal niet meer stuk (als het regende ook niet!)
geniet ervan!!!

Tess van harte meid.
Geniet er lekker van en komt helemaal goed...

Liefs An

Terug
Bovenaan