Sinds mei bezig

He an,

Het kan zijn dat je cyclus onregelmatig is en dat je NOD een week later komt. Het kan ook zijn dat je een late eisprong had en daardoor een negatieve test had. Even afwachten denk ik.

gr Bubbles

Goedemorgen dames,

@Bubbles: spannend!!

@An: ik had zowat hetzelfde, het duurde bij mij meer dan een week voordat ik positief testte! Dus zolang je niet ongesteld bent, gewoon testen.
Het kan inderdaad zijn dat je NOD ineens later is, kan ook zijn dat je te vroeg bent. Maar kan ook zijn dat je lichaam niet genoeg HcG hormoon aan maakt, dan kan je pas bij 3 weken zwanger testen.

Dus misschien handig, zoals ik deed. Ik ging elke zaterdagochtend met ochtendurine testen. Die kan het meeste Hcg bespeuren zeg maar..
Dus dan had ik een week om ongesteld te worden.

Succes meis!

Liefs, tes

Tes,

Heb je het al verteld aan je ouders/vrienden, of wil je het nog geheim houden tot de eerste echo?

Gr Bubbles

Hallo meiden,

Wij zijn ook sinds mei bezig :D. Spannend allemaal. ik weet niet of ik een regelmatige cyclus heb want ik ben na het stoppen met de pil pas 2 keer ongesteld geweest. 1e keer dus nog van de pil en daarna na 34 dagen en daarna dus niet meer. Had al een test gedaan afgelopen weekend maar die gaf aan negatief. Zit nu op dag 50 en we wachten maar totdat ik ongesteld word.

@tessavO gefeliciteerd

@bubbles spannend...

@mama2be misschien te vroeg en dan toch zwanger??

Groetjes Ingrid

@Bubbles: ik heb het aan 1 vriendin vertelt. Maar verder nog niet. Ik wil het pas vertellen met 10-12 weken, maar dat zal natuurlijk lastig worden.
Ik kan uiteindelijk mijn mond wel houden (beter dan ik dacht) maar ik weet zeker dat mijn omgeving het snel gaat raden. Ik ben af en toe misselijk, drink niet meer, eet andere dingen en ben veel moe de laatste tijd. Terwijl ik normaal bekend sta als iemand die wel van een drankje houdt, van een feestje houdt en nooit op let wat ik eet, als het maar lekker is.
Dus ze zullen het snel genoeg merken, als ze het vragen wil ik ook niet gaan liegen en het vervolgens over 7weken wel vertellen...
Dus ik zal het moeten afwachten ;-)

@Ingrid: Dank je wel! Hoop dat jij ook snel een positieve test in je handen mag hebben.

@An: Hoe is het?? Al wat bekend bij je? Misschien handig om einde van de week nog even te testen?
Hou ons op de hoogte!

Liefs, tes

Hey allemaal,

Hier gaat het goed, nog steeds geen nieuws.
menstruatie blijft nog uit, en ook nog geen positieve test vanmorgen weer.
Morgen of het weekend maar weer eens testen.

@ Tessav: Had jij verder dan ok geen klachten? Ik heb geen krampen,ben nog niet echt misselijk, wel zuurbranden.
Geniet er lekker van meid, kun je het al een beetje bevatten?

@ Ingrid: Jeetje, wat duurt het wachten dan lang he?
En dat ontpillen is ook niet alles, is vaak je hele cyclus van in de war.
Succes ermee meid.

@ bubbles: jij al klachten van een beginnende zwangerschap of ongi-tijd?

@ allemaal: Ga zo lekker buiten in de schaduw zitten alvast een beetje dagdromen over een mogelijke zwangerschap..... :D

Hallo,

Ik zit nou op dag 31 van mijn cyclus. Ik voel wel iets links en rechts boven mijn liezen en ik voel mijn borsten. Ze doen geen pijn, maar ik voel ze gewoon. Dat wil natuurlijk helemaal niets zeggen, want het kan ook aan de komende menstruatie liggen. Ik had afgelopen week ook een test gedaan, maar deze was negatief. Ik zit nou op dag 31 van mijn cyclus. Erg spannend dus. Ik zit er aan te denken om vanavond een test te doen, maar eigenlijk wil ik wachten tot zaterdag.

@Tes: Wel knap dat je je mond kan houden. Lukt dat op het werk ook een beetje?

@Ingrid: Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en met de volgende ronde kan beginnen. Succes.

@An: Spannend he, dat wachten duurt zo lang. I duim voor je dat de volgende test positief is. Heb je een regelmatige cyclus?

G Bubbles

Hallo

Ook ik ben in mei gestopt met de pil. Werd daarna ongesteld (reactie pil) daarna duurde het 6 week voordat ik uit mezelf ong werd..daarna duurde het 33 dagen. Nu moet ik dus wachten of ik een regelmatig cyclus heb..als ik wel een cyclus heb van 33 dagen moet ik 31 aug ong worden (ik hoop natuurlijk niet...hoop op zwanger zijn!)
Hoe zit dat bij jullie, ook regelmatige cyclus?
En wat doen jullie eraan om het zwanger worden te beinvloeden (oa foliomzuur etc?!)

Wens iedereen veel succes en hopen dat we allemaal snel zwanger mogen worden...

Voor diegene die ondertussen al zwanger zijn; van harte gefeliciteerd en geniet ervan..

Groetjes Angel

Terug
Bovenaan