Sinds mei bezig

Hey meiden!
@An: Ik had best veel klachten.. Misselijk, gevoelige en pijnlijke borsten, moe etc. Welke klachten heb/had ik niet..? Ik wist ook bijna zeker dat ik zwanger was voordat ik die test deed. Ik geloofde het alleen pas toen er 2 streepjes waren. Alhoewel, daarna deed ik de clearblue en die zei 2-3 weken, toen begon ik het denk ik een beetje te geloven. Nu nog steeds, wat je zegt, is het heel moeilijk te bevatten. Daarom verheug ik me heel erg op 1sept, dan heb ik de 1e afspraak bij de vk.
Ik denk zelfs dat ik vandaag nog een test ga doen, niet dat ik denk dat ik een miskraam heb gehad (integendeel!), ik weet ook wel dat me kindje er nog is... Maar gewoon om alles zeker te weten. Soms heb ik helemaal geen klachten en dan vergeet ik gewoon even dat ik zwanger ben. Ach, het schijnt erbij te horen.
Jij succes meis, misschien moet je nog ff wachten met testen tot eind volgende week..Anders ga je steeds meer hopen en kan je ongi ook uitblijven. Gewoon lekker relaxen, er zit ook wat positiefs aan, je kan nog een aantal dagen extra klussen ;-)

@Bubbles: Het is heel erg moeilijk me mond te houden. Daarom heb ik thuis iemand die het weet, me vriend natuurlijk, waar ik er over mee kan praten. Op me werk ook 1 collega waar ik goed mee omga, die het weet. Dat werkt zeker wel, want dan heb je in elke omgeving waar je vaak bent, iemand om tegenaan te praten als je wat heb ofzo.. Maar ik kan niet wachten tot ca.12weken...

@Angel: Hoi! Ik had een onwijs onregelmatige cyclus. Op dat moment vreselijk, maar nu ik eraan terug denk was het super. Gezien we daardoor gewoo plezier hielden in het klussen en ik niet zo intensief ging rekenen, hield ik me er minder mee bezig. En nu ben ik zwanger. Ik heb niet veel gedaan om het te beinvloeden. Ik slik pas sinds kort foliumzuur en ben alleen gestopt met roken vanaf het moment dat we gingen proberen. Ik denk daardoor ook dat de "nuchtere" aanpak meer heeft gewerkt. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. In ieder geval succes ermee meid!

Liefs, tes

@ tes: Ja volgens mij is dat wel een prettig idee, dat je er dan niet teveel mee bezig bent wanneer evt je eisprong kan komen...Je bent dus gestopt met roken op het moment dat je zwanger wou worden..ik en mijn vriend roken ook maar we zijn gewoon gaan minderen..toevallig wil een collega van mij ook zwanger worden (is al bezig met IVF) en zij rookt nog steeds..dit op 'advies" van de arts..het kan namelijk ook doordat je stopt en je 'gestresst' raakt je dus alsnog moeilijk zwanger kan worden..doordeweeks roken we amper, maar de weekenden als we bij vrienden zijn etc is het moeilijk...
Ik ben al aan de foluimzuur, mijn vriend slikt nu vitamine C...las hier op de site dat dit goed is voor de zaad van de man en als diegene rookt...dus tjah kunnen dat altijd proberen toch!

Wat fijn dat je zwanger bent...lijkt me inderdaad moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen..wil nu het liefst al aan iedereen vertellen dat we bezig zijn!

@an veel succes met testen, en inderdaad lekker relaxen..ik mag na 31 aug weer testen...soms voel ik ineens wat (voelt als menstruatiepijn) en dan denk je automatisch toch van zwanger of toch gewoon ong?!
Maar ja weet ook niet echt wanneer de symptomen te voelen zijn (na hoeveel dagen/weken) en helaas verschilt dat ook zo per vrouw....

@Angel: meid, je moet doen wat je gevoel zegt. Alleen als je graag wil stoppen. Doe dan een laserbehandeling!!
Ik was een kettingroker, al sinds met 12e rookte ik meer dan een pakje per dag weg!! Echt veel.
Ik heb heel vaak geprobeerd te stoppen, iedere keer werkte het niet.
Vervolgens deed ik een laserbehandeling en ik ben er nu al 2maanden vanaf. Ruim 2 maanden.. En het gaat zelfs heel goed! Ik had er geen trek in, vond het zelfs vies! Een goede tip dus!

Er is bewijs dat je sneller zwanger wordt als je beide niet rookt.. Maar goed, wat ik zeg, je moet doen wat je lichaam en geest willen.

Succes,
Liefs, Tes

@ tes bedankt voor je tip! We hebben nu gezegd van we minderen..mocht het deze keer niet raak zijn willen we definitief stoppen..mocht ons dat dan niet lukken kunnen we ook altijd een laserbehandeling gaan doen!
Dank je wel :)

En inderdaad het is ook beter om te stoppen...maar soms ook verwarrend..mijn beiden nichten en een vriendin zijn zwanger geraakt terwijl ze gewoon rookte..maar ja elke lichaam is anders....

Bedankt voor je tip!

Iedereen fijn weekend!

Hey meiden....

Helaas ben ik vanacht ongesteld gworden...:(
Jammer, we hadden er zo op gehoopt.
Nu weer op naar de volgende ronde dan maar...
Maar het is altijd zo'n nare teleurstelling.

@ Angel: welkom bij de club...;)
Ik dacht dat ik altijd een regelmatig cyclus had van 28 dagen, tot ik dus gisteren mijn NOD had na dag 32.
Maar goed....zo wisselend kan het zijn.
Succes met stoppen, of in ieder geval minderen...lijkt me wel lastig.
Maar wel knap van je dat je het probeert.
Succes ermee.

@ allemaal: fijn weekend

Hallo allemaal,

@mama2be, Ja echt verschrikkelijk die teleurstelling. Ik zit iedere maand weer te hopen. (niet dat we nu al zolang bezig zijn, maar toch). Ik wil het zo graag aan mijn moeder vertellen. Maar goed tis nog even wachten. 7 september zou ik normaal gesproken ongi moeten worden, dus ben benieuwd!

Hoe staat het er bij jou voor?

Groetjes

Hallo Meiden

Wij zijn ook sinds mei bezig. Tot nu toe niet gelukt.
Net weer begonnen met nieuwe ronde, hopelijk nieuwe kansen. NOD waarschijnlijk 28e (vrij regelmatig en ook nog eens volgens het boekje!).
Ben het wachten nu al wel een beetje beu.

Liefs

@ mama2be vervelend voor je dat je toch ong bent geworden...snap hoe je je voelt...het liefst wil je gewoon per direct zwanger worden...
Nou ja, in feite zijn we met z'n allen nog niet zo lang bezig en hebben we nog even te gaan (ook al duurt dat toch te lang ;) )
Ik had gelezen dat je toch wel bepaalde dingen voelde waardoor je dacht dat je zwanger was?
Stom eigenlijks he, dat hoe iemand er mee bezig is je dat dan ineens ook allemaal lichamelijk gaat voelen!

ik mag in de week van 1 sept weer testen, voel nu constant iets wat lijkt op menstruatiepijnen...ben dus erg benieuwd...

Iedereen fijn weekend!

Terug
Bovenaan